quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:49 schreef Bapple het volgende:
[..]
De gay-pride? WAAROM? WAAROM? WAAROM? WAAROM?
Pure racisme, echt. Ik ben geen homo, en dus hoor ik er niet bij. Ik kan er toch niks aan doen dat ik als hetero ben geboren?
White-pride is toch ook niet geaccepteerd?
Je negeert twee uitgebreide inhoudelijke posts van me waarin ik jou citeerde, maar deze onzin acht je wel belangrijk genoeg om over te beginnen. Oke man.quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:49 schreef Bapple het volgende:
[..]
De gay-pride? WAAROM? WAAROM? WAAROM? WAAROM?
Pure racisme, echt. Ik ben geen homo, en dus hoor ik er niet bij. Ik kan er toch niks aan doen dat ik als hetero ben geboren?
White-pride is toch ook niet geaccepteerd?
je kunt 130 miljoen verdienen daarmee he? als je dat kanquote:Op dinsdag 15 december 2015 13:58 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg! Ik weet nog wel een aantal gay-genezers, goeie kwaliteit, werkt echt! Maar ja, je moet wel willen. En die wil ontbreekt vaak gewoon. Ruggengraatloos!
Wat hij even vergeet is dat de verhouding hetero/homo op die boten ongeveer 50/50 is. En dan weet ik uit eigen ervaring, stond dit jaar op een (politieke) boot.quote:
waarom heet het dan gay-pridequote:Op dinsdag 15 december 2015 14:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat hij even vergeet is dat de verhouding hetero/homo op die boten ongeveer 50/50 is. En dan weet ik uit eigen ervaring, stond dit jaar op een (politieke) boot.
R U serious?quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:03 schreef Bapple het volgende:
je kunt 130 miljoen verdienen daarmee he? als je dat kan
om mensen zoals jou expres dwars te zitten en te irriterenquote:
$ 120.000.000 *quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:04 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
R U serious?Waar kan ik daar iets over vinden? Lol...
Ik had nooit gedacht dat ik rijk zou worden in m'n leven, maar dit moet toch te doen zijn.
wat leuk. reacties uitlokken!quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
om mensen zoals jou expres dwars te zitten en te irriteren
quote:
Ha, een politieke smeerdonder gesignaleerdquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat hij even vergeet is dat de verhouding hetero/homo op die boten ongeveer 50/50 is. En dan weet ik uit eigen ervaring, stond dit jaar op een (politieke) boot.
Haha vet!quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:05 schreef Bapple het volgende:
$ 120.000.000 *
http://firsttoknow.com/ho(...)n-daughter-straight/
meen je serieus dat al die homo's trollie's zijn?quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:05 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
![]()
ja trollen zou jij nooit doen heh...
ja allemaal speciaal voor jouquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:07 schreef Bapple het volgende:
[..]
meen je serieus dat al die homo's trollie's zijn?
Zeiken op trollen is echt iets voor van die normale, gewone mensen zonder humor en inzicht in de lol van klootviool zijnquote:
want humor is een objectief meetbare standaard die voro iedereen hetzelfde moet zijnquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:08 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Zeiken op trollen is echt iets voor van die normale, gewone mensen zonder humor en inzicht in de lol van klootviool zijn
normale mensen
oke, leuk!quote:
nou, klacht opgelost dusquote:
Ja!!!!!!quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
want humor is een objectief meetbare standaard die voro iedereen hetzelfde moet zijn__!
quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:17 schreef Pulzzar het volgende:
Is TS stiekem niet biseksueel en is hij bang dat al die 'homo-propaganda' zijn homoseksuele kant ontluiken, die hij altijd krampachtig heeft weten te beheersen?
Je valt op hetzelfde geslacht of niet; dat kan je zowel niet aanmoedigen als ontmoedigen.
Misschien zoeken op iets van Gay Hypnotiseur?quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:19 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik net typen op internet: anti-homotherapie, en 'homo genezer gezocht', vind ik gewoon niks.echt schandalig dat die niet gewoon op marktplaats te vinden zijn! Je kan wel zien wie tegenwoordig het internet in handen hebben!!
Mjah, ben wel weer klaar met de heaumeau's trollen. Stiekem vind ik ze wel liefquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:23 schreef CF87 het volgende:
Misschien zoeken op iets van Gay Hypnotiseur?
Die met zijn slingerende swans iemand in een andere wereld brengt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |