Dat voorspelt niet veel goeds. Ik zit te denken om mijn schoonouders zo'n telefoon cadeau te doen. Ze hebben verder niets met moderne dingen op wat voor gebied dan ook, het gebruik zal beperkt blijven tot wat whatsappjes met foto's van hun kleindochter. Maar dat is dus eigenlijk al niet eens haalbaarquote:Op woensdag 2 december 2015 22:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Een goede vriend van mij heeft 1 van 80 eu gekocht en dat ding flikker uit elkaar van ellende.
9/10 onbereikbaar, verstuurd slecht apps en smsjes, fotokwaliteit van Jantje-Ruk, oplaad problemen, oplaadpunt binnen 2 maanden aan gort.... Ik zou het niet doen.
Rond de honder euro heb je echt wel een heel redelijke toestellen. Ja, het is geen westerse smartphone van 400 euro, maar daar moet je het ook niet mee vergelijken. Als je van een iets gerenomeerder chinees merk koopt heb je gewoon een prima telefoonquote:Op woensdag 2 december 2015 22:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat voorspelt niet veel goeds. Ik zit te denken om mijn schoonouders zo'n telefoon cadeau te doen. Ze hebben verder niets met moderne dingen op wat voor gebied dan ook, het gebruik zal beperkt blijven tot wat whatsappjes met foto's van hun kleindochter. Maar dat is dus eigenlijk al niet eens haalbaar. Of zijn er mensen met andere ervaringen?
Zie deze bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 2 december 2015 22:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat voorspelt niet veel goeds. Ik zit te denken om mijn schoonouders zo'n telefoon cadeau te doen. Ze hebben verder niets met moderne dingen op wat voor gebied dan ook, het gebruik zal beperkt blijven tot wat whatsappjes met foto's van hun kleindochter. Maar dat is dus eigenlijk al niet eens haalbaar. Of zijn er mensen met andere ervaringen?
Hmm. Is het dan niet interessanter om een tweedehandsje hier in Nederland op de kop te tikken?quote:Op woensdag 2 december 2015 22:11 schreef dimmak het volgende:
Voor 60 euro zal je echt niet veel krijgen. Schroef je het budget met 40 euro omhoog kom je al wel knappe toestellen tegen hoor.
Ja dat laatste vermoedde ik al... Tnxquote:Op woensdag 2 december 2015 22:16 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zie deze bijvoorbeeld:
CHI / [Review] Bluboo XFire
Wel altijd rekening houden met douanekosten natuurlijk. Waarschijnlijk is dus een telefoontje van marktplaats halen een betere optie dan.
Als je een tweedehands Moto G op de kop kunt tikken voor rond de 100 euro kan ik je dat zeker aanraden ja.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Hmm. Is het dan niet interessanter om een tweedehandsje hier in Nederland op de kop te tikken?
Dat is zeker mogelijk, tegenwoordig hebben alle Chinese Android telefoons Nederlands als optie.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:19 schreef Bart het volgende:
Oh ik zit me nu net te bedenken dat de bediening eigenlijk dus Nederlands moet zijn. Is dat mogelijk of zeg ik nu iets heel raars
.
quote:Op woensdag 2 december 2015 22:21 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat is zeker mogelijk, tegenwoordig hebben alle Chinese Android telefoons Nederlands als optie.
Mijn smartphonegebruik beperkt zich tot bellen, een enkel appje versturen en zo af en toe eens een buienradar bekijken.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:13 schreef Bart het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |