abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 17 december 2015 @ 22:02:10 #251
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_158317177
balen zeg
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_158317427
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:05 schreef Sarasi het volgende:
Nou. Mijn motor staat in de stalling. :')

Onderuit geschoven op de ringweg. Combinatie trut prakte 'm er rücksichtslos tussen, ongetwijfeld een remfout en volgens de politie wat olie op de weg. Gelukkig uiteindelijk wel nog zelf naar huis kunnen rijden, met krom stuur en al, waar ik momenteel de gele-hesjes tirade van mijn moeder gedwee onderga. Ik heb last van m'n hoofd en mijn elleboog krijgt straks allemaal mooie kleurtjes maar verder gaat het wel oké met mijzelf. :)

Motor is er wat minder jofel aan toe. Schaafplekken tot onder de lak op de tank, tellersetbehuizing gebroken en geschaafd, koplamp geschaafd, blok geschaafd en Suzuki plaatje eraf, koppelingskabel en hendelomhulsel geschaafd en het stuur is krom. :'(

Dat wordt dus een duur grapje. Nou hoeft alles niet perfect mooi hersteld op zich en dat scheelt al een hoop, maar dan nog tikt het wel aan. Helm erbij ook nog, die is echt afgeschreven. Dus ik ga van de winter aan het klussen. :P

Wel nog kunnen genieten van het prachtige weer van vandaag, gelukkig. En de eendtoeter zit er nog op. *O*
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 21:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ai, da's klote. Klinkt als ongeveer dezelfde schade als wat de CB had. Gaat aardig in de papieren lopen kan ik je vertellen. Tank en tellerbak zijn dure grappen.

WA+ en/of opzittenden verzekerd? Dan kun je kleding en helm iig claimen namelijk.
http://www.schadezonderdader.nl/check
Geen referral hier.
pi_158317519
Bij SD is de dader bij mij bekend :Y :Y :Y
pi_158317752
quote:
Lief dat jullie allemaal meedenken hoor, maar er is bij mij gewoon niemand schuldig. Shit happens, de samenloop van omstandigheden zat gewoon tegen en ik denk dat ik, als ik anders had geremd, misschien wel overeind was gebleven. Of als ik ernaast was gedoken. Of als er geen olie op de weg had gelegen. Of als uitvoegtrut er niet was geweest. Maar goed ik lag nou eenmaal en ik doe er nu toch niks meer aan. Gelukkig weinig schade aan mezelf, relatief weinig schade aan de motor... En ik ben heel blij dat ik vanochtend wijs ende verstandig mijn laptop niet heb meegenomen en mijn kettingslot in de rugzak onder het bagagenetje had zitten.

Les van vandaag: vertrouw nooit een automobilist en vaker remproeven oefenen. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_158317983
quote:
14s.gif Op donderdag 17 december 2015 22:18 schreef Sarasi het volgende:
vertrouw nooit een automobilist
^O^
  donderdag 17 december 2015 @ 22:28:49 #256
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_158318124
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:05 schreef Sarasi het volgende:
Nou. Mijn motor staat in de stalling. :')

Onderuit geschoven op de ringweg. Combinatie trut prakte 'm er rücksichtslos tussen, ongetwijfeld een remfout en volgens de politie wat olie op de weg. Gelukkig uiteindelijk wel nog zelf naar huis kunnen rijden, met krom stuur en al, waar ik momenteel de gele-hesjes tirade van mijn moeder gedwee onderga. Ik heb last van m'n hoofd en mijn elleboog krijgt straks allemaal mooie kleurtjes maar verder gaat het wel oké met mijzelf. :)

Motor is er wat minder jofel aan toe. Schaafplekken tot onder de lak op de tank, tellersetbehuizing gebroken en geschaafd, koplamp geschaafd, blok geschaafd en Suzuki plaatje eraf, koppelingskabel en hendelomhulsel geschaafd en het stuur is krom. :'(

Dat wordt dus een duur grapje. Nou hoeft alles niet perfect mooi hersteld op zich en dat scheelt al een hoop, maar dan nog tikt het wel aan. Helm erbij ook nog, die is echt afgeschreven. Dus ik ga van de winter aan het klussen. :P

Wel nog kunnen genieten van het prachtige weer van vandaag, gelukkig. En de eendtoeter zit er nog op. *O*
Ai, dat zijn de mindere kanten van het motorrijden! :( Gelukkig geen ernstige verwondingen, maar ook die schade aan je motor is niet fijn.

Zelf ook nog een stukje gereden, het is echt bizar warm voor de tijd van het jaar! :o
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_158319480
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 22:28 schreef Geelman het volgende:

[..]

Zelf ook nog een stukje gereden, het is echt bizar warm voor de tijd van het jaar! :o
Warmste decemberdag EVAHRR. Ik was na schooltijd ook nog maar even gaan rijden. Het was niet echt heel erg koud in mijn kevlar jeans. :P
quote:
Het is vandaag in de Bilt niet alleen de warmste 17 december ooit, maar het is zelfs zo dat het maximum van 15,3 graden (gemeten om 12:50 uur) de hoogste temperatuur ooit gemeten in heel december is. Daarmee is het oude decemberrecord van 15,3 graden, dat gemeten werd op 24 december 1977, geëvenaard.

De temperatuur van vandaag is even hoog als het maximum van 17 augustus dit jaar. Het was toen de koudste 17 augustus sinds de start van de metingen met in De Bilt een maximumtemperatuur van 15,2 graden. We kunnen dus stellen dat het vandaag net zo warm is als op een koude zomerdag en net zo warm als een normale aprildag!
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_158321017
Sterkte Sarasi :* Altijd kut als je onderuit gaat ;(
pi_158321148
Ik heb al een tellersetbehuizing aangeboden gekregen tegen verzendkosten en een stuurtje kost nieuw ook maar 65 euro ofzo, valt allemaal weer mee. Nolan helmen zijn hier bij Motorplaza voor rond de 100 euro te krijgen momenteel (actie) dus daar ga ik eens kijken deze week en dan blijft eigenlijk alleen de tank nog direct over. Mijn moeder heeft voldoende ervaring met polijsten, afplakken en spuiten van auto-onderdelen en die wilde me daar wel mee helpen. Komt gewoon helemaal weer goed! :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_158321222
oO<
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_158321438
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:05 schreef Sarasi het volgende:
Nou. Mijn motor staat in de stalling. :')

Onderuit geschoven op de ringweg. Combinatie trut prakte 'm er rücksichtslos tussen, ongetwijfeld een remfout en volgens de politie wat olie op de weg. Gelukkig uiteindelijk wel nog zelf naar huis kunnen rijden, met krom stuur en al, waar ik momenteel de gele-hesjes tirade van mijn moeder gedwee onderga. Ik heb last van m'n hoofd en mijn elleboog krijgt straks allemaal mooie kleurtjes maar verder gaat het wel oké met mijzelf. :)

Motor is er wat minder jofel aan toe. Schaafplekken tot onder de lak op de tank, tellersetbehuizing gebroken en geschaafd, koplamp geschaafd, blok geschaafd en Suzuki plaatje eraf, koppelingskabel en hendelomhulsel geschaafd en het stuur is krom. :'(

Dat wordt dus een duur grapje. Nou hoeft alles niet perfect mooi hersteld op zich en dat scheelt al een hoop, maar dan nog tikt het wel aan. Helm erbij ook nog, die is echt afgeschreven. Dus ik ga van de winter aan het klussen. :P

Wel nog kunnen genieten van het prachtige weer van vandaag, gelukkig. En de eendtoeter zit er nog op. *O*
Mooi bagger :{
Gelukkig ben je er zelf zonder al teveel kleerscheuren vanaf gekomen.
  vrijdag 18 december 2015 @ 00:27:51 #262
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_158321449
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 december 2015 00:08 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb al een tellersetbehuizing aangeboden gekregen tegen verzendkosten en een stuurtje kost nieuw ook maar 65 euro ofzo, valt allemaal weer mee. Nolan helmen zijn hier bij Motorplaza voor rond de 100 euro te krijgen momenteel (actie) dus daar ga ik eens kijken deze week en dan blijft eigenlijk alleen de tank nog direct over. Mijn moeder heeft voldoende ervaring met polijsten, afplakken en spuiten van auto-onderdelen en die wilde me daar wel mee helpen. Komt gewoon helemaal weer goed! :D
Ik heb nog een titaniumkleurig alu stuurtje liggen. Is wel een beetje een hoger model (11cm lift geloof ik). Wat voor brommer is het precies?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_158321765
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 december 2015 00:27 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik heb nog een titaniumkleurig alu stuurtje liggen. Is wel een beetje een hoger model (11cm lift geloof ik). Wat voor brommer is het precies?
GS500. Maar na gekloot met stuurtjes van de rijschool was ik echt dolblij met een stuur wat ik zonder polsklachten kon gebruiken dus ik wil eigenlijk zo dicht mogelijk bij OEM blijven. Heb al wat after market dingetjes gezien voor dertig euro. :Y Maar bedankt voor het aanbod!

Editje: ik heb geprobeerd te zoeken naar de afmetingen van dat OEM stuur maar ik heb geen idee wat alle cijfertjes betekenen. :')

[ Bericht 10% gewijzigd door Sarasi op 18-12-2015 01:02:30 ]
Your opinion of me is none of my business.
pi_158321809
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 december 2015 00:49 schreef Sarasi het volgende:

[..]

GS500. Maar na gekloot met stuurtjes van de rijschool was ik echt dolblij met een stuur wat ik zonder polsklachten kon gebruiken dus ik wil eigenlijk zo dicht mogelijk bij OEM blijven. Heb al wat after market dingetjes gezien voor dertig euro. :Y Maar bedankt voor het aanbod!
Aftermarket stock stuurtjes? Waar haal je die? :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_158321833
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 00:51 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Aftermarket stock stuurtjes? Waar haal je die? :+
Aftermarket zo dicht mogelijk bij OEM stuurtjes. :*
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 18 december 2015 @ 09:28:36 #266
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_158323883
Roukama heeft dat toch wel?
pi_158350634
Vandaag in het nieuws, de nieuwe R1(M) met een recall:

De transmissie is van dusdanige kwaliteit, dat alle brommerts teruggeroepen worden om een servicebeurt van 16 uur te ondergaan. :o
quote:
In affected motorcycles, both second gear wheel and pinion gears in the transmission may break as a result of extremely high stress and/or improper shifting. This is due to inadequate component strength and stress concentration at the gear teeth bottom land. In addition, the third and fourth wheel gears may be deformed or break as a result of excessive stress caused by hard usage. This is due to inadequate component strength. If gears fail, the transmission could lock up, causing loss of control that could result in a crash with injury or death.
Bron: http://lanesplitter.jalop(...)11?rev=1450464008122[/]
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_158350735
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 december 2015 00:27 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik heb nog een titaniumkleurig alu stuurtje liggen. Is wel een beetje een hoger model (11cm lift geloof ik). Wat voor brommer is het precies?
11cm? Is dat niet heel veel?
pi_158354952
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 08:19 schreef Salatrel het volgende:

[..]

11cm? Is dat niet heel veel?
Voor de echte FOKker niet :+

Sarasi, ruk van je glijpartij. Soms heb je inderdaad gewoon pech dat alles op hetzelfde moment verkeerd gaat en je het asfalt van dichtbij kunt bekijken. Gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen ^O^
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  zaterdag 19 december 2015 @ 14:07:42 #270
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_158354956
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 08:19 schreef Salatrel het volgende:

[..]

11cm? Is dat niet heel veel?
Kweenie, volgens mij is 7 standaard. Tis ook niet bepaald een ape hanger, en hoeveel mensen rijden er niet met risers? :) Was eigenlijk bedoeld voor op de GTR,
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 19 december 2015 @ 16:22:40 #271
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_158357699
Zo, zelf ook een lekkere actie uitgehaald vanmiddag... :(

Voor de toerit naar de snelweg sorteerde een Mercedes links voor terwijl ik op de rechterbaan stond. Hij liet de auto naar voren rollen, dus bij groen gaf ik eens goed gas. De Mercedes had ik vlot achter me gelaten, maar links van de invoegstrook reed een vrachtwagen. Omdat ik al flink wat snelheid had, dacht ik dat ik die vrachtwagen ook wel kon passeren via de invoegstrook. Dat was een inschattingsfout, want ik moest een stukje vluchtstrook meepakken... :')

Ik ben behoorlijk pissig op mezelf, dit was totaal onnodige gevaarzetting! :( Die vrachtwagenchauffeur zal wel gedacht hebben. Ik merk dat motorrijden toch wel de Pietje Bell in je naar boven haalt, want het gaat zo snel zo hard. En dan heb ik nog maar een 80pk fiets... Hier ga ik even op reflecteren de aankomende dagen.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  zaterdag 19 december 2015 @ 16:40:22 #272
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_158358066
'Maar' een 80pk zegt ie. Zelfs met mijn vliegende baksteen waar nog maar 50 paardjes huizen ben je al op invoegsnelheden voor je invoegsnelheden kan zeggen.
  zaterdag 19 december 2015 @ 16:42:17 #273
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_158358107
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:40 schreef Erasmo het volgende:
'Maar' een 80pk zegt ie. Zelfs met mijn vliegende baksteen waar nog maar 50 paardjes huizen ben je al op invoegsnelheden voor je invoegsnelheden kan zeggen.
Ik bedoelde er meer mee dat ik geen 100+ pk fiets hoef! ;)
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  zaterdag 19 december 2015 @ 16:43:44 #274
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_158358138
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:42 schreef Geelman het volgende:

[..]

Ik bedoelde er meer mee dat ik geen 100+ pk fiets hoef! ;)
Dan heb ik niks gezegd :P
pi_158358253
Nadeel van motorrijden is wel dat het in de auto allemaal niet echt meer voldoet qua optrekken.
Geen referral hier.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')