de spullen zijn voor asielzoekers.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:54 schreef Dotteke het volgende:
ze nu asielzoekers voor ze laten werken, geld over hun rug verdienen?
Ze maken dingen die de asielzoekers kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:54 schreef Dotteke het volgende:
ze nu asielzoekers voor ze laten werken, geld over hun rug verdienen?
Ik las wel iets over spullen op de uto webshop verkopen ofzo maar hoe en wat geen idee, zal ook allemaal wel als het geld maar naar die mensen gaat.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:56 schreef rowan634 het volgende:
[..]
de spullen zijn voor asielzoekers.
Ojeequote:Op donderdag 3 december 2015 11:56 schreef rowan634 het volgende:
[..]
O, dan is het een mooi gebaar.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:56 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik heb zelf maar iets geprobeerdquote:Op donderdag 3 december 2015 11:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Jammer dat degenen die de plaatjjes van de genomineerden en tijdelijke bewoners konden maken niet meer posten.
quote:Op donderdag 3 december 2015 11:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze maken dingen die de asielzoekers kunnen gebruiken.
Is toch topquote:Op donderdag 3 december 2015 11:57 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik heb zelf maar iets geprobeerd
[ afbeelding ]
tenminste dat denk ik, omdat ze eigenlijk stoelen zouden maken maar die mensen van de organisatie zeiden dat ze meer hadden aan kledingkastenquote:
laat ze dat zelf doen luie utopianenquote:Op donderdag 3 december 2015 11:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze maken dingen die de asielzoekers kunnen gebruiken.
Ivan had de 2 nieuwen gisteren de opdracht gegeven om de wintermarkt te promoten, dat dat hun uitdaging wasquote:Op donderdag 3 december 2015 11:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze MOEST vragen gaan stellen, zal dus wel een opdrachtje zijn
Vieze uitbuitersquote:Op donderdag 3 december 2015 11:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
laat ze dat zelf doen luie utopianen
Angela vertelde dat ze om 12.00 samen met Ramona ging zitten om te brainstormen daar over.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Ivan had de 2 nieuwen gisteren de opdracht gegeven om de wintermarkt te promoten, dat dat hun uitdaging was
Gaat over de stemming en je gedragen in de graftakkenloods.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:01 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik kan ze niet echt goed verstaan.
[ afbeelding ]
Klabam! Komt Ramona er in ene bijquote:Op donderdag 3 december 2015 12:01 schreef beequeen het volgende:
Bas en Angela heel rustig in gesprek.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 december 2015 12:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat over de stemming en je gedragen in de graftakkenloods.
Maar die krijgt ze niet want dan kunnen ze niet praten.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Ramona erbij en die bietst nu al om een peuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |