abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 3 december 2015 @ 04:44:55 #26
426493 crew  PippenScottie
pi_157980880
Het valt niet echt op door de Warriors show, maar de Spurs zijn gewoon ook weer on pace voor een 60+ win season.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 3 december 2015 @ 11:57:57 #27
426493 crew  PippenScottie
pi_157984164
Ik heb net dat derde kwart van de Warriors tegen de Hornets gekeken. Het enige dat ik vooraf wist was dat Curry 28 punten zou maken..
Dus ik maar wachten wanneer die scores zouden komen..

5.12 te spelen: het staat 72-64 en Curry heeft 7 punten en 0 driepunters.
2.00 te spelen. Time-out. Het staat 79-66 en Curry heeft 14 punten. Niet onaardig, maar..

All hell breaks loose in die laatste twee minuten. Fantastisch ook dat hij dit doet op de avond dat zijn vader wordt geëerd. Dell Curry is ook vast commentator bij thuiswedstrijden van de Hornets.

Curry is in staat om een tegenstander (en vijandig publiek) met een paar acties volledig te demoraliseren. Dit kunnen alle grote spelers, maar wat Curry ook kan en dat alleen de hele groten kunnen is dat het demoraliseren omslaat in ongeloof, bewondering en respect.
Heel Charlotte stond op de banken na die 2 minuten from hell.
pi_157984655
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 01:29 schreef Merode32 het volgende:
Ik heb gehoord dat er gisteren ern zware vechtpartij was op het veld?
Nogmaals
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 3 december 2015 @ 13:15:36 #29
426493 crew  PippenScottie
pi_157985564
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:24 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Nogmaals
Er waren gisteren 9 wedstrijden. Niets gehoord over een vechtpartij.

Gokje, misschien ben je in de war met de schorsing van Jahlil Okafor voor een vechtpartij? Die vond onlangs plaats bij een nachtclub in Boston.
pi_157987032
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:15 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Er waren gisteren 9 wedstrijden. Niets gehoord over een vechtpartij.

Gokje, misschien ben je in de war met de schorsing van Jahlil Okafor voor een vechtpartij? Die vond onlangs plaats bij een nachtclub in Boston.
Mijn bericht gaat over eergisteravond zoals je kunt lezen.

Het zou gaan om de westrijd van 76, ergens in het derde kwartier.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
pi_157987514
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:30 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Mijn bericht gaat over eergisteravond zoals je kunt lezen.

Het zou gaan om de westrijd van 76, ergens in het derde kwartier.
Nee hoor. 76ers tegen Knicks was een helse pot, was in staat om hem uit te zetten. Madison Square Guarden is echt van Porzingis trouwens, Anthony is niet meer de ster daar. Paar maanden geleden floten ze hem nog uit tijdens de draft.

Er is gisteren wel een nieuw filmpje opgedoken van Okafor in Boston, was lelijk om te zien. Zag er een stuk agressiever uit dan het eerste filmpje.
pi_157987704
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:56 schreef Principia het volgende:

[..]

Nee hoor. 76ers tegen Knicks was een helse pot, was in staat om hem uit te zetten. Madison Square Guarden is echt van Porzingis trouwens, Anthony is niet meer de ster daar. Paar maanden geleden floten ze hem nog uit tijdens de draft.

Er is gisteren wel een nieuw filmpje opgedoken van Okafor in Boston, was lelijk om te zien. Zag er een stuk agressiever uit dan het eerste filmpje.
76 tegen knicks is gespeeld na de post van merode32 |:( |:( |:( |:(

Merode32 heeft het overduidelijk over 76 tegen LAL en daar was inderdaad een vechtpartij na een arm.
  donderdag 3 december 2015 @ 15:08:59 #33
26597 peasant
Vanneuh...Oh ja
pi_157987837
Hibbert had een kleine man aan zijn arm hangen. Wilde deze "afschudden". Deed dat heel handig met zijn elleboog omhoog tegen de keel van een andere 76'er.
Dat werd beetje duwen. Waarna er nog wat harder werd geduwd. Geen slaande beweging gezien.
Technicals uitgedeeld en weer verder gaan.

Bedoel je die vechtpartij?
Alles is toxisch, het hangt af van de dosis.
pi_157988017
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:03 schreef icloud het volgende:

[..]

76 tegen knicks is gespeeld na de post van merode32 |:( |:( |:( |:(

Merode32 heeft het overduidelijk over 76 tegen LAL en daar was inderdaad een vechtpartij na een arm.
Ohja ben in de war met de datum.

Nou nou, overduidelijk was het de "vechtpartij" met Hibbert. Vind het één van de grootste eikels op de NBA velden, maar hier was niet zoveel aan de hand hoor.
pi_157988074
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:15 schreef Principia het volgende:

[..]

Ohja ben in de war met de datum.

Nou nou, overduidelijk was het de "vechtpartij" met Hibbert. Vind het één van de grootste eikels op de NBA velden, maar hier was niet zoveel aan de hand hoor.
Dan heb je toch niet gekeken, er onstaat begeven moment toch een flinke matpartij, als er van diverse mensen komen aanrennen om ze los te trekken dan valt dat niet onder niet zoveel aand e hand.

Zal eens kijken of ik het fragment kan vinden.
pi_157988101
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:08 schreef peasant het volgende:
Hibbert had een kleine man aan zijn arm hangen. Wilde deze "afschudden". Deed dat heel handig met zijn elleboog omhoog tegen de keel van een andere 76'er.
Dat werd beetje duwen. Waarna er nog wat harder werd geduwd. Geen slaande beweging gezien.
Technicals uitgedeeld en weer verder gaan.

Bedoel je die vechtpartij?
Ja hier gaat het denk ik om, maar dit is wel heel bassaal verteld, het was niet zomaar een duuwpartijtje en der is wel degelijk geprobeerd te slaan.


Het is niet voor niks dat de officials 5 minuten naar de replay hebben gekeken, overlegd hebben en toen opnieuw naar de beelden zijn gaan kijken.
pi_157988285
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:17 schreef icloud het volgende:

[..]

Dan heb je toch niet gekeken, er onstaat begeven moment toch een flinke matpartij, als er van diverse mensen komen aanrennen om ze los te trekken dan valt dat niet onder niet zoveel aand e hand.

Zal eens kijken of ik het fragment kan vinden.
Heb nog geen moment van de Sixers gemist, dus ja ik weet wel waar je het over hebt. Canaan moest Hibbert verdedigen na een switch en hield Hibbert vast aan zijn pols. Of Hibbert met zijn arm Jerami Grant's hoofd duwde of Canaan dit deed met zijn hand is niet te zien, maar Grant liep onnodig naar Hibbert toe (derde man wordt altijd bestraft in NBA) Sampson reageerde daarna wat fel op Hibbert. Technicals voor Hibbert, Grant en Sampson.
pi_157988300
Ben Simmons echt een beestachtige statline vannacht btw.: 43 punten, 14 boards, 7 assists, 5 steals en 3 blocks.
pi_157988324
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:26 schreef Principia het volgende:

[..]

Heb nog geen moment van de Sixers gemist, dus ja ik weet wel waar je het over hebt. Canaan moest Hibbert verdedigen na een switch en hield Hibbert vast aan zijn pols. Of Hibbert met zijn arm Jerami Grant's hoofd duwde of Canaan dit deed met zijn hand is niet te zien, maar Grant liep onnodig naar Hibbert toe (derde man wordt altijd bestraft in NBA) Sampson reageerde daarna wat fel op Hibbert. Technicals voor Hibbert, Grant en Sampson.
De wedstrijd word nu binnen gehaald, zal dadelijk het bedoelde fragment opzoeken, dan kan merode zeggen wat hij bedoelde.


Ik ben meer een orlando fan, soms kijk ik wat anders.

[ Bericht 3% gewijzigd door icloud op 03-12-2015 15:47:24 ]
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 3 december 2015 @ 15:43:36 #40
426493 crew  PippenScottie
pi_157988702
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:26 schreef Principia het volgende:

[..]

Heb nog geen moment van de Sixers gemist,
Seriues? Respect!

Ik heb het idee dat 76ers wel beter zijn dan het 1-18 record doet vermoeden.
Wanneer worden Tony Wroten en Kendall Marshall weer terug verwacht?

Random stat, maar ik vind hem wel grappig. TJ McConnell heeft 543 minuten gespeeld voor de Sixers dit seizoen, maar maar 1 vrije worp gemaakt.
pi_157988961
Waar Kobe bezig is aan een farewell Tour, gaat deze man vrolijk verder met double-doubles binnen harken. As of yesterday:



Regular season:


Playoffs:


Top 5 all time.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cavaliers op 03-12-2015 16:16:54 ]
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 3 december 2015 @ 20:34:29 #42
426493 crew  PippenScottie
pi_157994754
Smeets was bij DWDD om over Curry en de Warriors te praten.

Het was een Smeetsiaans foutenfestival (zelfs als hij zich mag voorbereiden verzint hij maar wat), maar het is toch altijd leuk als er in de NL media wat extra aandacht voor de NBA is.
pi_157997910
Ik hoopte op zijn dribble routine voor de wedstrijd maar helaas :P Maar genoeg highlights gezien _O_
Only the strong survive
pi_157998886
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:34 schreef PippenScottie het volgende:
Smeets was bij DWDD om over Curry en de Warriors te praten.

Het was een Smeetsiaans foutenfestival (zelfs als hij zich mag voorbereiden verzint hij maar wat), maar het is toch altijd leuk als er in de NL media wat extra aandacht voor de NBA is.
Thanks voor het attenderen, toch maar even terug gekeken :) wel apart dat Smeets even snel zegt "hij werd gedraft door de Warriors en werd kampioen" nou uhh daar zaten toch nog even zeker 3 magere jaren tussen.
pi_158001042
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:43 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Seriues? Respect!

Ik heb het idee dat 76ers wel beter zijn dan het 1-18 record doet vermoeden.
Wanneer worden Tony Wroten en Kendall Marshall weer terug verwacht?

Random stat, maar ik vind hem wel grappig. TJ McConnell heeft 543 minuten gespeeld voor de Sixers dit seizoen, maar maar 1 vrije worp gemaakt.
Stuk of 8 wedstrijden waren echt kansloos. De rest waren gewoon erg competitief en close, 1-18 is niet helemaal de juiste afspiegeling. Denk dat ze rond de 17 wins gaan eindigen.

Tony Wroten tweette een weekje geleden iets in de trant van "12-12-15", die is dus redelijk dichtbij zijn rentree. Marshall gaat nog iets langer duren.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 december 2015 @ 09:28:15 #46
426493 crew  PippenScottie
pi_158004698
Steph Curry en Paul George players of the month.
No contest really.

KAT en Por-Zing-Is!! rookies van de maand.

Ondertussen is Atlanta de 8 seed in het oosten met een 12-9 record. Mijn autocorrect weigert deze zin te accepteren (do you mean 9-12?, do you mean 2 seed?)

Minnesota is met 8-10 achtste in het westen. :s)
pi_158005852
Fijne wedstrijd hoor van # 3. _O_ _O_
Heerlijk om even Russell de mond te snoeren. Dat Thunder begrijp ik sowieso weinig van, ik heb nou niet echt het idee dat er iets veranderd is met deze nieuwe coach. Blijven maar hetzelfde spelletje spelen, KD en RW simpele pick&rolls en schieten.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 december 2015 @ 12:25:47 #48
426493 crew  PippenScottie
pi_158007389
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 10:44 schreef D-Wade het volgende:
Fijne wedstrijd hoor van # 3. _O_ _O_
Heerlijk om even Russell de mond te snoeren. Dat Thunder begrijp ik sowieso weinig van, ik heb nou niet echt het idee dat er iets veranderd is met deze nieuwe coach. Blijven maar hetzelfde spelletje spelen, KD en RW simpele pick&rolls en schieten.
Volgens mij snap je de Thunder uitstekend. :)

Het is verontrustend hoe goed hun bench players zijn als ze bij een andere ploeg wel meer speeltijd krijgen. Zie Reggie Jackson opbloeien in Detroit en kijk hoe Jeremy Lamb opeens een sixth man of the year kandidaat is bij Charlotte.
Je zou zelfs Ish Smith kunnen noemen.
pi_158013642
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:34 schreef PippenScottie het volgende:
Smeets was bij DWDD om over Curry en de Warriors te praten.

Het was een Smeetsiaans foutenfestival (zelfs als hij zich mag voorbereiden verzint hij maar wat), maar het is toch altijd leuk als er in de NL media wat extra aandacht voor de NBA is.
Heb je een linkje?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_158014794
Waarom callden de Thunder niet TO? Ze hadden nog een 20... Nu krijg je een Westbrook hail mary... Anyway mooie competatieve wedstrijd. Waiters begon 4e kwart ook lekker zeg _O_ Hekel aan die man, maar hij kan wel buckets krijgen :Y
Only the strong survive
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')