Hahahahaha sukkeltje deze harde shit kijk ik.quote:Op maandag 7 december 2015 20:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die Nederlandse Utopia op SBS6 past wss beter bij je.
Jaquote:Op maandag 7 december 2015 20:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
vind je het ook zo jammer dat dat toppa dicht is
Dat zal het wel zijn dan.quote:Op maandag 7 december 2015 20:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Soms heeft die site wel eens een bug, dan telt ie die van gisteren mee
ben nu bezig met een r&p toppa zodat mensen die geïnteresseerd zijn het kunnen volgenquote:
Ja dat zegt die dagcijferstat idd.quote:Op maandag 7 december 2015 20:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je staat trouwens op +- 34 posts vandaag.
ik ga zeker volgenquote:Op maandag 7 december 2015 20:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
ben nu bezig met een r&p toppa zodat mensen die geïnteresseerd zijn het kunnen volgen
Mensen die consequent toppa zeggenquote:Op maandag 7 december 2015 20:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
ben nu bezig met een r&p toppa zodat mensen die geïnteresseerd zijn het kunnen volgen
ja gwn over m'n relatie weet je welquote:Op maandag 7 december 2015 20:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik ga zeker volgen
waar gaat het over?
Nu al relatiestruggles?quote:Op maandag 7 december 2015 20:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik hoop vorderingen die hij met behulp van zijn psychiater boekt.quote:Op maandag 7 december 2015 20:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik ga zeker volgen
waar gaat het over?
lol eigk niet echt een probleem dus?quote:Op maandag 7 december 2015 20:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja gwn over m'n relatie weet je wel
ff doorborduren
Neppe.quote:Op maandag 7 december 2015 20:06 schreef HPLC het volgende:
R&P, daar moet ik serieus reageren, dus ga ik niet heen
Nee, juist niet. Maar R&P is niet alleen voor de struggles toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |