Had dus precies tzelfde met Boys are back in town en Ain't no mountain high enough.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:57 schreef Kerftminister het volgende:
Goh alle jaren als vrije keus op Voodoo Chile gestemd, doe ik het een jaar niet staat die er wel in
Ik heb die in het verleden ook weleens als vrije keuze toegevoegd (maar ik had het al jaren geleden opgegeven). Mooi dat die eindelijk is binnengekomen in elk geval.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:57 schreef Kerftminister het volgende:
Goh alle jaren als vrije keus op Voodoo Chile gestemd, doe ik het een jaar niet staat die er wel in
Telegraph Road! *high five*quote:Op woensdag 2 december 2015 14:16 schreef NaturalScience het volgende:
Ik zal dan maar even het zelfde doen.
Van mijn lijstje:
Van de 15 keuzes uit de database: 14 in de lijst, 1 niet (Tom Petty - Into the great wide Open)
Van de 10 vrije keuzes, 0 in de lijst!: ..... zoals altijd.
Edit: En dan te bedenken dat ik bij de jongeren hoor!
WTF...stond dat er echt nooit eerder in?quote:Op woensdag 2 december 2015 13:49 schreef laxus13 het volgende:
Hit The Road Jack van Ray Charles ook nieuw in de lijst
Ik vind dat dus een ontzettend leuk nummerquote:
Wist nog dat jij vorig jaar ook op Def Leppard en Asia had gestemd, heb dit jaar meegedaanquote:Op woensdag 2 december 2015 14:16 schreef NaturalScience het volgende:
Ik zal dan maar even het zelfde doen.
Van mijn lijstje:
Van de 15 keuzes uit de database: 14 in de lijst, 1 niet (Tom Petty - Into the great wide Open)
Van de 10 vrije keuzes, 0 in de lijst!: ..... zoals altijd.
Edit: En dan te bedenken dat ik bij de jongeren hoor!
Ooit zal het lukken!quote:Op woensdag 2 december 2015 14:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wist nog dat jij vorig jaar ook op Def Leppard en Asia had gestemd, heb dit jaar meegedaan
De eerste minuut is leuk, daarna vind ik het al saai. En dat ik het leuk vind komt dan nog vooral uit jeugdsentiment.quote:Op woensdag 2 december 2015 14:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vind dat dus een ontzettend leuk nummer
Ja dus.quote:
Dat daar nog mensen over twijfelden..quote:Op woensdag 2 december 2015 14:53 schreef Mandéra het volgende:
Hello van Adele staat er ook in man man man
Nog nooit gehoord....quote:Op woensdag 2 december 2015 14:53 schreef Mandéra het volgende:
Hello van Adele staat er ook in man man man
Velvet Underground. Die hoort er sowieso in.quote:Op woensdag 2 december 2015 15:20 schreef Slobeend het volgende:
Velvet Underground is nu helemaal verdwenen uit de lijst. Sweet Jane heeft niet overleefd. Pale Blue Eyes of Heroin in de vrije keuze dus ook niet.
Fox on the run staat er inquote:Op woensdag 2 december 2015 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Donovan, the sweet volgens mij allebei volledig uit de lijst, toch jammer.
The Riddle mag er van mij ook wel in. Of anders misschien gewoon het origineel.quote:Op woensdag 2 december 2015 14:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vind dat dus een ontzettend leuk nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |