SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet ik net de wasmachine aan (alleen de wasmachine, er valt immers nog niets te drogen), knalt de stop er iedere keer na een paar minuten uit![]()
Kan ik er van uitgaan dat die combiregelaar kapot is?
De wasmachine haalt volgens het label de max 3500 watt die dat ding zou kunnen handelen lang niet, op het label op de wasmachine staat 2000 W en iets verderop Wmax 2300 W.
Wat is het nou?quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:33 schreef Leandra het volgende:
volgens het label de max 3500 watt
op de wasmachine staat 2000 W
iets verderop Wmax 2300 W.
Nope, de wasmachine heeft een eigen groep, en op dat stopcontact heeft ook alleen de wasmachine de afgelopen jaren gezeten, en heeft nog nooit problemen opgeleverd tot ik dat ding er tussen zette.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:49 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Gezien het feit dat je droger niets doet heeft de regelaar ook nog niets te regelen (het ding zet de droger uit op de momenten dat de wasmachine veel vermogen vraagt)
Het probleem zal dus waarschijnlijk niet in de regelaar zitten. Zitten er nog andere apparaten op dezelfde groep?
Zo stond hij altijd (tot vanmorgen), en werkte hij altijd, en zo werkt hij nu weer (probleemloos).quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:50 schreef Ynske het volgende:
wat gebeurd er als je de wasmachine rechtstreeks aansluit op het wandcontact?
slaat hij dan ook uit?
Stomme vraag wellicht maar ik vraag het toch...quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo stond hij altijd (tot vanmorgen), en werkte hij altijd, en zo werkt hij nu weer (probleemloos).
Je kan met een dergelijke regelaar je wasmachine en droger tegelijkertijd laten draaien op een stroomgroep. Dat scheelt dus tijd. De wasmachine gebruikt per wasbeurt maar een paar keer veel vermogen als het water opgewarmd moet worden. Dan stopt de droger dus even door de regelaar.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:01 schreef Tja..1986 het volgende:
Waarom zou je dit zo regelen? Gewoon een normale stekkerdoos en die dingen niet tegelijk aanzetten en klaar ben je.
Ah, oké. Dat is dus nuttig in een groot huishouden.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je kan met een dergelijke regelaar je wasmachine en droger tegelijkertijd laten draaien op een stroomgroep. Dat scheelt dus tijd. De wasmachine gebruikt per wasbeurt maar een paar keer veel vermogen als het water opgewarmd moet worden. Dan stopt de droger dus even door de regelaar.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:22 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Stomme vraag wellicht maar ik vraag het toch...Je hebt de wasmachine wel aangesloten op de goede ingang van de regelaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |