SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste nominatieronde van dit jaar:
28-11-2015 Stemmen op drie nieuwe kandidaten
30-11-2015 Publiek mag nomineren
01-12-2015 Nominatie bewoners
02-12-2015 Twee visumhouders betreden Utopia
06-12-2015 Bewoners beslissen wie van de visumhouders mag blijven
07-12-2015 Eliminatie, een Utopiaan moet vandaag de loods verlatenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
3 voor wim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Drie voor Wim van Bas.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
bas geeft wim er drieA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Bas 3 op Wim.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als dat zo is stop ik met utopia volgenquote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
wat????? vol op Wim?Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
hoop niet dat het net als met isa is vorig jaar dat bas eruit gaat omdat hij op 1 staat in de popi pol.![]()
Ik krijg ineens het gevoel dat de stemmen op Bas gemanipuleerd zijn .
Zij zullen ook niet op hem gaan stemmen voor de verkiezing .
Op wim toch 3 stemmen?![]()
En wat een prachtige onderbouwing.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Bas!Gaat die ineens drie op Wim doen! Niet dat ik het er niet mee eens ben, maar daar gaat mijn TT.
Wie verandert even heel lief Gina in Wim?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Forum Opties Forumhop: Hop naar: