SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste nominatieronde van dit jaar:
28-11-2015 Stemmen op drie nieuwe kandidaten
30-11-2015 Publiek mag nomineren
01-12-2015 Nominatie bewoners
02-12-2015 Twee visumhouders betreden Utopia
06-12-2015 Bewoners beslissen wie van de visumhouders mag blijven
07-12-2015 Eliminatie, een Utopiaan moet vandaag de loods verlaten
[ Bericht 1% gewijzigd door rowan634 op 03-12-2015 11:57:16 ]TEAM TAFEL![]()
Rob is supervisor?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Laat dat bouwen maar weg...
Vleeshomp beweegt van rechts naar links...
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
is er een vertaling voor dit?quote:Op donderdag 3 december 2015 11:43 schreef Cir het volgende:
[..]
vnd het eerlijk gezegd nogal hypocriet allemaal
project van het Leger.....
opvang Crailo
doelstellingen werk opleiden
kids naar school
Asielzoekers van dit moment.....
klopt geen flikker van..kan en mag helmaal niet
gezien de status... gaat weer over tv maken en feel goed gedoe
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Omdat ze de buren wat dagbesteding willen geven, zodat die mensen niet de hele dag zich aan het vervelen zijn, ze doen het samen, ze vinden het leuk iets te kunnen betekenen voor de buren. Ach ik houd wel op, je zal het altijd bezien zoals jij het beziet.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:46 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Als het geen kutklusjes zijn waarom doen de bewoners het niet zelf dan?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Jammer dat degenen die de plaatjjes van de genomineerden en tijdelijke bewoners konden maken niet meer posten.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Bijna lunchtijd voor Wim
Bammetjes nom nom nom"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Het is toch niet te geloven. De meesten kijken gewoon toe.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Hij is opzichter! Zei hijzelf....quote:Op donderdag 3 december 2015 11:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Je bedoelt rico? Ja, dat is jammer.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Jammer dat degenen die de plaatjjes van de genomineerden en tijdelijke bewoners konden maken niet meer posten.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Luikje maken, voederen en klaarquote:Op donderdag 3 december 2015 11:49 schreef rowan634 het volgende:
Gabs en Rowena hadden Bas opgesloten in de gym, nu is het slot kapot
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Rico heeft het geloof ik nog een paar keer geprobeerd hier maar telkens dat offtopic geneuzel over topics kapen etc van onze special snowflakequote:Op donderdag 3 december 2015 11:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Jammer dat degenen die de plaatjjes van de genomineerden en tijdelijke bewoners konden maken niet meer posten.![]()
![]()
Leger des Heils is een van de kromste instanties die er zijn, ze hebben er enorm veel baat bij mensen te laten op wat ze zijn, buiten dat is het intern een wanorde, en ellebogen elkaar in de naam van het geloof, dat weet ik uit directe bronnen.Make trouble not war![]()
Ik ken iemand die werkt bij het leger. De organisatie is inderdaad rot, maar wat ze doen is een wereld van verschil voor velen. Goed werk doen ze.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:51 schreef Bramenstruik het volgende:
Leger des Heils is een van de kromste instanties die er zijn, ze hebben er enorm veel baat bij mensen te laten op wat ze zijn, buiten dat is het intern een wanorde, en ellebogen elkaar in de naam van het geloof, dat weet ik uit directe bronnen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Maken ze doodskisten?quote:Op donderdag 3 december 2015 11:52 schreef snetje het volgende:
Niets meer aan doen! Prachtig zo...
[ afbeelding ]![]()
ga weg man, rico blijft weg door meer ellende hier dan alleen mario hoorquote:Op donderdag 3 december 2015 11:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Rico heeft het geloof ik nog een paar keer geprobeerd hier maar telkens dat offtopic geneuzel over topics kapen etc van onze special snowflake
Ik hoor Row tegen Ramona zeggen dat ze nog een aantal kerst gerelateerde marktkraamhouders nodig hebben, dat ze daar maar over moet nadenken. Die markt is toch volgende week al?
Ze is bij iedereen aan het vragen wat Kerst betekent. Geen idee waarvoorAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
dat is ook wel zo, maar een beetje kritisch zijn mag ookquote:Op donderdag 3 december 2015 11:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ken iemand die werkt bij het leger. De organisatie is inderdaad rot, maar wat ze doen is een wereld van verschil voor velen. Goed werk doen ze.Make trouble not war![]()
ze nu asielzoekers voor ze laten werken, geld over hun rug verdienen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ze MOEST vragen gaan stellen, zal dus wel een opdrachtje zijnquote:Op donderdag 3 december 2015 11:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik hoor Row tegen Ramona zeggen dat ze nog een aantal kerst gerelateerde marktkraamhouders nodig hebben, dat ze daar maar over moet nadenken. Die markt is toch volgende week al?
Ze is bij iedereen aan het vragen wat Kerst betekent. Geen idee waarvoor![]()
![]()
de spullen zijn voor asielzoekers.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:54 schreef Dotteke het volgende:
ze nu asielzoekers voor ze laten werken, geld over hun rug verdienen?TEAM TAFEL![]()
Ze maken dingen die de asielzoekers kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:54 schreef Dotteke het volgende:
ze nu asielzoekers voor ze laten werken, geld over hun rug verdienen?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik las wel iets over spullen op de uto webshop verkopen ofzo maar hoe en wat geen idee, zal ook allemaal wel als het geld maar naar die mensen gaat.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:56 schreef rowan634 het volgende:
[..]
de spullen zijn voor asielzoekers.![]()
Ojeequote:Op donderdag 3 december 2015 11:56 schreef rowan634 het volgende:
[..]
de spullen zijn voor asielzoekers.![]()
O, dan is het een mooi gebaar.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:56 schreef rowan634 het volgende:
[..]
de spullen zijn voor asielzoekers.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb zelf maar iets geprobeerdquote:Op donderdag 3 december 2015 11:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Jammer dat degenen die de plaatjjes van de genomineerden en tijdelijke bewoners konden maken niet meer posten.
TEAM TAFEL![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 11:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze maken dingen die de asielzoekers kunnen gebruiken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is toch topquote:Op donderdag 3 december 2015 11:57 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik heb zelf maar iets geprobeerd
[ afbeelding ]![]()
![]()
tenminste dat denk ik, omdat ze eigenlijk stoelen zouden maken maar die mensen van de organisatie zeiden dat ze meer hadden aan kledingkastenquote:TEAM TAFEL![]()
laat ze dat zelf doen luie utopianenquote:Op donderdag 3 december 2015 11:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze maken dingen die de asielzoekers kunnen gebruiken.
Ivan had de 2 nieuwen gisteren de opdracht gegeven om de wintermarkt te promoten, dat dat hun uitdaging wasquote:Op donderdag 3 december 2015 11:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze MOEST vragen gaan stellen, zal dus wel een opdrachtje zijn![]()
Vieze uitbuitersquote:Op donderdag 3 december 2015 11:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
laat ze dat zelf doen luie utopianen
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Angela vertelde dat ze om 12.00 samen met Ramona ging zitten om te brainstormen daar over.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Ivan had de 2 nieuwen gisteren de opdracht gegeven om de wintermarkt te promoten, dat dat hun uitdaging was...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
dat engels van Nicole, tenenkrommend, maar zelf denkt ze dat ze het heel goed kanMake trouble not war![]()
Bas en Angela heel rustig in gesprek.
― Mark Twain
Ik kan ze niet echt goed verstaan.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Gaat over de stemming en je gedragen in de graftakkenloods.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:01 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik kan ze niet echt goed verstaan.
[ afbeelding ]“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Klabam! Komt Ramona er in ene bijquote:Op donderdag 3 december 2015 12:01 schreef beequeen het volgende:
Bas en Angela heel rustig in gesprek.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 december 2015 12:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat over de stemming en je gedragen in de graftakkenloods.![]()
Ramona erbij en die bietst nu al om een peuk
Maar die krijgt ze niet want dan kunnen ze niet praten.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Ramona erbij en die bietst nu al om een peukOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Ze lijkt wel geel! Geen moorkop maar een indiaantje? Of chineesje?quote:Op donderdag 3 december 2015 12:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Verkeerde teint opgesmeerd?![]()
En toen kwam Cees er bij staan. Al rokend. Dus er komt zo een zendercheckquote:Op donderdag 3 december 2015 12:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar die krijgt ze niet want dan kunnen ze niet praten.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
haha die roetmop lijkt wel een gele poepchinees hahaquote:Op donderdag 3 december 2015 12:05 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ze lijkt wel geel! Geen moorkop maar een indiaantje? Of chineesje?There's a virus in my system
Ramona neemt zo het gesprek over.. jammer, dit kon ook een andere keer....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Geel? Oranje ...quote:Op donderdag 3 december 2015 12:05 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ze lijkt wel geel! Geen moorkop maar een indiaantje? Of chineesje?Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Hillarisch zeg!quote:Op donderdag 3 december 2015 12:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha die roetmop lijkt wel een gele poepchinees haha![]()
Tv momentje..quote:Op donderdag 3 december 2015 12:06 schreef danaqui het volgende:
Wat doet dat laaipe waaif erbaai, ze is nooit buiten.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Rare gele kleur ja.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Verkeerde teint opgesmeerd?![]()
Bas en Angela sturen Cees 'weg': Hup achter uit jij. Op je plek, want we zijn aan het praten. Dus niet roken hier
----------------------------
post anders nog even de sambal bij grap, dan wordt het legendarischquote:There's a virus in my system
Ze is nogal aanwezig en laat mensen ook niet uitspreken..quote:Op donderdag 3 december 2015 12:06 schreef Voxs het volgende:
Ramona neemt zo het gesprek over.. jammer, dit kon ook een andere keer.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Jups het roepen van moorkop, reetmona en dies is ook zo geweldig humoristischquote:Op donderdag 3 december 2015 12:07 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Kijk maar uit, dalijk krijg jij ook weer een hillarische opmerking. Zo geweldig...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dus bas en Angela kunnen het wel goed vinden zo te zien.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:07 schreef Zeyina het volgende:
Bas en Angela sturen Cees 'weg': Hup achter uit jij. Op je plek, want we zijn aan het praten. Dus niet roken hier
Ik hoop dat Angela blijft en dat ze Bas laat blijven![]()
![]()
[ ] Geschiktquote:Op donderdag 3 december 2015 12:07 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze is nogal aanwezig en laat mensen ook niet uitspreken..
[x] Ongeschikt![]()
Ik ook. En dan Wim naar huis!quote:Op donderdag 3 december 2015 12:08 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Dus bas en Angela kunnen het wel goed vinden zo te zien.
Ik hoop dat Angela blijft en dat ze Bas laat blijven...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Uh, Ramona ... Waar heb je het over?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:![]()
Dan mag ze voor 50% blijven...nog even anti Wim en dan is het goedquote:
Ze gaat van hak op de takquote:Op donderdag 3 december 2015 12:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Uh, Ramona ... Waar heb je het over?
Ze moeten de markt promoten. En vlgs mij gaan ze dat doen middels een filmpje maken.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Uh, Ramona ... Waar heb je het over?----------------------------
Dit is toch oranje? Of moet ik mijn kleuren anders instellen?quote:Op donderdag 3 december 2015 12:07 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Kijk maar uit, dalijk krijg jij ook weer een hillarische opmerking. Zo geweldig![]()
Maar ze bleef maar doordrammen over kerst, had niks met de markt te maken.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze moeten de markt promoten. En vlgs mij gaan ze dat doen middels een filmpje maken.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik moet denken aan Lot als ik haar zie. En dat heeft niets te maken met haar omvang.quote:![]()
Ramona vraagt nu aan Stef een sigaret. Je hoort haar op de achtergrond zeggen: Ik mag niet bij hen staan (bij Bas en Angela)----------------------------
Ze heeft er een vreemd kleurtje van gemaakt. Misschien heeft ze de spraytan van Lotje en LauB gevonden?quote:Op donderdag 3 december 2015 12:10 schreef snetje het volgende:
[..]
Dit is toch oranje? Of moet ik mijn kleuren anders instellen?![]()
[ afbeelding ]![]()
Lot kon ook zo van het een naar het andere in gesprek glijden..blahblahblah.. misschien dat?quote:Op donderdag 3 december 2015 12:10 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik moet denken aan Lot als ik haar zie. En dat heeft niets te maken met haar omvang....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik denk (wat ik nu begrijp) dat ze Kerstachtige dingen gaan doen om op te nemen voor het promofilmpje. Omdat het Kerstmarkt is. Maar ik vul dat nu inquote:Op donderdag 3 december 2015 12:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar ze bleef maar doordrammen over kerst, had niks met de markt te maken.----------------------------
Slijmerig aanwezig als een mak schaapje terwijl ze van binnen een sluwe vos is. Zoiets. I dont know.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lot kon ook zo van het een naar het andere in gesprek glijden..blahblahblah.. misschien dat?![]()
Er zijn veel verschillende soorten huidskleuren.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:11 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ze heeft er een vreemd kleurtje van gemaakt. Misschien heeft ze de spraytan van Lotje en LauB gevonden?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Gezellige beestenboel.
― Mark Twain
Ze is een ik ik ik ik ik ik ik type..quote:Op donderdag 3 december 2015 12:10 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik moet denken aan Lot als ik haar zie. En dat heeft niets te maken met haar omvang.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
We gaan het zien/of nietquote:Op donderdag 3 december 2015 12:12 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Slijmerig aanwezig als een mak schaapje terwijl ze van binnen een sluwe vos is. Zoiets. I dont know.
Wat een zeur, ze heeft net de hele tijd bij ze gestaan, vragen gesteld....quote:Op donderdag 3 december 2015 12:11 schreef Zeyina het volgende:
Ramona vraagt nu aan Stef een sigaret. Je hoort haar op de achtergrond zeggen: Ik mag niet bij hen staan (bij Bas en Angela)![]()
Johquote:Op donderdag 3 december 2015 12:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er zijn veel verschillende soorten huidskleuren.![]()
Maar ze heeft een hele andere kleur gemaakt van haar huid lijkt het wel.![]()
Hier wordt ik vrolijk vanquote:Op donderdag 3 december 2015 12:13 schreef beequeen het volgende:
Gezellige beestenboel.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 12:13 schreef beequeen het volgende:
Gezellige beestenboel.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Gezellige beestenboel.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Aha, leuk bedacht weer door de Febo.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:11 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik denk (wat ik nu begrijp) dat ze Kerstachtige dingen gaan doen om op te nemen voor het promofilmpje. Omdat het Kerstmarkt is. Maar ik vul dat nu inOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ja inderdaad. Ze vroeg hen (Bas en Angela) ook al een sigaret, die ze niet kreeg omdat ze dan niet meer konden pratenquote:Op donderdag 3 december 2015 12:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat een zeur, ze heeft net de hele tijd bij ze gestaan, vragen gesteld....----------------------------
Bjorren zijn voorkeur gaat uit naar Ramona, áls ze Bas en Wim erin houdt.
Nog steeds een hekel aan Stef dus.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Bjorn wil die ene er in houden, maar die wil Bas er in houden. Dus wordt het moeilijkIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Bjorn is echt bezig met een hetze tegen Angela.
Net in de keuken hoorde ik al een snauwerige opmerking geven tegen Angela: Dan neem je toch een boterham.
Nu is hij bezig om Rowena zijn 'visie' te geven over Angela. Hoewel ze nu afgeleid zijn door de grote dierenfamilie----------------------------
Er hoefde toch helemaal niemand weg van Bjorn...quote:Op donderdag 3 december 2015 12:14 schreef beequeen het volgende:
Bjorren zijn voorkeur gaat uit naar Ramona, áls ze Bas en Wim erin houdt.
Nog steeds een hekel aan Stef dus.
Hoor ik het dan verkeerd? Ik verstond dat hij baalde dat Bas niet weggestuurd werdquote:Op donderdag 3 december 2015 12:14 schreef beequeen het volgende:
Bjorren zijn voorkeur gaat uit naar Ramona, áls ze Bas en Wim erin houdt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
mooie mixed grillquote:
Gezellige beestenboel.
[ afbeelding ], nu nog Duck en Face verenigd en erbij
![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 12:16 schreef Verida het volgende:
[..], nu nog Duck en Face verenigd en erbij
, hoop dat face snel terug komt.
![]()
Voor wie het gesprek van gisteravond gemist heeft tussen Bjorn, Wim en Angela. Op Utopiagekte staat een aardig duidelijk verslagje hier over----------------------------
Ik begreep dat hij Bas erin wilde houden.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoor ik het dan verkeerd? Ik verstond dat hij baalde dat Bas niet weggestuurd werd![]()
Ik heb het idee dat Rowena Bjorn al een beetje door gaat krijgen...met de stemming probeerde hij haar ook al om te lullen om op Steff te gaan stemmen..toch stemde Rowena op Wim.. daarbij zit ze in "het groepje" van Armanda en die zullen allen wel voor Angela gaan...quote:Op donderdag 3 december 2015 12:15 schreef Zeyina het volgende:
Bjorn is echt bezig met een hetze tegen Angela.
Net in de keuken hoorde ik al een snauwerige opmerking geven tegen Angela: Dan neem je toch een boterham.
Nu is hij bezig om Rowena zijn 'visie' te geven over Angela. Hoewel ze nu afgeleid zijn door de grote dierenfamilieWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Nee, hij wil Stef eruit, dat is wel duidelijk sinds een paar dagen.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:15 schreef mazaru het volgende:
Hoor ik het dan verkeerd? Ik verstond dat hij baalde dat Bas niet weggestuurd werd“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Waaif: I plotter it out in a nice lettertype.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
En toen was er nog maar 1.
― Mark Twain
Dan hoop ik, net zoals altijd, dat dat op het laatste moment verandert.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:19 schreef Zeyina het volgende:
Rowena gaat ook voor Ramona.
Bjorn zegt: Ja de meesten volgens mij
[ afbeelding ]![]()
Meestal kiezen ze de eerste dag voor de ene en dan veranderen de meesten wel de andere kant op. Dus dat ze voor Ramona kiezen betekent misschien wel dat ze uiteindelijk zondag voor Angela gaanquote:Op donderdag 3 december 2015 12:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan hoop ik, net zoals altijd, dat dat op het laatste moment verandert.![]()
![]()
Gelukkig pest Bjorn nietquote:Op donderdag 3 december 2015 12:17 schreef Zeyina het volgende:
Voor wie het gesprek van gisteravond gemist heeft tussen Bjorn, Wim en Angela. Op Utopiagekte staat een aardig duidelijk verslagje hier over![]()
Wimpie kan naar huis met zijn manipulerende gedrag
SOONY![]()
Ik denk dat Angela een tikkie te kritisch is voor de meesten daar.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:21 schreef Chanel5 het volgende:
Dan hoop ik, net zoals altijd, dat dat op het laatste moment verandert.
Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar Angela.
― Mark Twain
Ik zou wel eens willen weten wat er in die twee jaar aan hout verspijkerd is en wat buiten staat weg te rotten, verknald is met verven e.d. Al die tafels, stoelen enz.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:20 schreef beequeen het volgende:
En toen was er nog maar 1.
[ afbeelding ]Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
tis idd wel heel geelquote:Op donderdag 3 december 2015 12:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha die roetmop lijkt wel een gele poepchinees hahaMake trouble not war![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 12:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Angela een tikkie te kritisch is voor de meesten daar.
Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar Angela.![]()
![]()
De mijne ook.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar Angela.![]()
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ook zo iets. Wim zei dat er niets gedaan kon worden omdat er geen hout is en geen geld voor hout.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten wat er in die twee jaar aan hout verspijkerd is en wat buiten staat weg te rotten, verknald is met verven e.d. Al die tafels, stoelen enz.
Ivan printte daarstraks de tekening uit voor een grote houten Kerstboom.
Naomi vraagt: Hebben we daar wel hout voor dan?
Ivan: Ja joh er ligt een heleboel![]()
Angelaquote:Op donderdag 3 december 2015 12:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar Angela.
SOONY![]()
![]()
Ik heb even zitten zoeken, maar ik kom nergens het woord plotteren tegen als werkwoord.
Of zoek ik misschien verkeerd?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Bjorn draagt zn staart tussen zn benen, en probeert mensen te downgraden ter meerdere glorie van hemzelf, heel lelijkquote:Op donderdag 3 december 2015 12:18 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Rowena Bjorn al een beetje door gaat krijgen...met de stemming probeerde hij haar ook al om te lullen om op Steff te gaan stemmen..toch stemde Rowena op Wim.. daarbij zit ze in "het groepje" van Armanda en die zullen allen wel voor Angela gaan...Make trouble not war![]()
Reetmona blijft zoals het er nu uit ziet?"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Wat leuk. Volgens mij hebben Bjorn en Rowena de deur van de gym dichtgeschroefd----------------------------
Hilarischquote:Op donderdag 3 december 2015 12:27 schreef Zeyina het volgende:
Wat leuk. Volgens mij hebben Bjorn en Rowena de deur van de gym dichtgeschroefd
SOONY![]()
Ik weet het niet. Ik zelf heb nog niet echt een beeld van wie voor wie gaatquote:Op donderdag 3 december 2015 12:27 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Reetmona blijft zoals het er nu uit ziet?----------------------------
Staat het ook niet in de Waaifpedia? Met als vertaling plotten?quote:Op donderdag 3 december 2015 12:27 schreef beequeen het volgende:
Ik heb even zitten zoeken, maar ik kom nergens het woord plotteren tegen als werkwoord.
Of zoek ik misschien verkeerd?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op donderdag 3 december 2015 12:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Staat het ook niet in de Waaifpedia? Met als vertaling plotten?![]()
Plotten wel ja, maar dat is een hele andere betekenis.
http://www.woorden.org/woord/plotten“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik zie geen 'a' en geen 'quote:Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Het is dus blijkbaar plotten.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:27 schreef beequeen het volgende:
Of zoek ik misschien verkeerd?![]()
Ivan heeft vaak dromen over vreselijke dingen die er in irak gebeurd zijn toen hij klein was, als hij er dan met zn ouders over praat, vragen ze zich af hoe hij dat weet, aangezien hij nog maar een baby was.TEAM TAFEL![]()
Het juiste woord is plotten...quote:Op donderdag 3 december 2015 12:27 schreef beequeen het volgende:
Of zoek ik misschien verkeerd?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en degene die de plotter bedient is een plotteraar, of ploeteraar?quote:Op donderdag 3 december 2015 12:29 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
Plotten wel ja, maar dat is een hele andere betekenis.Make trouble not war![]()
III.) Printtechniek om grote (kleuren) afbeeldingen te reproduceren in kleine oplages. Denk hierbij aan grootformaat reclame uitingen op papier, zeildoek of kunststof.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:29 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
http://www.woorden.org/woord/plotten
Edit: Wat bedoel jij dan?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Gerepareerd toch? Bas zat opgesloten en heeft uiteindelijk de deur opengetrapt.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:27 schreef Zeyina het volgende:
Wat leuk. Volgens mij hebben Bjorn en Rowena de deur van de gym dichtgeschroefdAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Plotten is afdrukkenquote:Op donderdag 3 december 2015 12:29 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
http://www.woorden.org/woord/plotten![]()
Duidelijk, dankjewel.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:30 schreef PoezeligDing het volgende:
III.) Printtechniek om grote (kleuren) afbeeldingen te reproduceren in kleine oplages. Denk hierbij aan grootformaat reclame uitingen op papier, zeildoek of kunststof.
http://www.woorden.org/woord/plotten
Edit: Wat bedoel jij dan?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Angela over dat je zeker moet weten of het in de uitzending komt.
SL.
Edit: En SW.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Bas zat opgesloten in de Cordwood toch?quote:Op donderdag 3 december 2015 12:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gerepareerd toch? Bas zat opgesloten en heeft uiteindelijk de deur opengetrapt.
Of ook in de gym? Dat heb ik gemist dan.
Maar gedrag van Row en Bjorn was een van kleutertjes lol, daarom ging ik er van uit dat ze hem dichtschroefde
Vind Ramona een dominante tante, zou mijn keus niet zijn. En Bjorn en Rowena, vind ik wel erg eng met elkaar omgaan, vriendschap aan me hoela!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Oh ik dacht dat Row hem opgesloten had in de gym, daar was het slot ook kapot. Althans er lag een schroef uit.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:32 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Bas zat opgesloten in de Cordwood toch?
Of ook in de gym? Dat heb ik gemist dan.
Maar gedrag van Row en Bjorn was een van kleutertjes lol, daarom ging ik er van uit dat ze hem dichtschroefde
Krotwood heeft toch geen slot?Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
De streamlocks zijn er nog zoals vanouds![]()
Middag allBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja wat heet slot. Meer het 'sluitingsmechanisme'quote:Op donderdag 3 december 2015 12:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Row hem opgesloten had in de gym, daar was het slot ook kapot. Althans er lag een schroef uit.
Krotwood heeft toch geen slot?
Maar dat heb ik dan gemist dat opgesloten zitten----------------------------
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Niet zo'n klein beetje ook.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:46 schreef freaky40 het volgende:
Die Wim is daar totaal overbodig geworden.SOONY![]()
Angela en Ramona gaan ruzie maken, alleen voor de uitzending hoor.
Godsamme.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
![]()
Kreeg oude oren?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Wat heb jij geslikt?quote:Op donderdag 3 december 2015 12:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik krijg verdorie nog respect voor gnoom dankzij wim![]()
Zat al dat haar gisteren in dat kleine knotje?
Naomi werkt tenminste, dat kan je van een aantal andere mensen niet zeggen.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik krijg verdorie nog respect voor gnoom dankzij wimSOONY![]()
Zijn favoriete houding....zien jullie dat Angela en Ramona. Bezint eer ge begint om met deze lapzwans door te gaan!quote:Allemaal cabaretteketet!![]()
ze is 19, sorry ik ga geen vlag en wimpel uithangen iedere keer als ze WEL wat doetquote:Op donderdag 3 december 2015 12:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Naomi werkt tenminste, dat kan je van een aantal andere mensen niet zeggen.Make trouble not war![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 12:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat heb jij geslikt?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 december 2015 12:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat heb jij geslikt?![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dan is het langer dan ik dacht.quote:Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
quote:Op donderdag 3 december 2015 12:54 schreef Vinamp het volgende:
Ik zou ramona wel eens naakt willen zien
SOONY![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 12:51 schreef DKUp het volgende:
Wimpie zal eens kleding zonder zakken moeten krijgen![]()
![]()
Ik zou ramona wel eens naakt willen zien![]()
![]()
Ik zou ramona wel eens naakt willen zien![]()
![]()
Naomi is ondertussen al 20 geworden...quote:Op donderdag 3 december 2015 12:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze is 19, sorry ik ga geen vlag en wimpel uithangen iedere keer als ze WEL wat doet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hunniequote:Op donderdag 3 december 2015 12:57 schreef mootie het volgende:
Ook Angela kent het verschil tussen hun en zij niet.![]()
![]()
dat maakt het alleen ergerquote:Op donderdag 3 december 2015 12:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Naomi is ondertussen al 20 geworden...Make trouble not war![]()
Lekker belangrijk. Ze voegt meer toe dan die bolle.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:57 schreef mootie het volgende:
Ook Angela kent het verschil tussen hun en zij niet.Allemaal cabaretteketet!![]()
math is ook optellen en aftrekkenquote:Op donderdag 3 december 2015 12:55 schreef Bramenstruik het volgende:
nee tis geen math hoor, gewoon optellen en aftrekken
wat een vraag ook weer, heb je iets onder de leden waarom je zo bent... alsof die ouwe seniele zeurkous wat zoekt om der later op te pakkenquote:Op donderdag 3 december 2015 13:01 schreef rowan634 het volgende:
die cees![]()
* Video(link) verwijderd op last van TalpaThere's a virus in my system
quote:Op donderdag 3 december 2015 12:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Ze voegt meer toe dan die bolle.![]()
![]()
D'r moeder krijgt de schuld!quote:Op donderdag 3 december 2015 13:01 schreef rowan634 het volgende:
die cees![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 13:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een vraag ook weer, heb je iets onder de leden waarom je zo bent... alsof die ouwe seniele zeurkous wat zoekt om der later op te pakkenwat onbeschoft ook .. en ze geeft haar moeder de schuld ?
![]()
![]()
Vluchtelingen van het terrein ernaast.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Heeft zij nu kort haar met een nep knot in?quote:Op donderdag 3 december 2015 12:10 schreef snetje het volgende:
[..]
Dit is toch oranje? Of moet ik mijn kleuren anders instellen?![]()
[ afbeelding ]![]()
ik dacht het mij, en ze eten omelett?quote:Op donderdag 3 december 2015 13:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vluchtelingen van het terrein ernaast.![]()
Nicole zit ook vaak als een van de eerste.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Wim is klaar om aan te vallen.![]()
ja ze trooste haar met eten omdat ze niet alles kon krijgen vroeger, enzowel aan haar vaders en moeders kant zijn ze nogal al gezet vertelde ze ook nog.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]wat onbeschoft ook .. en ze geeft haar moeder de schuld ?
Ben ? de onzichtbare flapdrol Ben ?quote:Op donderdag 3 december 2015 13:14 schreef eskil het volgende:
Ben vond het zwak van Armanda om namens de dieren te stemmen ! Ik vond het mooi!![]()
Nog geen glaasje melk of iets anders te drinken voor de werklui.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Shitface stemde positiefquote:Op donderdag 3 december 2015 13:14 schreef eskil het volgende:
Ben vond het zwak van Armanda om namens de dieren te stemmen ! Ik vond het mooi!
SOONY![]()
Die gaat dus ook 6 a 7 keer eten op een dag ..glaasje cola erbij en gelijk al de vraag hoe laat er vanavond gekookt gaat worden...
![]()
Stel je voor dat ze op je gaat zitten...quote:Op donderdag 3 december 2015 13:16 schreef mario390 het volgende:
Van Ramona will ik geen Body-Check/Trap bekommen
quote:Op donderdag 3 december 2015 13:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ben ? de onzichtbare flapdrol Ben ?![]()
![]()
Ze doet wel steeds een blaadje sla tussen haar bammetjes. Naast een flinke laag kaas natuurlijk.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:16 schreef snetje het volgende:
Die gaat dus ook 6 a 7 keer eten op een dag ..glaasje cola erbij en gelijk al de vraag hoe laat er vanavond gekookt gaat worden...
― Mark Twain
gaa ik doodquote:Op donderdag 3 december 2015 13:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze op je gaat zitten...![]()
![]()
![]()
AB zegt tegen Bjorren dat het eten alleen is voor de mensen die buiten "werken".
Zegt de zak hooi, met zijn handen in zijn zakken.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
+1quote:Op donderdag 3 december 2015 13:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ben ? de onzichtbare flapdrol Ben ?A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
spraytan??quote:Op donderdag 3 december 2015 13:19 schreef DKUp het volgende:
Ramona heeft een oranje gezicht en voor de rest is ze blankA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
ga weg joh , dat hoeft helemaal nog niet op je 47stequote:Op donderdag 3 december 2015 13:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Angela heeft een opvlieger...A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
quote:Op donderdag 3 december 2015 13:23 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ga weg joh , dat hoeft helemaal nog niet op je 47ste
Het is wel mogelijkquote:Op donderdag 3 december 2015 13:23 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ga weg joh , dat hoeft helemaal nog niet op je 47ste
SOONY![]()
maar als dat wel waar is , hebben we er straks 2 met een droge snee in utopiaquote:Op donderdag 3 december 2015 13:23 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ga weg joh , dat hoeft helemaal nog niet op je 47steA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Dat is wel duurzaam, de verwarming kan beduidend lager als je die dingen hebtquote:Op donderdag 3 december 2015 13:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Angela heeft een opvlieger...
quote:Op donderdag 3 december 2015 13:24 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
maar als dat wel waar is , hebben we er straks 2 met een droge snee in utopia![]()
![]()
Nicole vraagt of ze nog nodig is buiten ''ik denk het niet hè''.
Want ze moet een schilderij maken en nog heel veel plotteren.
TEAM TAFEL![]()
Nee, maar het kan wel. Ik was er alweer bijna van af op die leeftijd.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:23 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ga weg joh , dat hoeft helemaal nog niet op je 47steAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Marrekie gaat ook voor Ramona.
Gaat lekker zo. NOT.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Nicole:Schatje denk je dat je me echt nodig hebt buiten?
Denk het niet he.
Ze geeft zelf het antwoord al.
Ze moet nog veel plotteren etc etc![]()
Gabr. vroeg aan Mark wie zijn voorkeur heeft... kon het niet verstaan..daarna de vraag met wie hij denkt wie er vertrekt ... Steff of Wim...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 13:25 schreef beequeen het volgende:
Marrekie gaat ook voor Ramona.
Gaat lekker zo. NOT.wie nog meer dan ?
![]()
juist wel, de overgang begint meestal tussen de 45 en 55 jaar.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:23 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ga weg joh , dat hoeft helemaal nog niet op je 47steThere's a virus in my system
O.a. Bjorren en Row.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
oh ik ben bijna 47 heb nog nergens last van, ben nog net als een jonge godinquote:Op donderdag 3 december 2015 13:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, maar het kan wel. Ik was er alweer bijna van af op die leeftijd.![]()
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Jij blijquote:Op donderdag 3 december 2015 13:27 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
oh ik ben bijna 47 heb nog nergens last van, ben nog net als een jonge godin![]()
![]()
![]()
![]()
ik had liever het lichaam van een jonge godinquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Waar zijn Bas, Armanda en Cees?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
ze laten Naomi's werk zien van het collectors item.
Waaif: ''Maain foto is het mooist!!''
serieus
TEAM TAFEL![]()
Bas kwam net naar binnen...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Armanda loopt buiten...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zie ze nu, behalve Cees.quote:
Edit: Komt ook net binnen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Hoeft niet maar kan welquote:Op donderdag 3 december 2015 13:23 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ga weg joh , dat hoeft helemaal nog niet op je 47ste![]()
![]()
Bas belt de vogelopvang.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Face is maar een klein beetje beter, maar nog niet goed genoeg om weg te kunnen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Pff, die vogelopvang loopt alleen maar geld te trekken. Hoe langer hij daar moet blijven des te hoger de rekening wordt.Allemaal cabaretteketet!![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 13:32 schreef lonneberga het volgende:
Als Wim zondag niet weggestuurd wordt,ga ik hem hoogstpersoonlijk het terrein aftrappen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Cees is met de was bezig...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Adlib was dus al te moeilijk voor Gnoom, daarom fotografie, beetje Photoshoppn, van programma's als 3dStudiomax, nog nooit van gehoordMake trouble not war![]()
Face krijgt nog steeds AB. Over de kosten weet ze niks.
Na het weekend terugbellen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik krijg steeds meer het idee dat ze tijd aan het rekken zijn ...Bas zegt nu zelf ook dat het lijkt alsof ze hem daar willen houden..quote:Op donderdag 3 december 2015 13:37 schreef beequeen het volgende:
Face is maar een klein beetje beter, maar nog niet goed genoeg om weg te kunnen.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
wedden dat de rekening maandag gepresenteerd wordt, zodat de nieuwe nog even moet horen hoeveel geld bas over de balk smijt,want reken er maar op dat de rekening [nep] heel hoog zal zijnA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Komt straks een hele andere eend binnenquote:Op donderdag 3 december 2015 13:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het idee dat ze tijd aan het rekken zijn ...Bas zegt nu zelf ook dat het lijkt alsof ze hem daar willen houden..Twinning = boring![]()
Ik snap er ook niks van. Eind vorige week zeiden ze dat het een stuk beter ging.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:38 schreef snetje het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat ze tijd aan het rekken zijn ...Bas zegt nu zelf ook dat het lijkt alsof ze hem daar willen houden..“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Nou heel eerlijk gezegd zat ik daar ook al aan te denken ... moet eerst nog groeien en handtam gemaakt worden ... en dan als een zogenaamde Face erin...quote:Op donderdag 3 december 2015 13:39 schreef Inca het volgende:
[..]
Komt straks een hele andere eend binnenWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
normaal blijft een hond na een operatie zelfs nog maar een paar dagenquote:Op donderdag 3 december 2015 13:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het idee dat ze tijd aan het rekken zijn ...Bas zegt nu zelf ook dat het lijkt alsof ze hem daar willen houden..A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Bas heeft gezegd wanneer de rekening hoog zou zijn,hij zijn horloge gaat verkopen...quote:Op donderdag 3 december 2015 13:39 schreef ikmoetdrieten het volgende:
wedden dat de rekening maandag gepresenteerd wordt, zodat de nieuwe nog even moet horen hoeveel geld bas over de balk smijt,want reken er maar op dat de rekening [nep] heel hoog zal zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 13:40 schreef Vinamp het volgende:
Waarom Rob een trainingsbroek aan heeft is mij een raadselhard werken jonguh
![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 13:40 schreef snetje het volgende:
[..]
Nou heel eerlijk gezegd zat ik daar ook al aan te denken ... moet eerst nog groeien en handtam gemaakt worden ... en dan als een zogenaamde Face erin...![]()
![]()
oh dus de rest kan niet zeiken over een te hogerekening, gelukkig maar voor basquote:Op donderdag 3 december 2015 13:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bas heeft gezegd wanneer de rekening hoog zou zijn,hij zijn horloge gaat verkopen...A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
kan hij zijn potlood lekker vrij laten hangenquote:Op donderdag 3 december 2015 13:40 schreef Vinamp het volgende:
Waarom Rob een trainingsbroek aan heeft is mij een raadselA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: