Of Kimberley.quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, wil je dan equi.noxe ook laten komen?
Die kan ik me dan niet voor de geest halenquote:
We willen jou ook wel naar KPD brengen hoorquote:Op dinsdag 1 december 2015 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik voel mij zo wel ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
We willen jou ook wel naar KPD brengen hoor
quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Vreselijk. Je kan me haast niet erger straffen, gisteravond hoorde ik haar al langskomen op 3FM.
Ik moest wél meteen aan Roel denken
Godsamme!quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Niks ten nadele van ons Roel, dat gemekker van Kate trek ik niet.
ga je als kloon...quote:
Is de bedoeling van kloon niet dat je onherkenbaar bent?quote:Op dinsdag 1 december 2015 12:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ga je als kloon...
KinkyMuis ofzo....
maxiolifant dan...quote:Op dinsdag 1 december 2015 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is de bedoeling van kloon niet dat je onherkenbaar bent?
Doen ze bij de top 2000 ookquote:Op dinsdag 1 december 2015 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Er moet gewoon een aparte SC komen voor het seriousrekwiest. Klaar.
quote:
Haiquote:
Hoezo?quote:
Het is toch een onderdeel van de radio? Dan kan toch makkelijk in het desbetreffende topic.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoezo?
Gewoon gescheiden houden. Lekker makkelijk.
Ook gewoon apart topic voor SR.
Nee het schiet op dat dit 3FM topic alle kanten wordt opgeslingerd...quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:24 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het is toch een onderdeel van de radio? Dan kan toch makkelijk in het desbetreffende topic.
Hoe gaat dat dan straks tijdens de top2000? Gaan we lekker praten in MUZ of blijven er weer een paar achter in FTR? En omgedraaid.
Schiet niet op zo.
Kan de autist in je dat niet aan?quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee het schiet op dat dit 3FM topic alle kanten wordt opgeslingerd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |