abonnement Unibet Coolblue
pi_157953005
Hahahahahahahahahahaha
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_157953008
Wat een kuteinde _O-
gr gr
  Moderator dinsdag 1 december 2015 @ 20:18:41 #53
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_157953013
Jeetje :') triest dit
pi_157953018
Wat een ontknoping :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_157953023
Kom niet meer bij :D
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_157953032
Wel zuur zeg
  Redactie Frontpage woensdag 2 december 2015 @ 12:08:55 #57
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_157961702
HOE KOMEN AL DEZE MENSEN DOOR DE VOORRONDE?
  Redactie Frontpage woensdag 2 december 2015 @ 12:11:42 #58
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_157961763
Joost Prinsen: ’Dáárom volgt Herman mij op!’
De nooit verklaarde wissel
HERMAN VAN DER ZANDT is de nieuwe, vaste presentator van Met het mes op tafel, de tegenwoordig door Omroep MAX uitgezonden kennisquiz waaraan hij in 1998 als kandidaat meedeed en daarmee als student zijn tv-debuut maakte. Deze zomer maakte omroepbaas JAN SLAGTER (61) bekend dat JOOST PRINSEN, die aanvankelijk slechts een maand door Herman zou worden vervangen, niet meer terugkeert achter de desk. Dat leek een flinke aderlating te zijn voor de presentator die het succesvolle programma – naast Twee voor twaalf en Per seconde wijzer een blijvertje in zijn soort – mede bedacht. Maar toch blijkt Prinsen die beslissing helemaal zelf te hebben genomen, en achteraf zelfs als een opluchting te ervaren...
„Ik ben 73 jaar oud en dat ga je merken”, zegt hij vandaag in de nieuwe editie van Weekblad PRIVÉ. „Voor alle opnamen, en dat waren er wel drie of vier op één dag, moest ik altijd alle vragen redigeren en alles over de kandidaten te weten komen om een goed product neer te zetten. Doen alsof je een programma zomaar uit je mouw schudt, kan alleen als je je tot in de puntjes hebt voorbereid! De vreugde van het eenmaal aan tafel zitten en een mooie uitzending maken woog op een gegeven moment niet meer op tegen alle moeite die ik in de voorbereiding moest stoppen.”
„Juist in die tijd zag ik het programma met mijn opvolger regelmatig, en begon ik echt te beseffen: ’dit is een geschenk uit de hemel’. Hij doet het goed, ik stop ermee. En dat nieuws heb ik toen aan Jan Slagter gebracht.”
Aan de Omroep Max-baas vervolgens de taak om de NOS zover te krijgen Herman van der Zandt, die tijdelijke toestemming had, langer af te staan aan het programma. Met zijn ‘transfer’ dit najaar naar Studio sport, die achter de schermen ook al speelde, werd dat een stuk gemakkelijker en kan het hooggewaardeerde Mes met de nieuwe spelleider nog vele jaren door.

Telegraaf: https://blendle.com/i/de-(...)raaf-20151202-1_36_1
pi_157963122
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:11 schreef SunChaser het volgende:
Joost Prinsen: ’Dáárom volgt Herman mij op!’
De nooit verklaarde wissel
HERMAN VAN DER ZANDT is de nieuwe, vaste presentator van Met het mes op tafel, de tegenwoordig door Omroep MAX uitgezonden kennisquiz waaraan hij in 1998 als kandidaat meedeed en daarmee als student zijn tv-debuut maakte. Deze zomer maakte omroepbaas JAN SLAGTER (61) bekend dat JOOST PRINSEN, die aanvankelijk slechts een maand door Herman zou worden vervangen, niet meer terugkeert achter de desk. Dat leek een flinke aderlating te zijn voor de presentator die het succesvolle programma – naast Twee voor twaalf en Per seconde wijzer een blijvertje in zijn soort – mede bedacht. Maar toch blijkt Prinsen die beslissing helemaal zelf te hebben genomen, en achteraf zelfs als een opluchting te ervaren...
„Ik ben 73 jaar oud en dat ga je merken”, zegt hij vandaag in de nieuwe editie van Weekblad PRIVÉ. „Voor alle opnamen, en dat waren er wel drie of vier op één dag, moest ik altijd alle vragen redigeren en alles over de kandidaten te weten komen om een goed product neer te zetten. Doen alsof je een programma zomaar uit je mouw schudt, kan alleen als je je tot in de puntjes hebt voorbereid! De vreugde van het eenmaal aan tafel zitten en een mooie uitzending maken woog op een gegeven moment niet meer op tegen alle moeite die ik in de voorbereiding moest stoppen.”
„Juist in die tijd zag ik het programma met mijn opvolger regelmatig, en begon ik echt te beseffen: ’dit is een geschenk uit de hemel’. Hij doet het goed, ik stop ermee. En dat nieuws heb ik toen aan Jan Slagter gebracht.”
Aan de Omroep Max-baas vervolgens de taak om de NOS zover te krijgen Herman van der Zandt, die tijdelijke toestemming had, langer af te staan aan het programma. Met zijn ‘transfer’ dit najaar naar Studio sport, die achter de schermen ook al speelde, werd dat een stuk gemakkelijker en kan het hooggewaardeerde Mes met de nieuwe spelleider nog vele jaren door.

Telegraaf: https://blendle.com/i/de-(...)raaf-20151202-1_36_1
Mooi om te lezen dat Joost Prinsen met een gerust hart de boel heeft kunnen overdragen. Zal voor hem een tijd lang best wel een zorg zijn geweest, totdat Herman van der Zandt zich aandiende. Ik denk ook dat er maar weinigen zijn die Joost Prinsen hadden kunnen opvolgen. Niemand kan Joost Prinsen overtreffen, maar Herman van der Zandt is een waardige opvolger. Heb gisteren weer met plezier gekeken.
Somebody that I used to know
pi_157964016
Dat is een leuk bericht! :)
quote:
2s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:12 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Mooi om te lezen dat Joost Prinsen met een gerust hart de boel heeft kunnen overdragen. Zal voor hem een tijd lang best wel een zorg zijn geweest, totdat Herman van der Zandt zich aandiende. Ik denk ook dat er maar weinigen zijn die Joost Prinsen hadden kunnen opvolgen. Niemand kan Joost Prinsen overtreffen, maar Herman van der Zandt is een waardige opvolger. Heb gisteren weer met plezier gekeken.
Inderdaad. Het goede is dat Herman Joost niet probeert na te doen. Dat kan toch niemand, want dat was de specifieke stijl die Joost had. Herman heeft een andere stijl, maar die past ook goed bij het programma.
gr gr
pi_157964043
Joost Prinsen is inderdaad uniek, maar ik kan zo ook niemand bedenken die hem beter zou kunnen vervangen dan Herman.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 2 december 2015 @ 14:24:43 #62
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_157964535
Youp vh Hek
  Redactie Frontpage woensdag 2 december 2015 @ 17:29:20 #63
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_157967928
Nee dan is t de YvhH show.
Maar de redactie mag de kandidaten wel strenger selecteren
pi_157968010
Sowieso past van 't Hek niet. Dit programma is vaak een subtiele satire op kleinburgerlijkheid, van het Hek houdt daar eerder tirades tegen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_157971701
Riegard?
Somebody that I used to know
pi_157972044
Wat dom gespeeld _O-
  woensdag 2 december 2015 @ 20:18:08 #67
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_157972079
Dom dat hij nog inzette toen hij wist dat ze er slechts 2 goed had, is de pot toch weer minder hoog.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_157972177
He, sinds wanneer heeft Milou kort haar? Staat wel leuk trouwens.
Somebody that I used to know
pi_157977829
Joost Prinsen bijna bij Pauw.
gr gr
  Moderator donderdag 3 december 2015 @ 19:53:02 #71
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_157993684
Nog even pissen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_157993695
een VW reclame

haha
  Moderator donderdag 3 december 2015 @ 19:55:24 #73
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_157993748
"Zoals Joost Prinsen zou zeggen"

_O_
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_157993768
kleine verandering
  Moderator donderdag 3 december 2015 @ 19:57:08 #75
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_157993788
Ik verwacht dat het goed genoeg is, misschien wel :')
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')