Onder welke steen heb jij gelegen zolderkamerautistquote:
Kijk jij wel naar wat je koopt? Of bedenk jij dat je iets nodig bent en pak je dan het eerste wat je ziet?quote:
Ik maak een lijstje met de dingen die ik nodig heb en dat koop ik soms. Soms zie ik iets liggen en pak ik het, zoals die druiven.quote:Op maandag 7 december 2015 18:39 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kijk jij wel naar wat je koopt? Of bedenk jij dat je iets nodig bent en pak je dan het eerste wat je ziet?
Dan ben je al te laatquote:Op maandag 7 december 2015 18:52 schreef Baas_bas het volgende:
Daarom haal ik altijd pitloze druiven.
En met altijd bedoel ik als ik ziek ben
Klopt maar het is dan het enige wat ik weg krijg en voelt alsof je er gezond van wordtquote:
quote:Op maandag 7 december 2015 19:05 schreef Calcio het volgende:
Ik wist serieus niet dat er pitloos fruit bestaat
Placebo-effect is een goede iddquote:Op maandag 7 december 2015 18:58 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Klopt maar het is dan het enige wat ik weg krijg en voelt alsof je er gezond van wordt
fruit eten waar je niet van moet kotsen als je ziek bent is wel meer dan placeboquote:
Hoe?quote:Op maandag 7 december 2015 19:17 schreef Fatoeman het volgende:
Je kunt er altijd nog wijn van maken hè
Je moet de sap uit de druiven persen. Vervolgens meng je het met wat suiker en wat gist, waardoor je na een tijdje alcohol krijgt. Na een ruime periode moet je het bottelen en laten rijpen. Hoe lang precies en in welke verhoudingen de ingredienten moeten kun je wel op internet vinden.quote:
Beter opletten dus.quote:Op maandag 7 december 2015 18:40 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik maak een lijstje met de dingen die ik nodig heb en dat koop ik soms. Soms zie ik iets liggen en pak ik het, zoals die druiven.
Ja, ik heb trouwens net geleerd dat er pitloze druiven schijnen te bestaan, dus die pak ik de volgende keer wel.quote:
Ik eet volgensmij al pitloze druiven sinds ik nog een kleine jongen was.quote:Op maandag 7 december 2015 22:59 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja, ik heb trouwens net geleerd dat er pitloze druiven schijnen te bestaan, dus die pak ik de volgende keer wel.
Geen idee. Het verbaasd me nogal.quote:Op dinsdag 8 december 2015 02:44 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Ik eet volgensmij al pitloze druiven sinds ik nog een kleine jongen was.
Dus hoe de fuck weet je dat niet
Hoezo? Het is fucking nasty en irritant om steeds die pit uit te spugen als je net lekker aan het genieten bent van een heerlijk sappige druif.quote:Trouwens eet ik liever druiven met pit, hoe de fuck bedoel je dat ze keihard zijn___?
Je slikt die pit gewoon mee man. Niet aanstellen. Je proeft het nogenees.quote:Op dinsdag 8 december 2015 04:22 schreef Calcio het volgende:
[..]
Geen idee. Het verbaasd me nogal.
[..]
Hoezo? Het is fucking nasty en irritant om steeds die pit uit te spugen als je net lekker aan het genieten bent van een heerlijk sappige druif.
Wat heb jij met fuck?quote:Op dinsdag 8 december 2015 02:44 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Ik eet volgensmij al pitloze druiven sinds ik nog een kleine jongen was.
Dus hoe de fuck weet je dat niet
Trouwens eet ik liever druiven met pit, hoe de fuck bedoel je dat ze keihard zijn___?
quote:Op dinsdag 8 december 2015 06:50 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Je slikt die pit gewoon mee man. Niet aanstellen. Je proeft het nogenees.
Sommige mensen prefereren druiven die worden gekweekt, met de smaak als belangrijkste element, in plaats van het gebrek aan een pit.quote:Op dinsdag 8 december 2015 04:22 schreef Calcio het volgende:
[..]
Geen idee. Het verbaasd me nogal.
[..]
Hoezo? Het is fucking nasty en irritant om steeds die pit uit te spugen als je net lekker aan het genieten bent van een heerlijk sappige druif.
Als je eerst aan het kauwen bent op iets heel zachts en vervolgens komd er onverwachts zo'n pit dan komt dat keihard aan. Een echte klap op je leven.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:59 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Sommige mensen prefereren druiven die worden gekweekt, met de smaak als belangrijkste element, in plaats van het gebrek aan een pit.
Zelf spuug ik de pit trouwens wel uit, maar soms bijt ik die per ongeluk kapot (en eet die dus ook op). Dus ik snap echt niet hoe je een druivenpit hard kunt vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |