Wellicht wilde hij het geld gebruiken voor een goede zaak, en was het niet voor zelfverrijking.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:07 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Prachtig voorbeeld van links lullen rechts vullen![]()
Hahahahahahahahahahahahahahahahaha.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:11 schreef Wintar het volgende:
[..]
Wellicht wilde hij het geld gebruiken voor een goede zaak, en was het niet voor zelfverrijking.
Ja hij had vast net de film Robin Hood gezien en kreeg inspiratiequote:Op zaterdag 5 december 2015 12:11 schreef Wintar het volgende:
[..]
Wellicht wilde hij het geld gebruiken voor een goede zaak, en was het niet voor zelfverrijking.
3 keer linksom is ook rechtsom.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:07 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Prachtig voorbeeld van links lullen rechts vullen![]()
Een expert op het gebied van Karl Marxquote:
precies. Uit het boekje, kunnen we wel zeggenquote:Op zaterdag 5 december 2015 12:44 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Een expert op het gebied van Karl Marx![]()
Hij heeft het marxistische gedachtegoed naar eigen inzicht in de praktijk willen brengen niets anders!
Nee het gaat over;quote:
Leg uit.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:44 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Een expert op het gebied van Karl Marx![]()
Hij heeft het marxistische gedachtegoed naar eigen inzicht in de praktijk willen brengen niets anders!
Ik heb het zelf gelezen daarom vraag ik je om meer uitleg.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:00 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Communist_Manifesto
Als je het nu nog niet begrijpt wil je het niet begrijpen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:27 schreef loni55 het volgende:
[..]
Ik heb het zelf gelezen daarom vraag ik je om meer uitleg.
Leg het mij uit dan.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:29 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Als je het nu nog niet begrijpt wil je het niet begrijpen.
Wat is de relevantie ervan dat hij een lid is van een communistische partij en dat hij een expert is in Karl Marx? Dat is nogal goedkoop schieten op links. Hij is gewoon een rotte appel, die kan uit alle hoeken komen. De Telegraaf is natuurlijk niet bepaald de beste bron, neem liever het origineel dan een gekleurd aftreksel van een tabloid.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:06 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Een communistisch lid van het Europese parlement uit Tsjechië is opgepakt omdat hij samen met drie Slovaken bij een Zwitserse bank 350 miljoen euro wilde opnemen met valse identiteitsbewijzen. Dat heeft de Slovaakse ministerie van Binnenlandse Zaken vrijdag laten weten.
Het gaat om de parlementariër Miloslav Ransdorf die namens de communistische partij van Bohemen en Moravië in het parlement zit. De 62-jarige parlementariër is expert op het gebied van Karl Marx en is sinds 2004 lid van het parlement.
Volgens Zwitserse media werd het viertal aangehouden toen de documenten die zij lieten zien niet overeenkwamen met de informatie die de bank had.
[ afbeelding ]
Bron,
http://www.telegraaf.nl/b(...)rtuin_opnemen__.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |