Ik ben de enige die refereert naar het artikel. Waar het topic over gaat. Dat artikel.quote:
Ik vind jouw toon in dit topic nogal vervelend.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:15 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik ben de enige die refereert naar het artikel. Waar het topic over gaat. Dat artikel.
Wat kom jij doen? Beetje algemeen lulverhaal herhalen?
Mijn toon is in perfecte harmonie met de rest van het topic.quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:18 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik vind jouw toon in dit topic nogal vervelend.
Je kunt een bakje thee krijgenen verder zijn we uitgepraat.
Alleen als je jezelf in staat vindt te oordelen hoe die religie moet worden uitgelegd. Ik vind het altijd maar vreemd dat mensen hierover kunnen oordelen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ze zijn de meest zuivere volgelingen/uitvoerenden van deze religie.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:52 schreef HSG het volgende:
IS is ook een creatie van het westen zodat het westen hun nieuwste speeltjes kunnen uittesten en om andere volkeren uit te moorden. Rusland probeert samen met Syrië de wereld te redden van deze zinloze slachtingen van het westen.
Dan verwacht ik dat-ie niet lang meer deel uit maakt van de gezellige lieve Volkskrant-familie.quote:Op dinsdag 1 december 2015 16:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)t-de-islam~a4198848/
[..]
Ik heb het al eens eerder gezegd; IS heeft juist alles met de islam te maken. Ze zijn de meest zuivere volgelingen/uitvoerenden van deze religie.
Nu uit onverdacht bron (Volkskrant) en door islamist / islamoloog Halim El Madkouri ) dus niet Hans Jansen of Martin Bosma.
Ja hoor, ja. Wij, het Westen zijn eigenlijk het ultieme kwaad, ook al lijken we de ultieme beschaving op aarde te zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:52 schreef HSG het volgende:
IS is ook een creatie van het westen zodat het westen hun nieuwste speeltjes kunnen uittesten en om andere volkeren uit te moorden. Rusland probeert samen met Syrië de wereld te redden van deze zinloze slachtingen van het westen.
Wie moet het dan doen? God? Allah?quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:34 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Alleen als je jezelf in staat vindt te oordelen hoe die religie moet worden uitgelegd. Ik vind het altijd maar vreemd dat mensen hierover kunnen oordelen.
Het is inderdaad allemaal jouw schuld!!quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:59 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ja hoor, ja. Wij, het Westen zijn eigenlijk het ultieme kwaad, ook al lijken we de ultieme beschaving op aarde te zijn.
Donder toch op met die achterlijke Westerse zelfhaat. Een cultuur dat doet aan zelfreflectie is goed, maar je kunt er ook in doorslaan.
Accepteren dat er meer culturen zijn op aarde, waaronder ook hele verziekte, lijkt me beter.
Waarom moet iemand het doen?quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wie moet het dan doen? God? Allah?
In een FEMA-kamp horen jullie thuis met je onpatriottische, vieze alto-instelling!quote:
Racist, xenofoob, westerling, nazi, fascist, terrorist!quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:02 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
In een FEMA-kamp horen jullie thuis met je onpatriottische, vieze alto-instelling!
Wie ben jij om dat te beoordelen?quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:59 schreef Villas__Rubin het volgende:
ok al lijken we de ultieme beschaving op aarde te zijn.
Een arrogante kwast die in de volle overtuiging is dat ie alles beter ziet dan anderen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:04 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te beoordelen?
Mensen hebben daar behoefte aan schijnbaar.quote:
Zoals veel mensen in het westen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:05 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Een arrogante kwast die in de volle overtuiging is dat ie alles beter ziet dan anderen.
Ik zit echt niet te wachten op mensen die gaan uitleggen wat anderen moeten geloven omdat dat goed zou zijn. Als mensen zelf kiezen iets te geloven vind ik het prima maar als anderen gaan zeggen de juiste uitleg te hebben krijg ik de kriebels.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mensen hebben daar behoefte aan schijnbaar.
De echte reden is natuurlijk dat religie onzin is en mensen er van alles bijverzinnen om maar enigszins vast te kunnen houden aan diezelfde religie.
Ik ook. Daarom heb ik een gezonde afkeer voor alles wat georganiseerde religie is. Met IS als toppunt.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:08 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik zit echt niet te wachten op mensen die gaan uitleggen wat anderen moeten geloven omdat dat goed zou zijn. Als mensen zelf kiezen iets te geloven vind ik het prima maar als anderen gaan zeggen de juiste uitleg te hebben krijg ik de kriebels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |