En nou nog leren hoe het werkt, de tweet posten.... gewoon de url van de tweet, geen foto van de tweet.quote:
Yep, het wordt wel eens vergeten wat machinisten voor onwerkelijke trauma's overhouden door dit soort gebeurtenissen. Buitengewoon triest, en iets wat helemaal niet zou horen bij zo'n mooi vak.quote:Op maandag 30 november 2015 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik weet, mobiel helaas niet.
Ook triest:twitter:MMastenbroek twitterde op maandag 30-11-2015 om 15:10:52Volgens direct betrokkenen heeft de machinist verklaard dat het slachtoffer 'als een zombie op het spoor stond'. https://t.co/cHfVwKMODH reageer retweet
Nee, dat is idd triest, en ik kan me voorstellen dat dat zeer traumatisch is.quote:Op maandag 30 november 2015 15:19 schreef Blistering het volgende:
[..]
Yep, het wordt wel eens vergeten wat machinisten voor onwerkelijke trauma's overhouden door dit soort gebeurtenissen. Buitengewoon triest, en iets wat helemaal niet zou horen bij zo'n mooi vak.
Tja, dan niet. Case closed zou ik zeggen.quote:blijft de politie honderd procent zeker van de conclusie dat het gaat om zelfmoord.
...
Zelfmoord is voor de familie geen optie. ,,.
Tuurlijk hebben ze ervaring, ook deze ouders zijn nog steeds op zoek naar de waarheid...quote:Op maandag 30 november 2015 15:01 schreef Blistering het volgende:
Curieus natuurlijk dit. Maar je mag er vanuit gaan dat de politie ervaring heeft met dergelijke zaken. Als die een onderzoek sluiten dan zullen daar ongetwijfeld gegronde redenen voor zijn.
Vraag mij af hoe zinvol het is om dan zo massaal media-aandacht te zoeken![]()
Desalniettemin buitengewoon triest voor de nabestaanden.
Je weet toch waar je die foto vandaan gehaald hebt? BRONVERMELDING.quote:Op maandag 30 november 2015 15:18 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
zwam dan niet zonder eerst goed te lezen
lees je niet ofzo ?quote:Op maandag 30 november 2015 15:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet toch waar je die foto vandaan gehaald hebt? BRONVERMELDING.
De bron is imgur.com?quote:Op maandag 30 november 2015 15:23 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
lees je niet ofzo ?
[ afbeelding ]
Ze was dronken/had drugs gebruikt?quote:Op maandag 30 november 2015 15:21 schreef Leandra het volgende:
Nee, dat is idd triest, en ik kan me voorstellen dat dat zeer traumatisch is.
Overigens vind ik de verklaring van de machinist nou niet direct een verklaring van een "bewuste keuze" van het meisje.
Zeker.quote:Op maandag 30 november 2015 15:26 schreef Leandra het volgende:
Zou kunnen, gedrogeerd kan ook.... er kan zoveel gebeurd zijn, dat maakt het niet minder triest.
Jawel, ik 2 minuten voor je nog.quote:Op maandag 30 november 2015 15:27 schreef Re het volgende:
niemand die denkt, goh dat kind is net 16 geworden en loopt stomdronken over straat...
en imgur werkt over 3 maanden niet meer ?quote:Op maandag 30 november 2015 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
De bron is imgur.com?
Een linkje naar de tweet...... die tweet is over 3 maanden niet meer te vinden in de zee van tweets van Esther Monsma, een linkje naar de tweet doet het over 10 maanden nog.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik grote twijfels heb over of de direct betrokkenen zo specifiek te horen krijgen wat de machinist gezegd/verklaard heeft.quote:Op maandag 30 november 2015 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook triest:twitter:MMastenbroek twitterde op maandag 30-11-2015 om 15:10:52Volgens direct betrokkenen heeft de machinist verklaard dat het slachtoffer 'als een zombie op het spoor stond'. https://t.co/cHfVwKMODH reageer retweet
Als jij nou gewoon eens even meewerkt om dit forum een beetje gezellig te houden.quote:Op maandag 30 november 2015 15:29 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
en imgur werkt over 3 maanden niet meer ?
twitter:EstherHVNL twitterde op maandag 30-11-2015 om 14:31:20Ik snap de ouders v #Dascha : geen zelfmoord. We hebben net de #politie gesproken:die houdt vast aan zelfmoord #hvnl https://t.co/fYoARJ4NB9 reageer retweet
Nu zegt Mastenbroek als bron nu ook echt niets.quote:Op maandag 30 november 2015 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
oh zo, ja dat ook, maar vroeg me af hoe een 16-jarige tegenwoordig om 2 uur 's nachts ladderzat kan worden... degene die haar van drank heft voorzien lijkt me niet vrijuit te gaan hierquote:
Je bent vast en zeker nog niet veel uit geweest in je leven.quote:Op maandag 30 november 2015 15:31 schreef Re het volgende:
[..]
oh zo, ja dat ook, maar vroeg me af hoe een 16-jarige tegenwoordig om 2 uur 's nachts ladderzat kan worden... degene die haar van drank heft voorzien lijkt me niet vrijuit te gaan hier
Of hij is oud.quote:Op maandag 30 november 2015 15:33 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je bent vast en zeker nog niet veel uit geweest in je leven.
Alsof men vroeger niet dronk.......quote:
Denken dat dit niet kan.quote:Op maandag 30 november 2015 11:30 schreef Leonos het volgende:
Denken dat je dood gaat door een paar uur in de kou te lopen
Re is zelf pas 15 en is pas twee keer uit geweestquote:Op maandag 30 november 2015 15:33 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je bent vast en zeker nog niet veel uit geweest in je leven.
Laten we hem dan maar niet wijzer maken dan hij is.quote:Op maandag 30 november 2015 15:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Re is zelf pas 15 en is pas twee keer uit geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |