weet ik veel, zelfde manier als in duitsland denk ikquote:
heb je je dinnetje nou nog niet geneukt?quote:Op donderdag 3 december 2015 17:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry, ben zelf seksueel gefrustreerd
misschien wel misschien nietquote:Op donderdag 3 december 2015 17:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je je dinnetje nou nog niet geneukt?
nee dusquote:
stel dat het is gebeurd ga ik het niet zeggen, anders kunnen jullie me niet meer pesten omdat ik maagd ben en ik leef om anderen plezier te gevenquote:
quote:Op donderdag 3 december 2015 18:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stel dat het is gebeurd ga ik het niet zeggen, anders kunnen jullie me niet meer pesten omdat ik maagd ben en ik leef om anderen plezier te geven
behalve in bed dan
chastity belt allesquote:Op donderdag 3 december 2015 18:01 schreef deadprez het volgende:
je hebt toch niet zo'n gristelijk meisje aan de haak geslagen hè
gr grquote:Op donderdag 3 december 2015 18:02 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga eten poepen fappen douchen doei
link naar artikel?quote:Op donderdag 3 december 2015 17:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet ik veel, zelfde manier als in duitsland denk ik
netflix & fap?quote:
heb ik niet. Mahl misschien wel, aangezien hij erover begonquote:
Moeten ze eerst langs de rechter lijkt me.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Bij providers gegevens vragen over downloaders, en dan schikkingen sturen.
Nee volgens mij niet, dat is wat moeilijker te traceren.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
geldt het ook voor muziek downloaden eiglk?
Ah oké, nice.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, dat is wat moeilijker te traceren.
gehaktballen die al de hele dag waren aan het pruttelen in jus. aardappelpuree en spinaziquote:Op donderdag 3 december 2015 18:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
heb je vies gegeten dan schatje?
lekker lekker en lekker mits a la creme uit de diepvriesquote:Op donderdag 3 december 2015 18:05 schreef Crip het volgende:
[..]
gehaktballen die al de hele dag waren aan het pruttelen in jus. aardappelpuree en spinazi
Lol.quote:9 tips voor als mannen je alleen voor seks willen
1. Communiceer dat je niet ‘zo’n type vrouw’ bent (en zorg dat je het ook niet bent).
Heb je geen zin in een seksrelatie, wil je geen scharrel? Laat dit dan weten. Er zijn namelijk genoeg vrouwen die hier geen moeite mee hebben. En dan bedoel ik niet dat je op de eerste date moet verkondigen dat je op zoek bent naar de vader van je kinderen. Daar schrik je elke man mee af, ook degene die wel open staat voor een relatie.
En belangrijk, doe wat je zegt.
Heeft een vent een beetje fatsoen, dan zal hij niet verder met je gaan als jij duidelijk hebt gemaakt dat je meer wilt dan alleen seks. Wat hij wel zal doen is je vertellen dat hij geen interesse heeft in een relatie. Wil jij dan nog met hem afspreken? Dan gaat hij ervan uit dat jij daar ok mee bent.
Nee, volgens mij niet. Gaat ook niet snel gebeuren, schikking is een relatief laag bedrag, en probeer als Annie uit Almere maar een procedure aan te spannen tegen Stichting Brein. Die hebben al snel zoiets van 'ik betaal maar want heb geen zin in gedonder'.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moeten ze eerst langs de rechter lijkt me.
Is er al eens een uitspraak over zoiets geweest?
jaquote:Op donderdag 3 december 2015 18:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
lekker lekker en lekker mits a la creme uit de diepvries
Muziek moet je dan ook downloaden via Russische sites.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |