Nou, ik zat op mbo2. Dus ik vind het nogal een opstap. Ik kwam alleen mbo opleidingen tegen waarbij je les moet geven, ik vind dat verschrikkelijk dus dan beter dat niet. Fitness, zit een beetje in de richting. Je krijgt daar wel een beetje basis anatomie en fysiologie ook geloof ik. Het is meer zodat ik sneller word toegelaten. Want met niveau 2 lukt dat niet zo snelquote:Op donderdag 3 december 2015 18:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Fitness instructeur is toch totaal iets anders als fysiotherapeut? Of heb je eerst een MBO opleiding in die richting nodig voor je uberhaupt aan fysiotherapie mag beginnen?
dat zou ik ook zeggen als eigenaar zijndequote:Op donderdag 3 december 2015 18:36 schreef xMissi het volgende:
[..]
en de eigenaar zei wel dat het goed was aangeschreven. Dus dat is wel positief.
Ja dat zou idd ook kunnen, of even naar een open avond gaan! Maar staat ook op sites ; Sport en bewegen, zoals ik net al zei dat is dus opleiding met heeel veel lesgeven. En dat is niet iets voor mijquote:Op donderdag 3 december 2015 18:48 schreef Quoi het volgende:
Xmissi, is het geen goed idee om aan de opleiding die je wilt doen te vragen wat je het beste kunt doen om je kansen te vergroten?
Trainze vanavond!
mijn loopjaar is afgeslotenquote:Op donderdag 3 december 2015 20:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar jongens, is het niet een beetje vroeg voor jaarstatistieken?? We moeten heel december nog!
Je gaat toch nog wel 'gewoon' lopen?!quote:Op donderdag 3 december 2015 20:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mijn loopjaar is afgesloten
Ja hoor, dat wel maar met het afgelasten van de Kepler voelt mijn loopjaar toch een beetje incompleet ondanks dat ik mijn doelen behaald hebquote:Op donderdag 3 december 2015 20:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je gaat toch nog wel 'gewoon' lopen?!
Dat snap ikquote:Op donderdag 3 december 2015 20:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ja hoor, dat wel maar met het afgelasten van de Kepler voelt mijn loopjaar toch een beetje incompleet ondanks dat ik mijn doelen behaald heb
Ik heb mooi alvast loopvakantie genomenquote:Op donderdag 3 december 2015 20:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar jongens, is het niet een beetje vroeg voor jaarstatistieken?? We moeten heel december nog!
Dat dacht ik al... Ik herkende je naamquote:
Open deur hoor. Maar de beste manier is om gewoon nog een paar keer die 8 te lopen. En dan een keer 10 en dan een keer 12. Het is geen raketwetenschap.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:08 schreef stripe het volgende:
Hallo allemaal
Sinds kort loop ik ook hard maar loop (haha) toch tegen een paar dingen aan waar jullie waarschijnlijk wel een antwoord op hebben.
Ik loop nu een paar weken en ongeveer 3/4 keer per week. Gemiddeld loop ik rond de 8km en ben dan 45 min onderweg. Gemiddelde stappen per minuut zijn er 165 en gemiddelde hartslag is 159.
Wat is nou de beste manier om gemakkelijker richting de 10/12km te lopen? Moet ik rustiger gaan lopen en m'n hartslag proberen lager te houden? Ik ben van plan een schema te gaan volgen maar er zijn zo veel verschillende doelen dat ik door de bomen het bos niet meer zie. 19 dec heb ik m'n eerste wedstrijd (10km) en wil toch wel een beetje nette tijd neer gaan zetten (er lopen veel bekenden mee dus dit wordt echt een wedstrijd).
En bovenop wat mossel zei: wissel je afstand en je tempo wat af. Doe eens 5 of 6 km, op het tempo dat je hierboven noemt, en eens 9 km op een langzamer tempo, tussen 9 en 10 km/u bijv.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:08 schreef stripe het volgende:
Hallo allemaal
Sinds kort loop ik ook hard maar loop (haha) toch tegen een paar dingen aan waar jullie waarschijnlijk wel een antwoord op hebben.
Ik loop nu een paar weken en ongeveer 3/4 keer per week. Gemiddeld loop ik rond de 8km en ben dan 45 min onderweg. Gemiddelde stappen per minuut zijn er 165 en gemiddelde hartslag is 159.
Wat is nou de beste manier om gemakkelijker richting de 10/12km te lopen? Moet ik rustiger gaan lopen en m'n hartslag proberen lager te houden? Ik ben van plan een schema te gaan volgen maar er zijn zo veel verschillende doelen dat ik door de bomen het bos niet meer zie. 19 dec heb ik m'n eerste wedstrijd (10km) en wil toch wel een beetje nette tijd neer gaan zetten (er lopen veel bekenden mee dus dit wordt echt een wedstrijd).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |