abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157915078

Hoe werkt het

Bij onze Black November veiling kan je bieden op een geselecteerd aantal producten. Dit kan op twee manieren.
• Met je DX.com punten.
• Met dollars

Vanaf 30 november 3.00 tot 1 december tot 3.00 (Nederlandse tijd) kan je een bod doen op de producten op deze pagina om zo je eigen korting te bepalen!

Mocht je één van de geluksvogels zijn die het hoogste bod heeft uitgebracht op een product dan win je die voor de door jouw geboden prijs!

SPOILER: Regels
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mochten jullie vragen hebben over deze actie dan horen wij het graag!

Nederlandstalige Webcare
Daarnaast ook de vermelding dat de onze webcare in het Nederlands beschikbaar is in dit topic:
CHI / [Dealextreme] Webcare (Nederlands)
  maandag 30 november 2015 @ 03:26:18 #2
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157915084
De eerste ronde zelf ook meegedaan. Best een aardige korting op een laser engraver kunnen krijgen :D
Deze uiteindelijk met 38% korting gekregen :D, helaas kan ik hem eerst nog niet gebruiken :')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 2 december 2015 @ 11:58:31 #3
448429 Tyreg
3 is een getal
pi_157961463
DOOGEE LEO DG280 Gewonnen voor 90 DX points (waar ik toch nooit iets mee doe) ^O^
Have you tried turning it off and on again ?
pi_157964656
quote:
6s.gif Op woensdag 2 december 2015 11:58 schreef Tyreg het volgende:
DOOGEE LEO DG280 Gewonnen voor 90 DX points (waar ik toch nooit iets mee doe) ^O^
Gefeliciteerd :)
pi_157981240
quote:
6s.gif Op woensdag 2 december 2015 11:58 schreef Tyreg het volgende:
Budget toestelletje maar best een leuke deal zo :D.
Jammer dat ik mijn punten laatst heb opgebruikt voor wat 1 dollar gift cards :')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')