Dank je! Ik moet uit Tilburg komen dus het wordt ook een vroege tocht. Maar ik heb altijd al een van die Gaastra mensen willen zijn die aan een tafeltje een uur lang gaat zitten appen met het thuisfront.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:35 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Wel leuk!Ik keek er vanmiddag ook even naar maar zag dat alleen heel vroeg nog kon. Ik moet uit Veendam komen dus dat is mij een beetje te vroeg helaas
Jij in ieder geval veel plezier
Stond ik de keuzelijst volgens mij, Kende dat nummer nog niet eens (nu wel inmiddels)quote:Op donderdag 3 december 2015 21:42 schreef cafca het volgende:
Ik vind Cajun Moon overigens wel een opvallende binnenkomer.
Is die ergens voor gebruikt (reclame, film, serie) het afgelopen jaar ofzo?
Maar hoe komt een nummer van 40 jaar oud ineens in die keuzelijst? Of zou het echt door Vrije keuzes van de afgelopen jaren zijn?quote:Op donderdag 3 december 2015 23:14 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Stond ik de keuzelijst volgens mij, Kende dat nummer nog niet eens (nu wel inmiddels)
Goede zaak.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:36 schreef laxus13 het volgende:
Deurdonderen van Normaal ook nieuw in de lijst![]()
Hoogste afvaller wat ik gezien heb is Mannenharten van Blof en Nielson, op plek 1202.quote:Op vrijdag 4 december 2015 06:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al rond de 155 binnenkomers.
Ik verwacht er nog wel een 25-30. Dan gaan we ook richting de 200 uitvallers. Misschien nog wel meer.
Heb je een (on)volledige lijst?quote:Op vrijdag 4 december 2015 08:22 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Hoogste afvaller wat ik gezien heb is Mannenharten van Blof en Nielson, op plek 1202.
Nier volledig maar wel van het meeste.quote:Op vrijdag 4 december 2015 08:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je een (on)volledige lijst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
Staat for what it's worth er nog in? Dan kan ik ermee levenquote:Op vrijdag 4 december 2015 08:33 schreef laxus13 het volgende:
Expecting To Fly weg vind ik ook jammer.
Ja staat er nog in.quote:Op vrijdag 4 december 2015 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staat for what it's worth er nog in? Dan kan ik ermee leven
In 1999 waren er meerquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meer dan 200 nieuwe nummers, dat zou wel ns het hoogste aantal sinds 2002 kunnen zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:20 schreef laxus13 het volgende:
[..]
In 1999 waren er meer
Ja maar dat was dan ook de eerste keer dat de Top 2000 werd georganiseerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |