Dan is het wel een hele domme mening. TS heeft gezegd dat ze op drie hoog woont, de oude nachine zwaar is etc. Wehkamp verkoopt de nieuwe machine met de conditie dat de oude wordt meegenomen. Dan maakt het dus geen gloeiende fuck uit WIE Wehkamp die klus aan uitbesteed. Ze hebben het te doen. Hoe is niet de zorg vab de klant!quote:
Ik dus stuur DM.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:23 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ben benieuwd wie er sneller is, Wehkamp of marktplaats.
De wasmachine is kapot dus behalve als je hem kan repareren kan het enkel als ornament in je nieuwe huis dienen. Een steekwagen heb ik niet, en helaas ook niet zo even geregeld.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:47 schreef DikPropje het volgende:
Ik heb nog een wasmachine nodig voor in mijn nieuwe huis. Ik denk echter niet dat ik hem met mijn vette lichaam de trap af krijg. Als jij een steekwagentje regelt kom ik hem morgen ochtend om 8:34 bij je ophalen.
doe geen moeite, DikPropje is een grote dikke troll die komt echt nietquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:28 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
De wasmachine is kapot dus behalve als je hem kan repareren kan het enkel als ornament in je nieuwe huis dienen. Een steekwagen heb ik niet, en helaas ook niet zo even geregeld.
Bemoei jij je er anders ff lekker niet mee. Mij een gratis wasmachine door de neus boren...quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:51 schreef Martijn137 het volgende:
[..]
doe geen moeite, DikPropje is een grote dikke troll die komt echt niet
daarnaast wel zuur dat je zo lang moet wachten voordat ze eens wat fatsoenlijks ondernemen. maar je reactie naar hun in de vorm van een sint gedicht![]()
![]()
succes ermee
Steekwagentje moet nog wel aan te komen zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:28 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
De wasmachine is kapot dus behalve als je hem kan repareren kan het enkel als ornament in je nieuwe huis dienen. Een steekwagen heb ik niet, en helaas ook niet zo even geregeld.
hij is defect, weet je dat wel?quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:15 schreef DikPropje het volgende:
[..]
Bemoei jij je er anders ff lekker niet mee. Mij een gratis wasmachine door de neus boren...
Gezien dit ongeveer 25 x is gezegd was het me al opgevallen ja.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
hij is defect, weet je dat wel?
Dan mag Wehkamp wel met een cadeaubon op de proppen komen ter compensatie.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:53 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Er komt morgen begin van de middag iemand om m op te halen (hopelijk dan). En Wehkamp krijgt morgenmiddag een reactie van het management van PostNL. Ben bang dat marktplaats gaat winnen.
Na al dit gedoe zouden ze bij mij echt niet met een cadeaubon voor hetzelfde bedrijf hoeven aan te komenquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dan mag Wehkamp wel met een cadeaubon op de proppen komen ter compensatie.
Een envelopje contant geld zit er niet in..quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:46 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Na al dit gedoe zouden ze bij mij echt niet met een cadeaubon voor hetzelfde bedrijf hoeven aan te komen
Te lang.. dit gaat echt niemand lezenquote:Op vrijdag 4 december 2015 16:03 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Beste Wehkamp,
Sint en Piet zijn weer in ons prachtige land aangekomen, en vervullen ook dit jaar weer vele kinderdromen. Natuurlijk doen jullie door dit paar zeer goede zaken, dus het verbaasde Sint nogal wat een van jullie klanten met jullie mee mocht maken.
Half november gaf de oude wasmachine nadat de stroomkabel doorbrandde het op, gelukkig niet niet al teveel schade, alleen een nieuwe stop. Met wat moeite ging de machine open, en liet ze het water er allemaal uitlopen.
De was zat echter nog gevangen, hij was halverwege het programma blijven hangen. Gelukkig hoefde het vinden van de noodontgrendeling ook niet al te lang te duren, en nadat de was eruit was besloot ze Wehkamp snel een nieuwe machine te laten sturen.
Ze heeft speciaal gevraagd of jullie de oude wel mee terug konden nemen, maar ook al was ie erg zwaar, dat kon volgens jullie zonder problemen. De volgende dag stond de bezorger van PostNL met de nieuwe wasmachine voor de deur, en dat bracht haar weer in een uiterst goed humeur.
Echter toen ze op de oude machine wees, kreeg de bezorger vrees. De machine was erg zwaar en 3 hoog naar beneden was slecht voor zijn rug, we nemen hem nu niet mee, 'maar we komen terug'.
De klant belde op en legde de situatie uit. Wehkamp vond het vervelend, en zou hem snel alsnog ophalen, zo luidde hun besluit. Na paar dagen had de klant nog niks gehoord en besloot Wehkamp via Facebook te berichten. Jullie vonden het weer heel vervelend, en gaven naast de belofte het op te lossen een bon om de pijn te verlichten.
Een week later vond de klant het wel erg lang duren, en klaagde dat ze erover dacht het apparaat dan maar naar hun antwoordnummer te sturen. Sadia vond het erg vervelend en zou ernaar kijken, en Steve bood zijn excuses aan en zou proberen het op te lossen, liet hij blijken.
Saffira vertelde daarop dat PostNL contact zou opnemen met haar, de klant was blij toen ze belde, was deze kwestie eindelijk klaar. De volgende dag stonden er twee grote mannen van PostNL voor de deur. Helaas konden ze de machine niet tillen, en stelden de klant helaas weer teleur.
Ditmaal maakten ze foto's van de oude wasmachine zodat het niet weer mis kon gaan, maar nadat Nancy en Tessa hun excuses aanboden en het op zouden lossen kwam het bericht van PostNL: wij wagen ons daar niet aan.
Linda bood excuses en zou het allemaal nog eens bij de backoffice nagaan. Een week later, en excuses van Esther, Nancy, Charell en Mona, blijkt de wasmachine nog altijd bij de klant te staan. De klant kan inmiddels wel huilen, zo moeilijk kan het toch niet zijn om je wasmachine in te ruilen?
Al drie weken blokkeert de oude machine nu haar kleine keuken, koken en afwassen gaan lastig, laat staan schoonmaken...haar handen jeuken. Omdat haar boodschap na zoveel berichten blijkbaar niet de juiste weg vindt, daarom nu maar een vermanend berichtje van de Goede Sint.
Hoewel het aanbieden van excuses en tonen van begrip ontzettend vriendelijk is, is het gebrek aan een oplossing voor je klant een groot gemis. Haal de wasmachine nu eens op bij je klant. Dan kunnen Sint en Piet straks met een gerust hart weer vertrekken uit ons prachtige land.
Mocht dat niet gebeuren, dan zal Sint Wehkamp mee naar Spanje moeten sleuren, en dat zou hij toch ernstig betreuren.
Hebben ze gedaan, toen ik de eerste keer belde gaven ze een bon van 15 euro.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dan mag Wehkamp wel met een cadeaubon op de proppen komen ter compensatie.
ha hoe wil je die uberhaupt op gaan halen dan ?quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:15 schreef DikPropje het volgende:
[..]
Bemoei jij je er anders ff lekker niet mee. Mij een gratis wasmachine door de neus boren...
je gaf zelf al aan dat ding niet de trap af te kunnen krijgen.... met je dikke lijf.....quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:47 schreef DikPropje het volgende:
Ik heb nog een wasmachine nodig voor in mijn nieuwe huis. Ik denk echter niet dat ik hem met mijn vette lichaam de trap af krijg. Als jij een steekwagentje regelt kom ik hem morgen ochtend om 8:34 bij je ophalen.
Ja, ik ook. Hij zou begin van de middag komen, en gaf zelf aan dat het echt geen probleem was.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:57 schreef HPoi het volgende:
Nou, zou mij benieuwen of die gast van MP dat ding naar beneden gaat tillen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |