Dat klinkt fijn zeg!!quote:Op donderdag 3 december 2015 21:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo, volgens mij is dit een primeur voor me; 2x op een dag getraindVanwege mijn korte pre-fysio run. Maar het voelde goed, het lopen voelde echt vrijer/losser dan het in lange tijd gevoeld heeft. 4x1000 gedaan, wel heel rustig aan @4.37. Ik merkte wel dat de spieren sneller moe werden, daar had de fysio me ook voor gewaarschuwd. Aan het einde een klein beetje gevoeligheid in de heupen, maar niet het trekkende/verkrampte van normaal. Dus ik ben wel positief!
Klinkt positief inderdaadquote:Op donderdag 3 december 2015 21:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo, volgens mij is dit een primeur voor me; 2x op een dag getraindVanwege mijn korte pre-fysio run. Maar het voelde goed, het lopen voelde echt vrijer/losser dan het in lange tijd gevoeld heeft. 4x1000 gedaan, wel heel rustig aan @4.37. Ik merkte wel dat de spieren sneller moe werden, daar had de fysio me ook voor gewaarschuwd. Aan het einde een klein beetje gevoeligheid in de heupen, maar niet het trekkende/verkrampte van normaal. Dus ik ben wel positief!
Echt zuur hoe snel zoiets verdwijnt, voelde me van de zomer een slak toen ik na 6 weken weer ging lopen, niet normaal meer !quote:Op donderdag 3 december 2015 22:51 schreef mosselmossel het volgende:
IK heb trouwens voor het eerst in drie weken weer een keer gelopen. En dat ging kut. Poe, weg conditie.
Je bier niet gelogd?quote:Op donderdag 3 december 2015 23:26 schreef Quoi het volgende:
When you worry you make it double![]()
Vanavond vergaderd over hardloopschrijfsels. Ook leuk. Biertje erbij dit dat. Niet gelogd.
Dan tellen ze niet. Lijkt me een interessante smoes bij alcoholcontrolequote:
Tsss! Wie logt nou zn bier niet?quote:Op donderdag 3 december 2015 23:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
Gewoon vergeten ja. Ik leer het nooit.
Dankjequote:Op donderdag 3 december 2015 23:39 schreef Cee het volgende:
Mooie column trouwens, Quoi! Beeldend ook met de lopers en boven hun hoofden de rood/groen metertjes.
Waarom had je niet meer gelopen?quote:Op donderdag 3 december 2015 22:51 schreef mosselmossel het volgende:
IK heb trouwens voor het eerst in drie weken weer een keer gelopen. En dat ging kut. Poe, weg conditie.
Dat is ook zo. Maar ik ga zo wel een mail naar de MOntferlandrun doen of ze mijn afstand kunnen omzetten.quote:
Ziek (paar keer), te druk (vaak), geen zin (meestal)quote:
Nee, hij houdt gewoon van miepen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 08:06 schreef Devv het volgende:
Je raakt toch niet na drie weken al je vorm volledig kwijt?
Er zou weer eens een autoloze zondag moeten zijn, dan ging ik dit ook doen!quote:
Excuus, DM niet gelezenquote:Op donderdag 3 december 2015 21:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zou dan echt wel m'n skates aantrekken, dit soort wegen lijken me zo eindeloos om over hard te lopen!quote:Op vrijdag 4 december 2015 08:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Er zou weer eens een autoloze zondag moeten zijn, dan ging ik dit ook doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |