Nee, juist niet. Maar R&P is niet alleen voor de struggles toch?quote:
Die boek ik zeker. We gaan binnenkort praten over afronding. Ik denk dat de eindopdracht gaat zijn dat ik in mijn eentje de trein naar Rotterdam pak.quote:Op maandag 7 december 2015 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoop vorderingen die hij met behulp van zijn psychiater boekt.
Hoeft toch niet om in R&P te staan, toch?quote:Op maandag 7 december 2015 20:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
lol eigk niet echt een probleem dus?
ik heb echt geen idee, ik kom daar vooral voor de kneusjesquote:Op maandag 7 december 2015 20:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoeft toch niet om in R&P te staan, toch?
Zou gewoon allemaal hoor.quote:Op maandag 7 december 2015 15:10 schreef McNulty het volgende:
Links is voor mij. Rechts is voor krio(rip)
[ afbeelding ]
Als ik hem had gesloten zou ik er bijgezegd hebben, hou R&P in de gatenquote:Op maandag 7 december 2015 20:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Maar R&P is niet alleen voor de struggles toch?
Het toppa in KLB is gesloten, wat ik ook wel snap. Het was sowieso al een naamtopic en daarbij leek het een reeks te gaan worden.
Er zijn blijkbaar weldegelijk mensen geïnteresseerd in mijn relatie, dus why not.
Dat is snel gegaan dan.quote:Op maandag 7 december 2015 20:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Die boek ik zeker. We gaan binnenkort praten over afronding. Ik denk dat de eindopdracht gaat zijn dat ik in mijn eentje de trein naar Rotterdam pak.
Wow beetje lullig naar huge dit.quote:Op maandag 7 december 2015 20:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ik hem had gesloten zou ik er bijgezegd hebben, hou R&P in de gaten
Jaquote:Op maandag 7 december 2015 20:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vind je? Anderhalf jaar geleden had ik mijn eerste afspraak bij de psycholoog.
In therapie over je liefde voor JB?quote:Op maandag 7 december 2015 20:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vind je? Anderhalf jaar geleden had ik mijn eerste afspraak bij de psycholoog.
quote:
Okquote:Op maandag 7 december 2015 20:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daar zijn best wel wat topics over gemaakt.
Nee, maar zit nu wel met Bob in Deltaquote:Op maandag 7 december 2015 20:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Elke Fok!ker heeft bij de psycholoog gezeten. Jij niet dan?
Dat is echt een overhyped kutalbumquote:Op maandag 7 december 2015 20:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb geen liefde voor Justin Bieber, echter wel voor zijn nieuwe album.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |