Als we kijken naar specifiek het gamen en de beste ervaring , dan is een goede game pc velen malen beter. Zeker i.c.m. goede muis, headset, dual screen of iets dergelijksquote:Op dinsdag 1 december 2015 19:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wat bedoel je met 'beste' ? De nextgen consoles leveren de beste prestaties atm.
Tevens een PC als console zien
jawel ik. Original XBoxquote:
Pff alsjeblieft. Er is bijna geen enkele game die daar op een leuke innovatieve manier gebruik van maakt om een nieuwe game ervaring neer te zetten. Het is nooit verder gekomen dan Eyetoy niveau.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:12 schreef Dagonet het volgende:
De Xbox 360 trouwens alleen met Kinect. Die van de One is stukken beter maar het hele concept gaat zoveel verder dan een Wii controller.
Ach, ik zie de Kinect ook op podia bij concerten voor zangers en componisten. Ik lees over de Kinect in ziekenhuizen en met een playstation lampje kan je niet echt een workout doen zoals je bij een Kinect kan.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Pff alsjeblieft. Er is bijna geen enkele game die daar op een leuke innovatieve manier gebruik van maakt om een nieuwe game ervaring neer te zetten. Het is nooit verder gekomen dan Eyetoy niveau.
Wat bazel je? Ik zei 'de one' om het onderscheid te maken tussen die en de 360. Hoe bedreigd voel je je dat je daarin meteen zoiets puberaals stupide leest?quote:En noem de nieuwe Xbox alsjeblieft niet "The One". Je denkt toch niet dat dit de redder is van het universum ofzo. Noem het gewoon de Xbone. ( of XB One )
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |