abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158034454
Hoi!

Ik heb een klein probleempje. Ik moet me registreren op een site waar mijn bankrekening ook geverifieerd moet worden. Ze willen dus dat ik daar eenmalig 50 cent voor stort ter verificatie, maar nu heb ik er nog maar 15 cent op staan.

Kortom, is er een lieve meneer of mevrouw aanwezig met SNS Bank die mij hier aan kan helpen en 35 cent kan missen? Anders zou ik maandag speciaal naar een GWK kantoor moeten gaan om mijn contante geld te storten en dan kan ik het pas dinsdag allemaal geverifieerd hebben :N

Als dank kan je komende week natuurlijk een eurootje van me teruggestort krijgen.. :+
pi_158034527
Ik heb rabobank maar dat duurt te lang zeker
pi_158034541
quote:
1s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 16:14 schreef tailfox het volgende:
Ik heb rabobank maar dat duurt te lang zeker
Stuur maar een PM waar het naar toe kan.
pi_158034590
quote:
0s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 16:15 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Stuur maar een PM waar het naar toe kan.
Heb je ook Rabobank George? Of SNS Bank? Van de Rabobank naar SNS wordt volgens mij ook pas na het weekend verwerkt.. :'(
pi_158034707
quote:
0s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 16:18 schreef Aurora91 het volgende:

[..]

Heb je ook Rabobank George? Of SNS Bank? Van de Rabobank naar SNS wordt volgens mij ook pas na het weekend verwerkt.. :'(
Rabobank.
pi_158034781
Dan wacht je toch gewoon ff een paar dagen. Zo'n ramp zal dat ook niet zijn.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_158034860
quote:
0s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 16:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Dan wacht je toch gewoon ff een paar dagen. Zo'n ramp zal dat ook niet zijn.
Als iemand me hier kan helpen, heb ik het direct en is het vandaag gelukt. Dan heb ik dinsdag mijn cadeautje al binnen, het is voor een verlaat sinterklaasavondje aankomende woensdag.

Kortom, als ik tot dan wacht heb ik het te laat binnen.. ;(
pi_158034883
Tja, beter plannen in het vervolg.

Willen je vrienden/familie het niet doen?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_158034896
Geen iDEAL?
pi_158034935
quote:
0s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 16:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Tja, beter plannen in het vervolg.

Willen je vrienden/familie het niet doen?
Iedereen om me heen heeft Rabo/ING, dus dan moet ik alsnog tot na het weekend wachten, vandaar dat ik de hoop heb dat iemand hier op het forum wel SNS heeft..

quote:
0s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 16:36 schreef Scorpie het volgende:
Geen iDEAL?
Ja, ik moet die 50 cent via een iDeal betaling overmaken met mijn rekening..
pi_158034991
quote:
0s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 16:38 schreef Aurora91 het volgende:

[..]

Iedereen om me heen heeft Rabo/ING, dus dan moet ik alsnog tot na het weekend wachten, vandaar dat ik de hoop heb dat iemand hier op het forum wel SNS heeft..

[..]

Ja, ik moet die 50 cent via een iDeal betaling overmaken met mijn rekening..
Dan vraag je of iemand wil idealen voor jou en betaal je het terug via bank oid.
pi_158035011
quote:
1s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 16:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan vraag je of iemand wil idealen voor jou en betaal je het terug via bank oid.
Dat is het hele punt, dat kan niet omdat het mijn eigen rekening moet zijn, vandaar dat die controle-transactie van 50 cent nodig is..
pi_158035076
Laat ik nou net alles bij die rukkers van de SNS hebben opgezegd. Vanwege het feit dat m'n beleggingsrekening wordt opgeheven.
@Aurora91: zou je graag helpen, maar mijn advies: hef alles bij die SNS-rukeenden op.

[ Bericht 0% gewijzigd door blomke op 05-12-2015 16:57:03 ]
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_158035108
Waar slaat die 50 cent op als controle met 1 cent net zo goed volstaat?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_158035165
quote:
1s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 16:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Heb ik ze nog gevraagd, kreeg als antwoord dat zij voor elke transactie moeten betalen en die 50 cent geen winst voor ze is, maar ze aan iDeal moeten afstaan.. :{
  † In Memoriam † zaterdag 5 december 2015 @ 16:48:53 #17
230491 Zith
pls tip
pi_158035179
quote:
1s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 16:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
iDeal kost geld per transactie, de ontvanger (winkelier) betaalt dit, kost tussen de 35 en 75 cent per keer.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_158035209
quote:
0s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 16:48 schreef Zith het volgende:

[..]

iDeal kost geld per transactie, de ontvanger (winkelier) betaalt dit, kost tussen de 35 en 75 cent per keer.
Ja weet ik.
Maar service is schijnbaar een moeilijk iets.
  † In Memoriam † zaterdag 5 december 2015 @ 16:52:12 #19
230491 Zith
pls tip
pi_158035250
quote:
1s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 16:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ja weet ik.
Maar service is schijnbaar een moeilijk iets.
Dan als concurrent een script schrijven die elke minuut een account aanmaakt en een betaling doet met ideal van 1 cent (de bankaccount check gebeurd pas na betaling).
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_158035337
quote:
0s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 16:52 schreef Zith het volgende:

[..]

Dan als concurrent een script schrijven die elke minuut een account aanmaakt en een betaling doet met ideal van 1 cent (de bankaccount check gebeurd pas na betaling).
:')
pi_158035411
quote:
0s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 16:42 schreef Aurora91 het volgende:

[..]

Dat is het hele punt, dat kan niet omdat het mijn eigen rekening moet zijn, vandaar dat die controle-transactie van 50 cent nodig is..
Hoezo 'moet' het je eigen rekening zijn? Je koopt een kado, je rekent af, Ideal geeft dat door aan de webshop. Waar komt het 'eigen rekening' stuk vandaan?
  † In Memoriam † zaterdag 5 december 2015 @ 17:01:58 #22
230491 Zith
pls tip
pi_158035470
quote:
7s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 16:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hoezo 'moet' het je eigen rekening zijn? Je koopt een kado, je rekent af, Ideal geeft dat door aan de webshop. Waar komt het 'eigen rekening' stuk vandaan?
Hij wilt gaan pokeren en ze moeten nagaan of de rekening die hij invult wel echt van hem is.
  zaterdag 5 december 2015 @ 17:14:05 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158035769
En hoe ga je na verificatie je bestelling betalen als er niks op je rekening staat?
The love you take is equal to the love you make.
pi_158035908
quote:
1s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 17:14 schreef Lienekien het volgende:
En hoe ga je na verificatie je bestelling betalen als er niks op je rekening staat?
Een nieuw topic, vermoed ik.
pi_158035935
Ho stop niet doen.

Dit kan de basis zijn om een rekening op jouw naam te openen.
Jij bent als TS kwaad wil de gecontroleerde eigenaar van de rekening en TS is dan de eigenaar van de bijbehoordende bankpas.

Daar zijn mensen in grote problemen mee gekomen.
Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
pi_158035983
quote:
0s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 17:20 schreef RavigotteSaus het volgende:
Ho stop niet doen.

Jij ben als TS kwaad wel de gecontroleerde eigenaar van de rekening en TS is dan de eigenaar van de bijbehoordende bankpas.

Daar zijn mensfn in grote problemen mee gekomen.
Nee.
pi_158036021
Heb helaas geen SNS. Kan degene die overmaakt wel een HALLO HALLO DIT IS DE BRANDWEER omschrijving als betaalkenmerk toevoegen?
pi_158036168
quote:
1s.gif
Ho stop niet doen.

Jij bent als TS kwaad wil de gecontroleerde eigenaar van de rekening en TS is dan de eigenaar van de bijbehoordende bankpas.

Klopt. Ik werk bij het UWV en onze rekening is op deze manier al bijna 50.000 keer overgenomen door schorriemorrie
pi_158038904
quote:
1s.gif
Ho stop niet doen.

Wel eens van zo'n scam gehoord ja, maar hebben ze dan niet ook een kopie paspoort/ID nodig?
pi_158038927
quote:
0s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 19:36 schreef t-star het volgende:

[..]

Wel eens van zo'n scam gehoord ja, maar hebben ze dan niet ook een kopie paspoort/ID nodig?
TS wil dat een FOK!ker iets op zijn rekening stort. De bedoelde scam werkt anders.
pi_158039020
quote:
0s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 19:37 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

TS wil dat een FOK!ker iets op zijn rekening stort. De bedoelde scam werkt anders.
De scam is toch dat een rekening nog niet actief is totdat er een klein bedrag op wordt gestort (in dit geval die 35 cent) en dat de nieuwe rekening dan "gekoppeld" is aan de rekening waar dat bedrag van af komt ofzo? Ik weet het ook niet precies meer, maar ik zou voorzichtig zijn met zomaar geld overmaken naar vreemden.
pi_158039065
quote:
0s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 19:41 schreef t-star het volgende:

[..]

De scam is toch dat een rekening nog niet actief is totdat er een klein bedrag op wordt gestort (in dit geval die 35 cent) en dat de nieuwe rekening dan "gekoppeld" is aan de rekening waar dat bedrag van af komt ofzo? Ik weet het ook niet precies meer, maar ik zou voorzichtig zijn met zomaar geld overmaken naar vreemden.
Nee dat slaat helemaal nergens op.
pi_158039129
quote:
0s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 19:43 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Nee dat slaat helemaal nergens op.
dus jij zou wel die paar centen overmaken als je SNS had?
pi_158039141
quote:
0s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 19:46 schreef t-star het volgende:

[..]

dus jij zou wel die paar centen overmaken als je SNS had?
Nee, maar dat is gewoon omdat TS er maar eerder mee had moeten beginnen.
pi_158039207
quote:
0s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 19:46 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Nee, maar dat is gewoon omdat TS er maar eerder mee had moeten beginnen.
Dit bedoelde ik:
3. Werk nooit mee aan de 'rekening' check. Er kan je worden gevraagd om een klein bedrag, zoals 5 of 10 cent, over te maken naar een bepaalde rekening ter check van jouw bankrekening. Werk hier nooit aan mee! Oplichters gebruiken deze methode om een rekening te activeren die al op jouw naam staat en die ze alleen nog hoeven te activeren door deze storting (zoals bij het openen van een digitale PayPal-rekening). Ze koppelen hiermee de rekeningen, et voila, ze kunnen gaan winkelen met jouw geld.

van http://www.rooming.nl/6-tips-om-veilig-te-huren-op-internet
wel iets anders, want dan zou er al een rekening geopend moeten zijn op naam de overboeker.
pi_158039253
Ja dat is dus totaal iets anders en heeft niks met wat TS wil te maken.
pi_158039352
quote:
0s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 19:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Ja dat is dus totaal iets anders en heeft niks met wat TS wil te maken.
Ja, dat zeg ik toch ook. Boos omdat Sinterklaas je heeft overgeslagen dit jaar?
pi_158039384
quote:
0s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 19:53 schreef t-star het volgende:
Ja, dat zeg ik toch ook.
Ja ik al vanaf het begin.
pi_158039618
^O^
quote:
0s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ja ik al vanaf het begin.
^O^
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 5 december 2015 @ 20:58:09 #40
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_158041364
quote:
10s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 16:09 schreef Aurora91 het volgende:
Hoi!

Ik heb een klein probleempje. Ik moet me registreren op een site waar mijn bankrekening ook geverifieerd moet worden. Ze willen dus dat ik daar eenmalig 50 cent voor stort ter verificatie, maar nu heb ik er nog maar 15 cent op staan.

Kortom, is er een lieve meneer of mevrouw aanwezig met SNS Bank die mij hier aan kan helpen en 35 cent kan missen? Anders zou ik maandag speciaal naar een GWK kantoor moeten gaan om mijn contante geld te storten en dan kan ik het pas dinsdag allemaal geverifieerd hebben :N

Als dank kan je komende week natuurlijk een eurootje van me teruggestort krijgen.. :+
En hiervoor maak je een account aan op een forum waar je niemand kent?
Lijkt mij niet de bedoeling.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop