Buiten 3 heraclieden is iedereen dat niemendalletje vergetenquote:
Ze proberen duidelijk te veralgemeniseren ipv zich te richten op het oude publiek. Jammer voor de sfeer van de lijst, goed voor de kwaliteit.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:50 schreef Jovatov het volgende:
Radio 2 maakt met de nieuwe binnenkomers een nieuwe verjongingsslag.
Of ik word zelf weer een jaartje ouder...
Ik denk dat Jan Vennegoor of Hesselink het nummer ook nog wel kent.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten 3 heraclieden is iedereen dat niemendalletje vergeten
Alhoewel ik m wel lachen vind, maar het is zo'n overbodige notering dat het niet grappig is.
Ja wie bedoel ik andersquote:Op woensdag 2 december 2015 13:06 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
FM is een fantastische band! Maar ik kan me niet voorstellen dat die in de top2000 staan...
Je bedoelde vast Fleetwood Mac
Die ken ik nietquote:
quote:Op woensdag 2 december 2015 13:27 schreef Montagui het volgende:
Depeche Mode "Somebody"
Eindelijk.....
Vind ik niet, het nummer is een soort pinnacle van een genre dat nog niet in de Top 2000 stond en het was destijds een enorme hit die nu nog steeds een hele generatie kent. Past dus prima in een lijst van 2000(!) nummers.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten 3 heraclieden is iedereen dat niemendalletje vergeten
Alhoewel ik m wel lachen vind, maar het is zo'n overbodige notering dat het niet grappig is.
quote:Op woensdag 2 december 2015 12:22 schreef Bananenpap het volgende:
De Pokémon Themesong staat in de top2000! Mijn dag kan niet meer stuk!
Had dus precies tzelfde met Boys are back in town en Ain't no mountain high enough.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:57 schreef Kerftminister het volgende:
Goh alle jaren als vrije keus op Voodoo Chile gestemd, doe ik het een jaar niet staat die er wel in
Ik heb die in het verleden ook weleens als vrije keuze toegevoegd (maar ik had het al jaren geleden opgegeven). Mooi dat die eindelijk is binnengekomen in elk geval.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:57 schreef Kerftminister het volgende:
Goh alle jaren als vrije keus op Voodoo Chile gestemd, doe ik het een jaar niet staat die er wel in
Telegraph Road! *high five*quote:Op woensdag 2 december 2015 14:16 schreef NaturalScience het volgende:
Ik zal dan maar even het zelfde doen.
Van mijn lijstje:
Van de 15 keuzes uit de database: 14 in de lijst, 1 niet (Tom Petty - Into the great wide Open)
Van de 10 vrije keuzes, 0 in de lijst!: ..... zoals altijd.
Edit: En dan te bedenken dat ik bij de jongeren hoor!
WTF...stond dat er echt nooit eerder in?quote:Op woensdag 2 december 2015 13:49 schreef laxus13 het volgende:
Hit The Road Jack van Ray Charles ook nieuw in de lijst
Ik vind dat dus een ontzettend leuk nummerquote:
Wist nog dat jij vorig jaar ook op Def Leppard en Asia had gestemd, heb dit jaar meegedaanquote:Op woensdag 2 december 2015 14:16 schreef NaturalScience het volgende:
Ik zal dan maar even het zelfde doen.
Van mijn lijstje:
Van de 15 keuzes uit de database: 14 in de lijst, 1 niet (Tom Petty - Into the great wide Open)
Van de 10 vrije keuzes, 0 in de lijst!: ..... zoals altijd.
Edit: En dan te bedenken dat ik bij de jongeren hoor!
Ooit zal het lukken!quote:Op woensdag 2 december 2015 14:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wist nog dat jij vorig jaar ook op Def Leppard en Asia had gestemd, heb dit jaar meegedaan
De eerste minuut is leuk, daarna vind ik het al saai. En dat ik het leuk vind komt dan nog vooral uit jeugdsentiment.quote:Op woensdag 2 december 2015 14:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vind dat dus een ontzettend leuk nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |