Omdat je er gewoon erg je best voor doet er iets heel vreemds en raars van te maken.quote:Op maandag 30 november 2015 17:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waar staat dat het een bruut misdrijf moet zijn?
Ik was er niet bij en reken maar dat ik met sommige onnozele users hier wel op mijn woorden let.
Ik heb geen hoge pet op van de politie in dit soort zaken, werd vanmorgen weer bevestigd. Gelukkig dat door het handelen van die pa nu wel aandacht is voor deze zaak. Meisjes van 16 gaan in principe niet zomaar dood na een avondje stappen met vriendinnen...
En kun je dat ff aangegeven? Van dat brute misdrijf? Anders gewoon lekker normaal doen!
Gedegen onderzoek, dat is imo ook waar de politie voor betaald wordt.
Even roepen dat je dochter zelfmoord pleegt zonder camerabeelden en getuigen te horen is imo geen goed onderzoek. En ik snap die vader dus erg goed.
Op welk punt is hij betrouwbaarder?quote:Op maandag 30 november 2015 17:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat is een herhaling van wat haar vader zelf raar vind, die vind ik persoonlijk betrouwbaarder dan de politie.
Voor jou is de politie heilig, ik denk daar wat anders over.
Zo onstabiel komt de politie ook niet over in wat men zegt.quote:Op maandag 30 november 2015 17:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zo onstabiel waren zijn oproepen niet
Inderdaad een heel interessant stuk over deze zaak en de mogelijkheden voor onderzoek.quote:Op maandag 30 november 2015 17:12 schreef Vance het volgende:
Hallo,
Vanmiddag ongeveer tussen 16.15 en 16.40 was er een interview met Frank van der Goot op NPO 1
let wel de link hieronder is een verwijzing naar hem toe niet het interview.
->
http://www.med.vu.nl/nl/o(...)en/van-der-goot.aspx
Er werd vrij uitgebreid op deze zaak ingegaan. (Let wel er werd met geen woord gesproken over zijn Panama ervaringen).
Ongeveer aan het eind van de uitzending bood Frank aan kosteloos een sectie te willen doen als de ouders daar behoefte aan hadden.
Ik weet niet zo of NPO 1 terug te luisteren valt maar er werden wel rake dingen gezegd.
kan zelf niet zoeken op terugluisteren want moet zo weg voor werk.
Take care.
Omdat de politie tot nu toe geen zaak ziet.......quote:Op maandag 30 november 2015 17:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Inderdaad een heel interessant stuk over deze zaak en de mogelijkheden voor onderzoek.
Ligt aan de Nederlandse wetgeving waardoor de politie eigenlijk niets anders kan nu en de bal ligt bij de familie. Zij moeten een soort van bezwaar maken tegen het onderzoek.
Hoop gedoe, top dat Frank direct zijn hulp aanbied.
Luister maar even naar dat radiofragment, ben duidelijk niet de enige in Nederland die het opmerkelijk vind.quote:Op maandag 30 november 2015 17:39 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Omdat je er gewoon erg je best voor doet er iets heel vreemds en raars van te maken.
Dat jij hem bij de voornaam mag noemen........je volgt veel van zijn zaken?quote:Op maandag 30 november 2015 17:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Inderdaad een heel interessant stuk over deze zaak en de mogelijkheden voor onderzoek.
Ligt aan de Nederlandse wetgeving waardoor de politie eigenlijk niets anders kan nu en de bal ligt bij de familie. Zij moeten een soort van bezwaar maken tegen het onderzoek.
Hoop gedoe, top dat Frank direct zijn hulp aanbied.
Geef maar in het kort aan wat er werd gezegd. Ik ben aan het koken en heb geen zin los uit de pols zaken te gaan zoeken.quote:Op maandag 30 november 2015 17:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Luister maar even naar dat radiofragment, ben duidelijk niet de enige in Nederland die het opmerkelijk vind.
Nee, omdat het te duur is en de Nederlandse regelgeving daar strikte regels in heeft. En in dit soort zaken is dat hartstikke krom.quote:Op maandag 30 november 2015 17:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Omdat de politie tot nu toe geen zaak ziet.......
Moet je zijn 06-nummer hebben?quote:Op maandag 30 november 2015 17:43 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat jij hem bij de voornaam mag noemen........je volgt veel van zijn zaken?
Jij vindt zijn reactie normaal? Hij schrijft het als een nieuwsbericht, geschreven door iemand die niet emotioneel betrokken is bij de zaak.quote:Op maandag 30 november 2015 17:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zo onstabiel waren zijn oproepen niet
De politie werkt met een puntensysteem. Dat komt ongeveer hier op neer:quote:Op maandag 30 november 2015 17:11 schreef Cracka-ass het volgende:
Lekker signaal van de politie.
"Nee hoor dit is zelfmoord, case closed"
Media shitstorm.
"We gaan de boel verder onderzoeken"
!
De politie geeft aan het wel verder te onderzoeken.......quote:Op maandag 30 november 2015 17:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, omdat het te duur is en de Nederlandse regelgeving daar strikte regels in heeft. En in dit soort zaken is dat hartstikke krom.
Ze stond/lag voor de trein dus zelfmoord. Einde onderzoek. Volgens Frank vd Goot dus belachelijk en hij pleit voor een laagdrempelig beter onderzoek.
Wat er in die uren vooraf allemaal opmerkelijk is, wordt nu niet meer bekeken.
Zo werkt het systeem en Dascha is niet de enige die als zelfmoordpleegster begraven wordt, terwijl er opmerkelijke zaken gespeeld hebben.
Ik zeg niet dat het een misdrijf is, ik zeg wel dat dit goed moet worden uitgezocht.
Frank zei heel veel dus luister zelf even een keertje als je zin hebt, lijkt me verstandiger:quote:Op maandag 30 november 2015 17:53 schreef Jaroon het volgende:
[..]
De politie geeft aan het wel verder te onderzoeken.......
Ze stond blijkbaar in haar eentje op de rails.
Je doet net alsof de politie constant fouten maakt in dit soort zaken.
Maar wat zij Frank nu precies? Ik heb geen behoefte aan bellen met de man. Ik ken hem niet.
Straks. Blijkbaar weet Frank meer dan de machinist en politie over dit geval.quote:Op maandag 30 november 2015 18:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Frank zei heel veel dus luister zelf even een keertje als je zin hebt, lijkt me verstandiger:
hier is de link, het begint na het 16:00 uur-journaal
http://www.radio1.nl/popup/terugluisteren-uren/2015-11-30/16:00
Frank heeft wel wat meer ervaring op dit gebied, zeker door Talitha.quote:Op maandag 30 november 2015 18:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Straks. Blijkbaar weet Frank meer dan de machinist en politie over dit geval.
Maar zo is het toch ook, voor de politie?quote:Op maandag 30 november 2015 18:04 schreef ootjekatootje het volgende:
De grote fout is, ze stond op de rails dus zelfmoord....
Kosteloos ? Die werkt gewoon bij het OMquote:Op maandag 30 november 2015 17:12 schreef Vance het volgende:
Hallo,
Vanmiddag ongeveer tussen 16.15 en 16.40 was er een interview met Frank van der Goot op NPO 1
let wel de link hieronder is een verwijzing naar hem toe niet het interview.
->
http://www.med.vu.nl/nl/o(...)en/van-der-goot.aspx
Er werd vrij uitgebreid op deze zaak ingegaan. (Let wel er werd met geen woord gesproken over zijn Panama ervaringen).
Ongeveer aan het eind van de uitzending bood Frank aan kosteloos een sectie te willen doen als de ouders daar behoefte aan hadden.
Ik weet niet zo of NPO 1 terug te luisteren valt maar er werden wel rake dingen gezegd.
kan zelf niet zoeken op terugluisteren want moet zo weg voor werk.
Take care.
En dan is alles wat hij doet gratis?quote:Op maandag 30 november 2015 18:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Kosteloos ? Die werkt gewoon bij het OM
Dat wil Frank dus ook aangepast zien, dat er eerst gekeken wordt op de PD en naar de omstandigheden of het wel om zelfmoord gaat. En bij twijfel dus groter onderzoek.quote:Op maandag 30 november 2015 18:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar zo is het toch ook, voor de politie?
Jaarlijks plegen 1500 mensen zelfmoord, ze kunnen moeilijk bij elke zelfmoord gaan uitzoeken of er misschien niet veel meer aan de hand was. Die bal ligt bij de nabestaanden.
Ach de vader werd net ook geïnterviewd door Editie NL, dat was een half uurtje geleden.quote:Op maandag 30 november 2015 18:31 schreef Obvious5555 het volgende:
Lees dat de familie nu met rust gelaten wil worden door de media. Het is hun goed recht, maar wel een tikkeltje een naief verzoek.
In mijn tijd was dat vrij normaal.quote:Op maandag 30 november 2015 18:32 schreef matthijst het volgende:
Wat doet een kind van 16 om 02:00 in de stad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |