abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158092157
Aangezien mijn mooie kunstkerstboom met geïntegreerde lampjes maar in de doos op zolder staat te liggen en dus niet (meer) gebruikt wordt is deze gratis af te halen. Boom is ca. 180 hoog en behoorlijk breed, flinke jongen dus en ook behoorlijk zwaar Dus als je hem wilt mag je hem in zijn doos wel zelf naar beneden sjouwen. Hij was toen behoorlijk fors aan de prijs en daarom gun ik deze goede kwaliteit neppert iemand die de komende kerstjaren even mooi vooruit kan met deze mooie boom. Onnodig te zeggen wellicht maar toch: alleen voor de doelgroep waar FHF voor gemaakt is :@
Heb er zo snel geen foto's van maar hij is net echt (al blijft het een neppert maar dan wel een hele mooie :Y )
Op te halen in Rhoon (net onder Rotterdam)

Edit: Boom is gekocht in 2011, zelf 2 jaar gebruikt.

[ Bericht 3% gewijzigd door knoblaucha6 op 07-12-2015 21:55:49 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_158093372
Waarom zet je hem zelf niet?
5 Ferrari's op videoband!
pi_158093805
Omdat ik geen kerstboom meer wil maar voor een leuk alternatief ben gegaan(en de laatste 2 jaar toch weer echte boom had) en ik niet zo van nepperds hou, hoe mooi ook :@
Dus staat-ie op zolder maar boom te zijn. (en mij in de weg)
pi_158094334
Ahh, jammer. Da s net wat te ver weg :'(
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_158094495
Vervoerstopic een optie?
pi_158095613
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 22:48 schreef knoblaucha6 het volgende:
Vervoerstopic een optie?
Helemaal naar limburg? Dat gaat niet lukken denk ik. ;(
pi_158095708
Nou ben ik van origine hartstikke Limburgse, heb er nog wat vage familie (in Sittard en omstreken) maar kom er dus nooit :'(
pi_158095783
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 23:42 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nou ben ik van origine Limburgse, heb er nog wat vage familie maar kom er dus nooit :'(
Ohh maar dan is dit het moment om deze kant op te komen. Even de banden met de familie aanhalen. Genieten van winterwonderland in maastricht. Kerstshoppen hoort daar natuurlijk ook bij. Een bezoek aan de outlet in maasmechelen of roermond. *)
pi_158095847
Toch een gokje via het vervoerstopic gewaagd. ;)
pi_158107413
Ik haat shoppen :+
Ik hoop van harte dat je vervoer kunt regelen.
Ik hou de boom gewoon voor je gereserveerd, mocht het niet lukken dan wil de dochter van mijn buurvrouw hem graag, die zit ook bepaald niet ruim in de slappe was.
Maar jij was eerst dus ik ga hard duimen dat iemand hem naar jou kan komen brengen.
Overigens, de boom is groot maar de doos valt bij nadere inspectie reuze mee, past in elk geval in de gemiddelde auto met neerklapbare achterbank.
Ik heb nog een kennis lief aangekeken die voor zijn werk regelmatig in zuid-Limburg komt maar die komt er deze maand niet meer ;(
pi_158107660
Ik ben bang dat vervoer niet zo makkelijk gaat lukken.
Maar je buurmeisje er maar blij mee. Mijn oude boompje doet het nog wel een jaar hoor. O+
pi_158108887
We wachten het eerst maar eens even rustig af, je weet maar nooit hoe een boom een vervoerder vindt.(en het is nog geen kerst) ~:)
pi_158130470

Ik heb een boompje op marktplaats gevonden knoblaucha6. (Was maar ¤5,-) *O* *O* *O* maak je buurmeisje maar blij.
pi_158131113
Ohhhh, inclusief poesje O+
pi_158131200
Ik ga buurdochter dan maar blij maken ~:)
Merry Christmas :*
pi_158131494
Nope. Ex poes. Maar ik geloof dat dit een zichzelf optuigende boom is. Binnen no time kon ik er 3 kittens uit plukken. >:O
pi_158132110
Mocht je nog spijt krijgen: buurvrouwdochter vindt de boom ineens toch te groot :')
Dus hij blijft nog even lief in de doos mooi boom te zijn/
(en ja, het aanbod blijft dus staan dus wie hem alsnog wil ~:) )

Kreeg een dm waarom ik die boom "niet op MP flikker" :')
Nou, daarom zet ik hem ook op FHF hoor, omdat ik er aan wil verdienen _O-

[ Bericht 7% gewijzigd door knoblaucha6 op 09-12-2015 17:48:56 ]
pi_158134438
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 17:05 schreef valentijn101 het volgende:
Nope. Ex poes. Maar ik geloof dat dit een zichzelf optuigende boom is. Binnen no time kon ik er 3 kittens uit plukken. >:O
Een boom die ineens kittens produceert :P Heb je er ook een die dat kan maar dan met puppies? O+
pi_158134777
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 19:26 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Een boom die ineens kittens produceert :P Heb je er ook een die dat kan maar dan met puppies? O+
Kan ik regelen. Wat voor puppy wil je?
pi_158134909
Lief aanbod O+
pi_158134981
Een puppy kan op geen betere plek als bij knoblauchje terecht komen. O+
pi_158137317
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 19:43 schreef valentijn101 het volgende:
Een puppy kan op geen betere plek als bij knoblauchje terecht komen. O+
En nou heb je me dus strak in de tranen, wat ontzettend lief! :*
Ons Lotje aka HHH, O+ we missen haar na 15 maanden nog enorm diep en intens.
Maar een puppie gaan we niet doen, misschien dat er ooit toevallig een gupje op ons pad komt. Ondertussen vrijpot ik heel wat af met de enorme hoeveelheid honden die onderweg naar het bos langs mijn huis moeten. Was vandaag in de tuin bezig, al dat harige leuks vliegt serieus op me af, honden voelen perfect aan dat je ze leuk vindt. Ik aai me dagelijks vierkant compleet de sokken met al die viervoeters en ik geniet daar enorm van. Het komt allemaal spontaan aan me klunen en knuffelen en af en toe een snoepje pikken O+ Ik ben echt idolaat van honden en dat weten die honden ook.

Afijn, er staat dus nog een kerstboom te wachten op een lief baasje :P

[ Bericht 4% gewijzigd door knoblaucha6 op 09-12-2015 20:59:46 ]
  woensdag 9 december 2015 @ 21:03:31 #23
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_158137731
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 20:52 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

En nou heb je me dus strak in de tranen, wat ontzettend lief! :*
Ons Lotje aka HHH, O+ we missen haar na 15 maanden nog enorm diep en intens.
Maar een puppie gaan we niet doen, misschien dat er ooit toevallig een gupje op ons pad komt. Ondertussen vrijpot ik heel wat af met de enorme hoeveelheid honden die onderweg naar het bos langs mijn huis moeten. Was vandaag in de tuin bezig, al dat harige leuks vliegt serieus op me af, honden voelen perfect aan dat je ze leuk vindt. Ik aai me dagelijks vierkant compleet de sokken met al die viervoeters en ik geniet daar enorm van. Het komt allemaal spontaan aan me klunen en knuffelen en af en toe een snoepje pikken O+ Ik ben echt idolaat van honden en dat weten die honden ook.

Afijn, er staat dus nog een kerstboom te wachten op een lief baasje :P
Kopje thee? :P ;)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_158137969
Een liter thee graag c_/ (ik mag geen koffie meer dus ik ga inmiddels thee lusten :9 , met een koekje dan wel, zo één waar je zo lekker mee in je thee kunt soppen zonder dat de hele meuk halverwege in mijn decolletee sijpelt ;) )
(en die boom is veel te groot voor jouw huis lieverd, echt, dat ding is me een partij breed, past je Suus niet eens meer in de kamer :{ )

[ Bericht 5% gewijzigd door knoblaucha6 op 09-12-2015 21:23:29 ]
  woensdag 9 december 2015 @ 21:23:36 #25
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_158138376
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 21:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
Een liter thee graag c_/ (ik mag geen koffie meer dus ik ga inmiddels thee lusten :9 , met een koekje dan wel, zo één waar je zo lekker mee in je thee kunt soppen zonder dat de hele meuk halverwege in mijn decolletee sijpelt ;) )
(en die boom is veel te groot voor jouw huis lieverd, echt, dat ding is me een partij breed :{ )
Ah dan houdt het op, jij weet tenslotte idd hoe breed ( ;) ) ik woon :P Maarre.. die thee mag je altijd wel komen drinken hoor, zelfs zonder boom :D
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')