quote:
Van het weekend nog geprobeerd, maar ik schoot in de lachquote:Op maandag 7 december 2015 14:45 schreef Kaas- het volgende:
Rukken jullie nooit voor de spiegel dan?
Jawel hoorquote:Op maandag 7 december 2015 14:45 schreef Kaas- het volgende:
Alpha, Beta, Omega... onzinnige sportschool "macho" taalquote:Op maandag 7 december 2015 14:45 schreef Kaas- het volgende:
Ojee. Bèta's die met elkaar gaan bekvechten over wie de echte beta is, ik denk dat ik de gezelligheid maar ff in andere topics ga zoeken.
Inderdaad. Wanneer snapt men nou eens dat gamma's gewoon de hete boys zijn?quote:Op maandag 7 december 2015 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alpha, Beta, Omega... onzinnige sportschool "macho" taal
We zijn geen roedel wolven!
Wat.quote:Op maandag 7 december 2015 14:45 schreef Kaas- het volgende:
Waar? Misschien ben ik toch wel alphaquote:Op maandag 7 december 2015 14:45 schreef Kaas- het volgende:
Ojee. Bèta's die met elkaar gaan bekvechten over wie de echte beta is, ik denk dat ik de gezelligheid maar ff in andere topics ga zoeken.
Ik ga een leuk cadeautje maken voor kerst! Voor mijn buddy's ga ik een plumbus maken.quote:Op maandag 7 december 2015 14:45 schreef Ang3l het volgende:
Mijn surprise is bijna af en hij is heul kei smerig
Ik weet wel dat ik de komende 10 jaar niet meer aan de papier mache ga. Gadverrrrdamme.
Bram wil er niet op in gaan, nepbeta dus.quote:Op maandag 7 december 2015 14:45 schreef Kaas- het volgende:
Kun je wel zeggen.quote:
Sorry. Dit is een democratie (quote:
Weet nog niet, topics waar ik kom zijn meestal niet gezellig.quote:Op maandag 7 december 2015 14:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Waar? Misschien ben ik toch wel alpha
Ohh die jaa.quote:Op maandag 7 december 2015 14:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Inderdaad. Wanneer snapt men nou eens dat gamma's gewoon de hete boys zijn?
Sportschool?quote:Op maandag 7 december 2015 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alpha, Beta, Omega... onzinnige sportschool "macho" taal
We zijn geen roedel wolven!
Misschien ligt het aan jou...quote:Op maandag 7 december 2015 14:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Weet nog niet, topics waar ik kom zijn meestal niet gezellig.
Wat is dat?quote:
Nee Kaas. Nee.quote:Op maandag 7 december 2015 14:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Of je wel eens masturbeert voor een spiegel, Bram.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |