Allemaal kut hoor, daar niet van, maar 2 legendaries in een pakje is altijd wel tofquote:
Beter dan 40 dustquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:00 schreef Blistering het volgende:
[..]
Allemaal kut hoor, daar niet van, maar 2 legendaries in een pakje is altijd wel tof
Dat is evident jaquote:
Niet bepaald nee.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:36 schreef GlenSpey het volgende:
Past Bloodmage Thalnos in een control priest deck?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Klantvriendelijke 'oplossing' weer. Ach ja, het zij zoquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:04 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Tavern Brawl tijdstip gewijzigd naar 22:00 uur op de woensdag![]()
http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/20043656565
Zeker in decks met Deathlords en Tournament Medics erin gebruik je ook om te healen, maar natuurlijk in combinatie met AS is het ook een hele goede boardclear. En da's een beetje één van de belangrijkste zaken bij een control priest.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:18 schreef GlenSpey het volgende:
Voor control priest: Mindgames een goeie toevoeging? En een Faceless manipulator?
Enne Flashheal, wordt dit voornamelijk gebruikt om te healen of om een flinke deuk op de vijandelijke face te slaan icm Auchenai???
In het begin werd toch ook Brawl pas om 10 uur 's avonds open of heb ik me daar in vergistquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:22 schreef muhahaha het volgende:
Americas: Wed 9:00 AM PST
China: Wed 1:00 PM PST (Thu 5:00 AM CST)
Korea/Taiwan: Wed 1:00 PM PST (Thu 6:00 AM KST)
Europe: Wed 1:00 PM PST (Wed 10:00 PM CET)
Lekker handig weer, heb je dus 3 regions die tegelijkertijd willen brawlen(ja ik weet dat de servers gescheiden zijn maar toch).
Zover ik me kan herinneren was EU altijd om 1700.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:12 schreef F1gamer het volgende:
[..]
In het begin werd toch ook Brawl pas om 10 uur 's avonds open of heb ik me daar in vergist
Wauw. Hoe dom kun je zijn?quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:33 schreef Verbal het volgende:
Ooooh, zo'n heerlijke overwinning vanavond in de arena
Arrogante warlock tegenover me, die ik maar niet dood kreeg met mijn mage.
Op een gegeven moment heb ik hem al een tijdje onder de 10, en ik nog boven de 20.
Uiteindelijk plempt hij zijn eigen kant vol minions, sloopt de laatste drie die ik had staan. Hij op 3 health, ik op 8, maar hij heeft dik 15 dmg opgesteld staan, met twee taunts. En dan gebruikt die lul zijn hero power. -2 health en hij gooit er nog maar een minion bij.
Vervolgens doet hij een pesterig "Sor-ry", zoals die warlock dat kan doen.
En plemp ik hem een 1-punts fireball van mijn hero power in zijn mik![]()
![]()
Er zijn toch weinig games zooo frustrerend, maar ook zo LOLfunny als HS
V.
Hehe, je speelt soms iets te veel op de automatische piloot. Zelfde als Auchenai spelen en dan jezelf healen. Of met je mage jezelf willen healen, nadat je ervoor een hele tijd priest hebt gespeeld.quote:
Ja, het was gewoon hilarischquote:
Die heb ik van de week ook een keer tegenover me gehad. Snapte eerst niet wat er gebeurde. Eerst dmg aan zichzelf, toen een heal everything, en alles liep schade op, maar ik bleef leven en hij ging kapotquote:Op woensdag 16 december 2015 12:16 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hehe, je speelt soms iets te veel op de automatische piloot. Zelfde als Auchenai spelen en dan jezelf healen.
Een kaart waar je 19 mana voor betaald mag best iets 'oneerlijks' hebben.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:12 schreef GlenSpey het volgende:
Oja, en nerf archthief Rafaam, met die belachelijke 3/3 zombie kaart
Ligt ook gewoon nog een 7/8 op tafel waar eerst mee gedeald moet worden. En dan ook nog eens even 6 of meer 3/3 minions op het bord gooien. Als je niet dezelfde beurt de juiste removal hebt ben je dus gegarandeerd de lulquote:Op woensdag 16 december 2015 20:14 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Een kaart waar je 19 mana voor betaald mag best iets 'oneerlijks' hebben.
Ja, oké. Dat snap ik nog wel. Maar als je een warlock bent met 3 HP en je speelt tegen een mage ...quote:Op woensdag 16 december 2015 12:16 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hehe, je speelt soms iets te veel op de automatische piloot. Zelfde als Auchenai spelen en dan jezelf healen. Of met je mage jezelf willen healen, nadat je ervoor een hele tijd priest hebt gespeeld.
Haha, zo heb ik ook wel eens geschreeuwd.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, het was gewoon hilarisch
En hij had echt van alles gedaan om niet al eerder dood te gaan, zichzelf geheald met een healbot die onder invloed van Rivendare 16 healde en zo... Allemaal slimme combo's. En dan zó ten onder gaan![]()
Ik heb echt heel hard gelachen en geroepen "Take that, fucker!!!".
Mijn teerbeminde schrok ervan
V.
Tegen aggressieve / midrange decks verre van OP, amper de tijd om hem te spelen.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:28 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ligt ook gewoon nog een 7/8 op tafel waar eerst mee gedeald moet worden. En dan ook nog eens even 6 of meer 3/3 minions op het bord gooien. Als je niet dezelfde beurt de juiste removal hebt ben je dus gegarandeerd de lul
Gooi m zelf denk ik ook maar in mijn controldeck, overpowerede kreng
Secrets triggeren niet in je eigen beurt. En start of turn carddraw fatigue is in eigen beurt.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:57 schreef GlenSpey het volgende:
Was eigenlijk bang dat ie Ice block zou hebben als secret maar blijkbaar triggered het niet met fatigue
19 mana?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:14 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Een kaart waar je 19 mana voor betaald mag best iets 'oneerlijks' hebben.
Ik won net een game en telde niet als een winquote:Op woensdag 16 december 2015 22:17 schreef mosselmossel het volgende:
Wel hoor. Brawl reward is nu een card back. Een hele gave Winterveil
Ik won ook. Hij legt Reno neer, healt naar 30, maar ik had zo veel liggen dat hij ook meteen op concede drukt. EN ik kreeg de Card back.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik won net een game en telde niet als een win
Soms is 'ie traag. Ik won van de week een potje, gebeurde niets met de stats. Volgende potje verloor ik: hoppa, 10 gold want 3e potje gewonnenquote:Op woensdag 16 december 2015 22:25 schreef TwyLight het volgende:
Oh, huh, nu wel.
Stond na mijn eerste win 0 wins en reward nog niet unlocked maar nu win ik net weer een potje en staat er ineens 2 wins en kreeg ik de cardback
Wat heb je nu weer te zeiken? Het is nooit goed hé.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 23:06 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer te zeiken? Het is nooit goed hé.
Geniet er nou maar van, volgende maand wordt het nog erger.quote:
True..quote:Op woensdag 16 december 2015 23:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
Geniet er nou maar van, volgende maand wordt het nog erger.
Het blijft Blizzard, maar who knowsquote:Op woensdag 16 december 2015 23:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
True..
Hopelijk komen ze trouwens volgende week 23 december (2 dagen voor kerst) met iets minder ..gierigs.
Een cardback in plaats van een pack en 10 gratis packs als je eerst 45 euro betaald vind ik matig.
Wadan?quote:Op woensdag 16 december 2015 23:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
Geniet er nou maar van, volgende maand wordt het nog erger.
Ooow ik schrok al, geen packs meer bij brawlenquote:
Same. Instant mijn favo cardback hoor.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ooow ik schrok al, geen packs meer bij brawlen
Ik ga die cardback wel gebruiken. Tegenstander laten denken dat ik een beginnende chick ben, misschien conceden ze wel uit medelijden
Turn 1 Arcane Missiles face voor extra geloofwaardigheidquote:Op woensdag 16 december 2015 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga die cardback wel gebruiken. Tegenstander laten denken dat ik een beginnende chick ben, misschien conceden ze wel uit medelijden
Geen pack? Pfft.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:34 schreef GlenSpey het volgende:
Ah een lelijke cardback. Had liever gewoon een gratis pack
Ze kunnen dat best wat vaker doen, vooral voor nieuwe spelers. Voor er uitbreidingen waren waren de basic decks al goed genoeg om fatsoenlijk te kunnen spelen. Nu is het na rank 20 vrijwel onmogelijk. Brode ontkent het niet eens, hij zegt juist dat starter decks slecht zijn zodat nieuwe spelers eerder nieuwe kaarten willen.quote:Op donderdag 17 december 2015 07:53 schreef mosselmossel het volgende:
Een jaar geleden was er nog helemaal geen Brawl. Toen kreeg je ook niet wekelijks een pack. Ze hoeven het allemaal niet te doen hè? Ze leveren al een gratis spel. Afgezien van poker jaren geleden heb ik nog bijna nooit zo'n goedkope hobby gehad.
Gratis spel? In theorie ja, maar je snapt natuurlijk zelf ook wel ze het nooit zouden doen als ze er niets aan zouden verdienen. Dit is sinds een aantal jaar gewoon dé manier van goed geld verdienen aan een game.quote:Op donderdag 17 december 2015 07:53 schreef mosselmossel het volgende:
Een jaar geleden was er nog helemaal geen Brawl. Toen kreeg je ook niet wekelijks een pack. Ze hoeven het allemaal niet te doen hè? Ze leveren al een gratis spel. Afgezien van poker jaren geleden heb ik nog bijna nooit zo'n goedkope hobby gehad.
Neeee, die Northshire Footmen natuurlijk. Ultieme noobkaartquote:Op woensdag 16 december 2015 23:37 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Turn 1 Arcane Missiles face voor extra geloofwaardigheid
Ik heb in de twee jaar die ik speel misschien drie of vier tientjes betaald. Min of meer gratis dus. En ik heb gewoon veel kaarten, speel leuk, alles.quote:Op donderdag 17 december 2015 08:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gratis spel? In theorie ja, maar je snapt natuurlijk zelf ook wel ze het nooit zouden doen als ze er niets aan zouden verdienen. Dit is sinds een aantal jaar gewoon dé manier van goed geld verdienen aan een game.
Ik ben een beginnende chick. Maar ik word genadeloos en met dikke BM afgemaakt.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Komt door je cardbackquote:Op donderdag 17 december 2015 10:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben een beginnende chick. Maar ik word genadeloos en met dikke BM afgemaakt.
Hopelijk snel een My Little Pony cardback dan.quote:
Nope.. één is al zeldzaamquote:Op donderdag 17 december 2015 12:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
Iemand dit wel eens gezien bij een tegenstander in de arena? Tegenstander heeft 4 (!) legendaries gebruikt. Nexus Champion, Sylvanas, Cenarius en Ragnaros. Daarnaast taunt na taunt neerzetten. En maar well played spammenHad hem op 1 HP, maar natuurlijk trok ik geen fireballs of andere dps spells..:P
Alleen voor bronies!quote:Op donderdag 17 december 2015 15:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Hopelijk snel een My Little Pony cardback dan.
Hij doet zijn werk tochquote:Op donderdag 17 december 2015 08:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neeee, die Northshire Footmen natuurlijk. Ultieme noobkaart
Arcane Missiles wordt nog daadwerkelijk gespeeld door bv tempo magequote:Op donderdag 17 december 2015 16:43 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hij doet zijn werk tochNet als die missiles? Drie dmg voor 1 mana?
V.
Goldshire Footman is wel de ultieme beginner kaart hoorquote:Op donderdag 17 december 2015 16:43 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hij doet zijn werk tochNet als die missiles? Drie dmg voor 1 mana?
V.
Nee, dat niet.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:03 schreef Perrin het volgende:
Turn 1 missiles is niet bepaald de beste manier om die kaart te gebruiken iig.
Molurus heeft daar nog wat infrastructuur voor ivm een vorig toernooiquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:43 schreef MMaRsu het volgende:
Kunnen we niet iets van een Fok! tournooitje houden? Lijkt me tof!
Hoe is dat afgelopen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Molurus heeft daar nog wat infrastructuur voor ivm een vorig toernooi
Heb ik gewonnen, uiteraard.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:35 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Hoe is dat afgelopen?
Dream combo met Paletress. Hero power > Legendary summon > Justicar > Hero Power > Legendary summonquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:58 schreef mosselmossel het volgende:
Haat aan warriors en priests met Justicar Trueheart
Mijn favoriete Legendary van TGTquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:58 schreef mosselmossel het volgende:
Haat aan warriors en priests met Justicar Trueheart
Hou je Twitch lekker op Twitchquote:Op zondag 20 december 2015 00:15 schreef Azorius het volgende:
[..]
Mijn favoriete Legendary van TGT!
[ afbeelding ] HEH, GREETINGS [ afbeelding ] ARMOR UP [ afbeelding ] ARMOR UP [ afbeelding ] I CAN TAKE THE HIT [ afbeelding ] WELCOME TO THE GRAND TOURNAMENT CHAMPION [ afbeelding ] TANK UP [ afbeelding ] TANK UP [ afbeelding ] I'M OUT OF CARDS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze vond ik wel lekker lopen voor de brawl:quote:Op zondag 20 december 2015 08:44 schreef mosselmossel het volgende:
Krijg die 'win 5 brawls' quest, maar als je die op zondag krijgt, zit je echt alleen nog maar tegen dedicated brawl-spelers te spelen blijkbaar, met allemaal uitgebalanceerde brawl-decks. Niet van te winnen met je gewone ladder-decks.
Thnx, ik ga het straks een poging geven. Ik was nu al val plan om hem morgen te rerollen.quote:Op zondag 20 december 2015 09:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Deze vond ik wel lekker lopen voor de brawl:
[ afbeelding ]
Als je eenmaal als eerste kadootjes openmaakt (en het liefst ook degene die aan jouw kant van het bord ligt, door ermee aan te vallen of met crazed alchemist of door spell damage) heb je flink momentum vanaf het begin.
Zojuist beurt 2 kadootje open en de tegenstander geeft opquote:Op zondag 20 december 2015 09:47 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Thnx, ik ga het straks een poging geven. Ik was nu al val plan om hem morgen te rerollen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
quote:Op zondag 20 december 2015 10:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zojuist beurt 2 kadootje open en de tegenstander geeft opDeck werkt goed inderdaad. Drie op rij nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
quote:Op zondag 20 december 2015 09:22 schreef Noppie2000 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het eerder deze week nog tot beste expansion so far, wat mij betreft dus welquote:Op zondag 20 december 2015 22:07 schreef E-Dubble het volgende:
Heb al een aantal maanden niet meer gespeeld maar wil het weer oppakken, heeft het zin om die nieuwste expansion te kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |