Potverdrie wat gezelligquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:34 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Let vooral ook even op de prachtige familie foto's in de 3 lijstjes in het midden.
Royston is nog steeds op zoek naar z'n niggah kapper, maar is onderweg verdwaald denk ik.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:36 schreef schommelstoel het volgende:
Iemand nog mijn laatste post gezien uit vorige topic?
Daarom stift!quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:36 schreef schommelstoel het volgende:
Iemand nog mijn laatste post gezien uit vorige topic?
Thnx! Ja, sneeuw hou ik vanquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
Dat ziet er sfeervol uit Scrum.
Dat sneeuwtje vind ik ook zo leuk.
Best zonde, hij had het best in zich om een 'goede' speler te worden.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Royston is nog steeds op zoek naar z'n niggah kapper, maar is onderweg verdwaald denk ik.
Had nooit naar Real moeten gaan destijds, kon in Rotterdam uitgroeien tot held, met mensen om zich heen die 'm normaal hadden gehouden. Sinds ie daar ineens miljoenen kreeg was het over. En nog ergens wel begrijpelijk ook.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Best zonde, hij had het best in zich om een 'goede' speler te worden.
Hij onderhoudt z'n hele familie toch zo'n beetje met dat geld ?quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Had nooit naar Real moeten gaan destijds, kon in Rotterdam uitgroeien tot held, met mensen om zich heen die 'm normaal hadden gehouden. Sinds ie daar ineens miljoenen kreeg was het over. En nog ergens wel begrijpelijk ook.
Precies, maar dat zie je zo veel gebeuren met Nederlandse spelers, gaan veel te vroeg weg naar een te grote club.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Had nooit naar Real moeten gaan destijds, kon in Rotterdam uitgroeien tot held, met mensen om zich heen die 'm normaal hadden gehouden. Sinds ie daar ineens miljoenen kreeg was het over. En nog ergens wel begrijpelijk ook.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:40 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb trouwens okcupid![]()
.
Echt, ik voel me met de dag sneuer worden. Best jammer dit.
Haha nee, wel tig vragen beantwoord over vanalles. Waar is die test te vinden?quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:41 schreef Divje het volgende:
[..]Ook eens geprobeerd. Daar kom je echt rare mensen tegen.. Heb je die persoonlijkheidstest al gedaan?
Alleen het fragmentje gister bij VI, maar dat was al..quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:43 schreef Lavenderr het volgende:
Hebben jullie Elia nog gezien bij Jandino? En zo ja, zaten jullie ook zo ->
Uhh, dat weet ik niet precies meer. Bij mij kwam er Man-Child uitquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha nee, wel tig vragen beantwoord over vanalles. Waar is die test te vinden?. En niet op NL gezet maar internationaal
Neequote:Op zaterdag 5 december 2015 13:43 schreef Lavenderr het volgende:
Hebben jullie Elia nog gezien bij Jandino? En zo ja, zaten jullie ook zo ->
Ï've been so busy not seing colour, I haven't seen raping either".quote:
Echt zo simpel, maar oh zo mooiquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ï've been so busy not seing colour, I haven't seen raping either".
Well fuck my life.quote:Kind, yearning, playful, you are The Boy Next Door. You’re looking for real Love, a lot like girls do. It might not be manly, but it’s sweet.
We think the next three years will be very exciting and fruitful ones for you. Your spontaneous, creative side makes you a charming date, and we think you have a horny side just waiting to shine. Or glisten, rather. You enter new relationships unusually hopeful, and the first moments are especially glorious. If you’ve had some things not work out before, so what.
On paper, most girls would name the Boy Next Door as their ideal mate. In the real world, however, you’re often passed over for more dangerous or masculine men. You’re the typical “nice guy:” without just a touch of cockiness, you’re doomed with s. A shoulder to cry on? Okay, sure. But never a penis to hold.
More than any other type, Boys Next Door evolve as they get older. As we said, many find true love, but some fail miserably in the search. These tarnished few grow up to be The Men Next Door, who are creepy as hell, offering back rubs to kids and what not.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |