SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste nominatieronde van dit jaar:
28-11-2015 Stemmen op drie nieuwe kandidaten
30-11-2015 Publiek mag nomineren
01-12-2015 Nominatie bewoners
02-12-2015 Twee visumhouders betreden Utopia
06-12-2015 Bewoners beslissen wie van de visumhouders mag blijven
07-12-2015 Eliminatie, een Utopiaan moet vandaag de loods verlatenTwinning = boring![]()
Heel vreemdquote:Op donderdag 3 december 2015 13:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Eind vorige week zeiden ze dat het een stuk beter ging.
en dan moet ik toch ook weer denken aan hoe met Kareltje ging toen
Er klopt iets niet
*en ik vind dat die vogelopvang heel erg weinig naar Bas toe laat weten over Face,hij moet bellen maar vervolgens weten ze niets, gaat het ineens slechter,dan weer beter, maar zelf contact met hem houden doen ze niet*
Heel raar allemaalMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ramona een shawl om maar wel blote armen, dat vind ik zo stom lijkenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Dat vind ik ook zo vreemdquote:Op donderdag 3 december 2015 13:44 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ramona een shawl om maar wel blote armen, dat vind ik zo stom lijken
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Bas lijkt me dus wel safe bij Angela huhquote:Op donderdag 3 december 2015 12:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat over de stemming en je gedragen in de graftakkenloods.
En wat een engnek is die Bjorn toch met zn gemanipuleer telkens!![]()
AB hobbelt maar weer achter Ivan aan. Me and my shadow.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
net werd er gesuggereerd dat ze aan het zoeken zijn naar een andere witte eend, [ en die moet nl ook tam zijn] en dat zou maar zo kunnenquote:Op donderdag 3 december 2015 13:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel vreemd
Er klopt iets niet
*en ik vind dat die vogelopvang heel erg weinig naar Bas toe laat weten over Face,hij moet bellen maar vervolgens weten ze niets, gaat het ineens slechter,dan weer beter, maar zelf contact met hem houden doen ze niet*
Heel raar allemaalA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
lijkt mij weinig,denk dat het meer isquote:Op donderdag 3 december 2015 13:45 schreef mario390 het volgende:
Ramona heeft zeker 15 kilo meer als Gabs!![]()
Echt! Heel naar mannetje dat, en hij weet ook precies bij wie, hij heeft goed afgekeken bij zn zogenaamde pestersquote:Op donderdag 3 december 2015 13:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Bas lijkt me dus wel safe bij Angela huh
En wat een engnek is die Bjorn toch met zn gemanipuleer telkens!Make trouble not war![]()
Ik denk dat Angela geen blijvertje is. Net te bijdehand voor de meesten.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:45 schreef Urb het volgende:
Bas lijkt me dus wel safe bij Angela huh
En wat een engnek is die Bjorn toch met zn gemanipuleer telkens!“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
dat heeft hij indquote:Op donderdag 3 december 2015 13:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Echt! Heel naar mannetje dat, en hij weet ook precies bij wie, hij heeft goed afgekeken bij zn zogenaamde pestersA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
ach misschien is hij wel doodquote:Op donderdag 3 december 2015 13:46 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
net werd er gesuggereerd dat ze aan het zoeken zijn naar een andere witte eend, [ en die moet nl ook tam zijn] en dat zou maar zo kunnen![]()
![]()
misschien yepquote:Op donderdag 3 december 2015 13:46 schreef lonneberga het volgende:
[..]
lijkt mij weinig,denk dat het meer is![]()
We zullen zien wie ze erin moeten houden, die Ramona lijkt me ook geen makkelijke tante als ze eenmaal safe zit.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Angela geen blijvertje is. Net te bijdehand voor de meesten.![]()
stuur maar door naar de regie, dan komt morgen face terugquote:Op donderdag 3 december 2015 13:47 schreef Inca het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Nieuwe faceA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
ik denk dat ramona inkaktquote:Op donderdag 3 december 2015 13:48 schreef Urb het volgende:
[..]
We zullen zien wie ze erin moeten houden, die Ramona lijkt me ook geen makkelijke tante als ze eenmaal safe zit.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Jongen kijkt in het collectors item en ziet een foto van Gina.
Jongen: Ah, she's from the street.
Noom: Yes, and our hairdresser.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
ik denk dat ze hem 100% gezond willen hebben voordat ze hem naar die smerige tyfus bende willen sturen, watervogels zijn prima te houden als je alles goed op orde hebt, door goede huisvesting en hygiëne mja wat daar terecht van komt met bas weten we, niksquote:Op donderdag 3 december 2015 13:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel vreemd
Er klopt iets niet
Heel raar allemaal
grote kans dat het beestje ziek is door zijn nalatigheid, maar ja die schattige donsbeestjes heh daar scoor je meeThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Ik geloof dat vogelopvang verhaal niet meerquote:Op donderdag 3 december 2015 13:46 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
net werd er gesuggereerd dat ze aan het zoeken zijn naar een andere witte eend, [ en die moet nl ook tam zijn] en dat zou maar zo kunnen![]()
en ik vind het sneu voor Bas .My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
die krijgt vast net zo'n slaaibek als haar vriendin.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:48 schreef Urb het volgende:
[..]
We zullen zien wie ze erin moeten houden, die Ramona lijkt me ook geen makkelijke tante als ze eenmaal safe zit.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: