abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158030111
Een communistisch lid van het Europese parlement uit Tsjechië is opgepakt omdat hij samen met drie Slovaken bij een Zwitserse bank 350 miljoen euro wilde opnemen met valse identiteitsbewijzen. Dat heeft de Slovaakse ministerie van Binnenlandse Zaken vrijdag laten weten.

Het gaat om de parlementariër Miloslav Ransdorf die namens de communistische partij van Bohemen en Moravië in het parlement zit. De 62-jarige parlementariër is expert op het gebied van Karl Marx en is sinds 2004 lid van het parlement.

Volgens Zwitserse media werd het viertal aangehouden toen de documenten die zij lieten zien niet overeenkwamen met de informatie die de bank had.

Bron,

http://www.telegraaf.nl/b(...)rtuin_opnemen__.html
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_158030130
Prachtig voorbeeld van links lullen rechts vullen O+ :7
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_158030171
Als dit zo door gaat is een referendum overbodig en ligt het Europese project nog voor de kerst in de prullenbak. :')
pi_158030188
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:07 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Wellicht wilde hij het geld gebruiken voor een goede zaak, en was het niet voor zelfverrijking.
pi_158030210
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:11 schreef Wintar het volgende:

[..]

Wellicht wilde hij het geld gebruiken voor een goede zaak, en was het niet voor zelfverrijking.
Hahahahahahahahahahahahahahahahaha.

Of meen je dit echt? :o
pi_158030220
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:11 schreef Wintar het volgende:

[..]

Ja hij had vast net de film Robin Hood gezien en kreeg inspiratie O+
pi_158030225
Hij is al eens een keer eerder negatief in het nieuws geweest. http://www.geenstijl.nl/m(...)al_eu_duw_trekf.html
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_158030311
:D wat een helden
pi_158030357
Die hele criminele boevenbende staat op het punt opgeheven te worden. Dat hebben we dan wel weer te danken aan de vluchtelingen. :')
  zaterdag 5 december 2015 @ 12:26:46 #10
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_158030367
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:07 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
3 keer linksom is ook rechtsom. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_158030409
Bij de FIFA kan men daar nog een puntje aan zuigen :)
Het trieste is natuurlijk wel dat het ons geld is dat door de EU wordt verkwanseld: pensioenen verdampen, belastingen worden verhoogd en maar betalen voor de knoflooklanden.
En straks met terugwerkende kracht nog een aanslag voor de opvang van de "vluchtelingen"
Vuilnisman, VUILNISMAN, mogen de zakken van de EU ook mee :(
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_158030540
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:22 schreef Dingflofbips het volgende:
:D wat een helden
Een expert op het gebied van Karl Marx ;)

Hij heeft het marxistische gedachtegoed naar eigen inzicht in de praktijk willen brengen niets anders!
pi_158030551
Dat ze hem maar in een Zwitserse cel steken op water en brood.
Ура для россии
pi_158030568
Communisme :r
pi_158030590
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:44 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Hij heeft het marxistische gedachtegoed naar eigen inzicht in de praktijk willen brengen niets anders!
precies. Uit het boekje, kunnen we wel zeggen
pi_158030592
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:46 schreef tukker321 het volgende:
Communisme :r
Nee het gaat over;

EUmunisme :r
  zaterdag 5 december 2015 @ 12:53:11 #17
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158030662
We wisten immers allang dat de politici van de EU er alleen maar interesse hebben om hun zakken te vullen maar dit spant wel de kroon. :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_158030699
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:44 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Leg uit.
pi_158030770
pi_158031190
quote:
Ik heb het zelf gelezen daarom vraag ik je om meer uitleg.
pi_158031221
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:27 schreef loni55 het volgende:

[..]

Ik heb het zelf gelezen daarom vraag ik je om meer uitleg.
Als je het nu nog niet begrijpt wil je het niet begrijpen.
pi_158032282
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:29 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Als je het nu nog niet begrijpt wil je het niet begrijpen.
Leg het mij uit dan.
  zaterdag 5 december 2015 @ 14:25:21 #23
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_158032424
Raar verhaal. Van wie was dat geld en hoe neem je 350 miljoen euro op? Het lijkt me dat weinig bankvestigingen dat soort bedragen cash hebben liggen. Laat staan dat het opnemen ervan niet bij voorbaat de aandacht trekt. Vragen, vragen..
pi_158032456
Das kapital....
Whatever...
pi_158082632
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:06 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Een communistisch lid van het Europese parlement uit Tsjechië is opgepakt omdat hij samen met drie Slovaken bij een Zwitserse bank 350 miljoen euro wilde opnemen met valse identiteitsbewijzen. Dat heeft de Slovaakse ministerie van Binnenlandse Zaken vrijdag laten weten.

Het gaat om de parlementariër Miloslav Ransdorf die namens de communistische partij van Bohemen en Moravië in het parlement zit. De 62-jarige parlementariër is expert op het gebied van Karl Marx en is sinds 2004 lid van het parlement.

Volgens Zwitserse media werd het viertal aangehouden toen de documenten die zij lieten zien niet overeenkwamen met de informatie die de bank had.

[ afbeelding ]

Bron,

http://www.telegraaf.nl/b(...)rtuin_opnemen__.html
Wat is de relevantie ervan dat hij een lid is van een communistische partij en dat hij een expert is in Karl Marx? Dat is nogal goedkoop schieten op links. Hij is gewoon een rotte appel, die kan uit alle hoeken komen. De Telegraaf is natuurlijk niet bepaald de beste bron, neem liever het origineel dan een gekleurd aftreksel van een tabloid.
De relevante vraag in deze kwestie is of dat het louter brute pech is of dat dit een gevolg is van meer structurele problemen binnen de EU.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')