quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:09 schreef Nizno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:28 schreef IJsbeertje21 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Done.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:02 schreef eenjongen... het volgende:
Voor in de OP, ik heb ook invitesOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!

Plus is idd eitje, veel verschillende die ik nu gedaan heb werken ook prettig mee. Ik ken de meeste medewerkers zelfs al bij naam dat ik meteen weet wie ik moet hebbenquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:43 schreef MaJo het volgende:
Waarom zijn de babymelkchecks zo populair, zoveel brengen ze toch niet op
Ik had net wel een hele makkelijke babymelkcheck bij de Plus. Moest me van tevoren bekend maken en deed dat. Kreeg echter geen toestemming dus dat doorgegeven aan Roamler maar ik kreeg gewoon de vergoeding van 3,50, netjes!
Verder deze week weinig nieuwe checks gedaan, lijkt wel alsof er ook minder tussen staat. Bij SS sowieso, die hebben alleen gamechecks die (nog) weinig opbrengen en verschecks die flink oplopen maar die ga ik echt nooit meer doen

Ik ben eigenlijk niet zo van het mezelf bekend maken maar dacht, ach laat ik het toch eens doen. Hoezo moet je dat de ene keer wel doen en de andere keer niet? Laatst bij de Jumbo kon ik het allemaal zonder toestemming doenquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Plus is idd eitje, veel verschillende die ik nu gedaan heb werken ook prettig mee. Ik ken de meeste medewerkers zelfs al bij naam dat ik meteen weet wie ik moet hebben
En waarom ze zo populair zijn? Omdat ze zo lekker makkelijk zijn en elke week terug komen.

Ik vermoed omdat bij de Plus het vaak achter staat en dat ze dus juist de boel achter ook een beetje willen weten. (zal de Plus ook wel een handje in hebben dat ze graag de info willen hebben wie er in de winkel foto's maken) Dan die van de Jumbo idem, maar die doe je in de andere volgorde. Eerst de winkel en dan de balie. En bij de AH etos kruidvat Prenatal etc staat de hele voorraad vaak gewoon in de winkel.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet zo van het mezelf bekend maken maar dacht, ach laat ik het toch eens doen. Hoezo moet je dat de ene keer wel doen en de andere keer niet? Laatst bij de Jumbo kon ik het allemaal zonder toestemming doen

Hoezo denk je dat het meerwaarde is voor winkels om te weten wie misteryshoppers zijn? Ja voor de winkels zelf misschien maar niet voor het hoofdkantoor lijkt me. (Omdat je er ook wel eens checks moet doen voor de keten zelf) Daarnaast klopt het ook niet helemaal, hier heeft de Kruidvat 0 voorraad, niet eens schapkaartjes, wel een poster met dat het bij de servicebalie verkrijgbaar is. Een andere Kruidvat heeft dummy's, weer een andere heeft een paar pakken voorraad. Ik ben hier in de hele stad geloof ik geen AH tegengekomen met voorraad in het schap. En geloof me, ik heb er een hoop gedaan.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat bij de Plus het vaak achter staat en dat ze dus juist de boel achter ook een beetje willen weten. (zal de Plus ook wel een handje in hebben dat ze graag de info willen hebben wie er in de winkel foto's maken) Dan die van de Jumbo idem, maar die doe je in de andere volgorde. Eerst de winkel en dan de balie. En bij de AH etos kruidvat Prenatal etc staat de hele voorraad vaak gewoon in de winkel.

quote:Op zaterdag 12 december 2015 04:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat het meerwaarde is voor winkels om te weten wie misteryshoppers zijn? Ja voor de winkels zelf misschien maar niet voor het hoofdkantoor lijkt me. (Omdat je er ook wel eens checks moet doen voor de keten zelf) Daarnaast klopt het ook niet helemaal, hier heeft de Kruidvat 0 voorraad, niet eens schapkaartjes, wel een poster met dat het bij de servicebalie verkrijgbaar is. Een andere Kruidvat heeft dummy's, weer een andere heeft een paar pakken voorraad. Ik ben hier in de hele stad geloof ik geen AH tegengekomen met voorraad in het schap. En geloof me, ik heb er een hoop gedaan.
Wat de reden wel is, geen idee maar dit klinkt niet echt logisch.

Niet openlijk, ik heb er eens ruzie met iemand door gekregen die me zeer dierbaar is, dus, ssst, mondje dicht.quote:

hmm, ik heb eerlijk gezegd nog niet gemerkt dat er bij andere dan jumbo en plus alleen dummy's waren.quote:Op zaterdag 12 december 2015 04:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat het meerwaarde is voor winkels om te weten wie misteryshoppers zijn? Ja voor de winkels zelf misschien maar niet voor het hoofdkantoor lijkt me. (Omdat je er ook wel eens checks moet doen voor de keten zelf) Daarnaast klopt het ook niet helemaal, hier heeft de Kruidvat 0 voorraad, niet eens schapkaartjes, wel een poster met dat het bij de servicebalie verkrijgbaar is. Een andere Kruidvat heeft dummy's, weer een andere heeft een paar pakken voorraad. Ik ben hier in de hele stad geloof ik geen AH tegengekomen met voorraad in het schap. En geloof me, ik heb er een hoop gedaan.
Wat de reden wel is, geen idee maar dit klinkt niet echt logisch.

Kan toch zijn dat er toevallig iemand langs is geweest die normaal niet in de regio actief is?quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:07 schreef Vincentoo het volgende:
Staan tegenwoordig geannuleerde opdrachten er niet meer bij? Gisteren 2 babymelks te pakken gekregen maar door onverwacht bezoek ze niet kunnen uitvoeren. Nu staan precies deze 2 locaties er niet meer bij. Er is niemand actief hier in de buurt, dus dat kan het niet zijn...

Kan inderdaad ja. Maar omdat het net toevallig die twee opdrachten zijn die ik had gereserveerd maar niet uitgevoerd dacht ik misschien doen ze dat zodat je niet extra opdrachten gaat reserveren die je (misschien) toch niet uit gaat voeren.quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:22 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Kan toch zijn dat er toevallig iemand langs is geweest die normaal niet in de regio actief is?

sowieso snap ik niet dat ik van SS meldingen krijg als ik die uit heb gezetquote:Op zaterdag 12 december 2015 12:56 schreef djkoelkast het volgende:
SS en Roamler hebben al de hele week heel weinig in de regio hier.
Krijg van SS leuk pushberichten, maar dat is allemaal verder rijden dan de beloning hoog is.

Vandaag 4 checks kunnen doen voor SmartSpotter in 2 winkels (Intertoys / Bart Smit, elk 2 checks, Games/Consoles). Als dat allemaal goedgekeurd wordt ¤ 18,50quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso snap ik niet dat ik van SS meldingen krijg als ik die uit heb gezet
Stuurden ze laatst om 8u smorgens een pushbericht over iets dat idd niet in de buurt is.
In twee dagen tijd weer een dikke 50 euro bij elkaar gesprokkeld met Roamler, zal wel lachen als ze de tweede bacardi check ook goedkeuren. Er stonden 2 bij dezelfde toko open. Dus ik heb ze gewoon beiden ingevuld en bij de laatste in de aanvullende opmerkingen gezet dat hij dubbel was.
Ze hebben hem (zoals verwacht) wel afgekeurd...

Als je geluk hebt houd je er wel een mooie beker aan overquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vandaag 4 checks kunnen doen voor SmartSpotter in 2 winkels (Intertoys / Bart Smit, elk 2 checks, Games/Consoles). Als dat allemaal goedgekeurd wordt ¤ 18,50
Voor de rest echt helemaal niks in de buurt, ja die Bacardi cola, maar dat vind ik veel en veel te zoet, bovendien met de auto geen goed idee.

Whaha ik zie het niet gebeuren eigenlijkquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als je geluk hebt houd je er wel een mooie beker aan over
Neem je een thermosfles mee ofzo en giet je het daar in over voor de rit naar huis

Ik ben het as we speak op Ebay aan het zettenquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:30 schreef pl4kkie het volgende:
Probeer het aan een chinees te verkopen
Ik had gelukkig al eens een melkcheck gedaan, anders had ik echt niet geweten wat ik moest antwoordenquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:34 schreef KolonelBroodje het volgende:
Balen MaJo
Ik zou op zo'n moment ook niet weten wat ik moet zeggen. Misschien een nummer die niet bestaat.

1 wijze les, volgende keer gewoon weglopen op moment dat ze voor je aan het halen zijnquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:20 schreef MaJo het volgende:
Dus maar aangenomen en afgerekend, durfde niet meer te zeggen dat het voor Roamler was

Ik had meer boodschappen in mijn mandje dus kon niet meer echt terugquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
1 wijze les, volgende keer gewoon weglopen op moment dat ze voor je aan het halen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |