Achter de schermen kan ik me wel in vinden, maar dat zijn ook maar een paar huizen gok ik.quote:Op maandag 14 december 2015 20:40 schreef R2R het volgende:
Antwoord was dat het er relatief rustig is, maar er "achter de schermen" aardig wat criminaliteit plaatsvindt. HIj had het vooral over "zware" criminaliteit, zonder in details te treden.
Zijn korte antwoord was volmondig nee.
Heb zelf ook een bakfietsquote:Op maandag 14 december 2015 22:28 schreef R2R het volgende:
Liskwartier ben ik ook wel bekend, zou dan lekker daar blijven wonen. Zit je wel een beetje tussen de yuppen en de bakfietsen maar die houden de bevolkingssamenstelling mooi een beetje in evenwicht.
Carnisselande scoort goed volgens de leefbarometer met dank aan link van R2Rquote:Op maandag 14 december 2015 22:09 schreef caroro het volgende:
Portland zou ook beter samen met Carnisselande een deelgemeente van Rotterdam kunnen zijn. Het centrum van Rhoon is ook iets van 7km verderop. En die A15 verdeelt Barendrecht letterlijk in twee.
Het is ook meer de geografische ligging waardoor het beter bij Rotterdam zou passen. Je rijd zo zuid in, terwijl je voor zowel Rhoon als Barendrecht centrum toch wel even op pad bent. Ook het OV is gericht op het direct reizen naar Rotterdam ipv naar het eigen centrum.quote:Op maandag 14 december 2015 22:40 schreef Jennifer26 het volgende:
[..]
Carnisselande scoort goed volgens de leefbarometer met dank aan link van R2R
http://www.leefbaarometer(...).5002673776245#kaart
Hoi Caroro dankje voor je reactie ,quote:Op maandag 14 december 2015 23:04 schreef caroro het volgende:
[..]
Het is ook meer de geografische ligging waardoor het beter bij Rotterdam zou passen. Je rijd zo zuid in, terwijl je voor zowel Rhoon als Barendrecht centrum toch wel even op pad bent. Ook het OV is gericht op het direct reizen naar Rotterdam ipv naar het eigen centrum.
Maar terug on topic, wil je echt nieuwbouw, of vind je bestaande bouw ook leuk??
http://www.oozo.nl/nieuws(...)n-woninginbraken-aan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:09 schreef Jennifer26 het volgende:
[..]
RSR, dankje voor je reactie .
Ik ben vandaag wederom gaan buurten rondom plein 1953. Een aantal gesprekken met ondernemers gevoerd en ook zij zien de wijk achteruit gaan en zien ook steeds meer leegstand. Sommige adviseerden mij om verder te kijken richting Barendrecht. Binnenkort een afspraak bij een paar scholen in de wijk .Ik merkte uit sommige reacties dat er weinig voor de jeugd te doen is in Pendrecht. Dat vind ik wel jammer. Veel groen en ruimte t.o.v het oude noorden is duidelijk zichtbaar. Veel politie surveillance en een buurtbestuurt werd mij verteld dat is wel positief signaal. In de Ah een paar jongeren gesproken en die gaven aan hun hele leven al in de wijk te wonen.Ze zouden voor geen goud willen weggaan. Het blijft nog steeds een lastige keus. Zeker als je straks vast zit aan een koopwoning in een niet zo gewilde wijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |