Helemaal naar limburg? Dat gaat niet lukken denk ik.quote:
Ohh maar dan is dit het moment om deze kant op te komen. Even de banden met de familie aanhalen. Genieten van winterwonderland in maastricht. Kerstshoppen hoort daar natuurlijk ook bij. Een bezoek aan de outlet in maasmechelen of roermond.quote:Op maandag 7 december 2015 23:42 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nou ben ik van origine Limburgse, heb er nog wat vage familie maar kom er dus nooit
Een boom die ineens kittens produceertquote:Op woensdag 9 december 2015 17:05 schreef valentijn101 het volgende:
Nope. Ex poes. Maar ik geloof dat dit een zichzelf optuigende boom is. Binnen no time kon ik er 3 kittens uit plukken.
Kan ik regelen. Wat voor puppy wil je?quote:Op woensdag 9 december 2015 19:26 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Een boom die ineens kittens produceertHeb je er ook een die dat kan maar dan met puppies?
En nou heb je me dus strak in de tranen, wat ontzettend lief!quote:Op woensdag 9 december 2015 19:43 schreef valentijn101 het volgende:
Een puppy kan op geen betere plek als bij knoblauchje terecht komen.
Kopje thee?quote:Op woensdag 9 december 2015 20:52 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
En nou heb je me dus strak in de tranen, wat ontzettend lief!![]()
Ons Lotje aka HHH,we missen haar na 15 maanden nog enorm diep en intens.
Maar een puppie gaan we niet doen, misschien dat er ooit toevallig een gupje op ons pad komt. Ondertussen vrijpot ik heel wat af met de enorme hoeveelheid honden die onderweg naar het bos langs mijn huis moeten. Was vandaag in de tuin bezig, al dat harige leuks vliegt serieus op me af, honden voelen perfect aan dat je ze leuk vindt. Ik aai me dagelijks vierkant compleet de sokken met al die viervoeters en ik geniet daar enorm van. Het komt allemaal spontaan aan me klunen en knuffelen en af en toe een snoepje pikkenIk ben echt idolaat van honden en dat weten die honden ook.
Afijn, er staat dus nog een kerstboom te wachten op een lief baasje
Ah dan houdt het op, jij weet tenslotte idd hoe breed (quote:Op woensdag 9 december 2015 21:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
Een liter thee graag(ik mag geen koffie meer dus ik ga inmiddels thee lusten
, met een koekje dan wel, zo één waar je zo lekker mee in je thee kunt soppen zonder dat de hele meuk halverwege in mijn decolletee sijpelt
)
(en die boom is veel te groot voor jouw huis lieverd, echt, dat ding is me een partij breed)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |