quote:Op maandag 7 december 2015 19:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hou je bek. Alles aan die serie is perfect.
[ afbeelding ]
Watquote:After a group of people, who meet online, discover a bizarre graphic novel which seems to hold mysterious answers, they find themselves being tracked down by a merciless organization known merely as 'The Network'.
Het begint als een geweldadige mystery. Het hoe en wat ontrafelt zich gaande weg.quote:
Janus is een mythisch figuur met twee gezichtenquote:Op maandag 7 december 2015 19:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het begint als een geweldadige mystery. Het hoe en wat ontrafelt zich gaande weg.
Ik weet wat JANUS is. Jij niet hè sukkeltje hahaha
Daar heb je die slapjanus ook weerquote:Op maandag 7 december 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Janus is een mythisch figuur met twee gezichten
What the fuck is the matter with you? You fuckin' twat.quote:
In de serie heeft het andere betekenis, maar het is daar wel van afgeleid idd.quote:Op maandag 7 december 2015 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Janus is een mythisch figuur met twee gezichten
Ja ik kom met leuke feitjes, het weerbericht, hoe je bouten moet aandraaien bij de Shell en de prijs van een hoer in Thailand en nooit is het goed... hoerenzooi hier godtievesquote:
quote:Op maandag 7 december 2015 19:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Haar kapper mag ook wel een andere baan gaan zoeken
quote:
oeh, vertel meerquote:Op maandag 7 december 2015 19:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja ik kom met leuke feitjes, het weerbericht, hoe je bouten moet aandraaien bij de Shell en de prijs van een hoer in Thailand en nooit is het goed... hoerenzooi hier godtieves
Crewbash, TRquote:Op maandag 7 december 2015 19:55 schreef Catkiller het volgende:
Remqo is zo'n doetje die alsjeblieft zegt als je de fout in gaat man.
Precies, wat een aanstellers!quote:Op maandag 7 december 2015 19:55 schreef Catkiller het volgende:
Remqo is zo'n doetje die alsjeblieft zegt als je de fout in gaat man.
SPEKKIEquote:Op maandag 7 december 2015 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nice, beter komt er ieder uur een blauwe hier even posten zodat jij nooit meer komt
Zero fucks given.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
quote:Op maandag 7 december 2015 19:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zero fucks given.Hermann stijl is zero fucks taken, kweenieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 december 2015 19:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hermann stijl is zero fucks taken, kweenie
Ah ik zie het, zijn gaydar is alleen kapot.quote:
quote:Op maandag 7 december 2015 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Je zou er echt vaker moeten komen, het is echt een leuke plek met nieuwsberichten in blogstijl.
Ze kijken allemaal naar GTST hier. Vieze faggits. Maar nee niet ik. Ik kijk naar Utopia. Dat is voor de echte bikkels.quote:
Zullen we posten in COS?quote:Op maandag 7 december 2015 20:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ze kijken allemaal naar GTST hier. Vieze faggits. Maar nee niet ik. Ik kijk naar Utopia. Dat is voor de echte bikkels.
Die Nederlandse Utopia op SBS6 past wss beter bij je.quote:Op maandag 7 december 2015 20:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ze kijken allemaal naar GTST hier. Vieze faggits. Maar nee niet ik. Ik kijk naar Utopia. Dat is voor de echte bikkels.
HAHA McNulty heeft maar 1 balquote:Op maandag 7 december 2015 20:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |