loensen en ook nog stotteren lolquote:
Waarom ben jij nou weer een wijf?quote:
Haha... ik zoek geen liefde, ik zoek een meetwagen, met 2 NOx, 2 CO en 2 O2/CO2 monitoren inclusief koeler en een bus vol met dioxine meetapparatuurquote:Op maandag 7 december 2015 16:56 schreef madeliefff het volgende:
Mijn lieve schat ik ben een prooi...te vangen met liefde
Dacht met geldquote:Op maandag 7 december 2015 16:56 schreef madeliefff het volgende:
Mijn lieve schat ik ben een prooi...te vangen met liefde
Zal hem vanavond terugbrengen.quote:Op maandag 7 december 2015 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Haha... ik zoek geen liefde, ik zoek een meetwagen, met 2 NOx, 2 CO en 2 O2/CO2 monitoren inclusief koeler en een bus vol met dioxine meetapparatuur
Ik heb geen idee wat dat is, maar ik heb ineens een harde penor van die dure woorden.quote:Op maandag 7 december 2015 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Haha... ik zoek geen liefde, ik zoek een meetwagen, met 2 NOx, 2 CO en 2 O2/CO2 monitoren inclusief koeler en een bus vol met dioxine meetapparatuur
Dingen die je inademt... de meeste wil je niet, behalve O2quote:Op maandag 7 december 2015 16:59 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat is, maar ik heb ineens een harde penor van die dure woorden.
langzaam glijdt mijn hand af en beland zo op je kont, dan sluit jij je ogen ik ga bijna Door de grond.quote:Op maandag 7 december 2015 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Welnee gekkie, voor je de kans krijgt lul ik je in slaap over ineenstortende zwarte gaten en het ontaarden van materiequote:Op maandag 7 december 2015 17:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
langzaam glijdt mijn hand af en beland zo op je kont, dan sluit jij je ogen ik ga bijna Door de grond.
Zonder veel geluiden bouwen wij zo aan een feest tot de climax daar is en we vrijen als een beest
TRquote:Op maandag 7 december 2015 17:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dingen die je inademt... de meeste wil je niet, behalve O2
In jouw geval hoop ik echter op een hoop CO
Brave hendrikquote:Op maandag 7 december 2015 17:03 schreef HPLC het volgende:
Geen doodsverwensingen in mijn goedemiddagtopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |