Stolling van het bloed, kneuzingen zijn anders als zij 2 uur voor de dood zijn toegebracht, bloedtest.quote:Op maandag 30 november 2015 10:17 schreef DeNiAs het volgende:
Ze zullen van de stoffelijke resten toch nog wel wat kunnen onderzoeken?
Kan 1 van de 10/15 mannen (voornamelijk toeristen) zijn die in de gracht flikkeren bij het plegen van een plasje, spoor van de politiehond houd ook op bij de gracht.quote:Op maandag 30 november 2015 10:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ook raar verhaal, die ging ook ff wandelen in de hele vroege morgen.
Als hij door drug en/of drank ver weg was en toen in een koude gracht is gevallen gaat het heel snel. Er worden regelmatig lijken gevonden in stedelijk water. Meestal zijn het gewoon ongelukken.quote:Op maandag 30 november 2015 10:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ook raar verhaal, die ging ook ff wandelen in de hele vroege morgen.
Lijkt mij dat ze daar pas deze week uitsluitsel over krijgen .quote:Op maandag 30 november 2015 10:19 schreef hottentot het volgende:
[..]
Stolling van het bloed, kneuzingen zijn anders als zij 2 uur voor de dood zijn toegebracht, bloedtest.
Beetje dat soort dingen.
Dat weet je niet.quote:Op maandag 30 november 2015 00:46 schreef Harlon het volgende:
wat niet spoort is dat 't kind dus vanaf 2 uur tot kwart voor 6 buiten rond heeft gelopen
Ze kunnen daar niets mee omdat er niets van over was.quote:Op maandag 30 november 2015 10:22 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ze daar pas deze week uitsluitsel over krijgen .
Natuurlijk kan men daar nog wel iets mee. Zoals het testen van bloed.quote:Op maandag 30 november 2015 10:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze kunnen daar niets mee omdat er niets van over was.
Net even gekeken, maar as er aanleiding toe is heropenen ze het onderzoek, is de quote. Dus is het onderzoek nu wel gesloten.quote:Op maandag 30 november 2015 10:17 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dus geeft de politie niet aan dat het dossier gesloten is. Dat doet men ook niet zo snel. Men kan wel al een conclusie hebben getrokken. Komen er andere feiten boven tafel dan gaat men verder onderzoeken.
Nee, stond ook in het krantenartikel, bloedtesten en zo waren niet meer mogelijk.quote:Op maandag 30 november 2015 10:24 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Natuurlijk kan men daar nog wel iets mee. Zoals het testen van bloed.
Als ze door een trein is aangereden dan kan dat nog best lastig zijn. Weefsel wordt door de enorme klap nogal aangetast. Ik heb wel eens gehoord dat er na zo'n aanrijding nog nauwelijks bloed in het lichaam zit, omdat het eruit gedrukt is bij de impact.quote:Op maandag 30 november 2015 10:19 schreef hottentot het volgende:
[..]
Stolling van het bloed, kneuzingen zijn anders als zij 2 uur voor de dood zijn toegebracht, bloedtest.
Beetje dat soort dingen.
Dan heeft men dus een duidelijke verklaring waar de familie van op de hoogte zal zijn. En dan krijg je, zoals geheel begrijpelijk kan zijn, dat de familie het niets eens hoeft te zijn met de bevindingen.quote:Op maandag 30 november 2015 10:25 schreef Obvious5555 het volgende:
[..]
Net even gekeken, maar as er aanleiding toe is heropenen ze het onderzoek, is de quote. Dus is het onderzoek nu wel gesloten.
Het onderzoek is afgerond , komen er nog andere getuigenissen binnen o.i.d. gaan ze vast en zeker weer verder toch?quote:Op maandag 30 november 2015 10:25 schreef Obvious5555 het volgende:
[..]
Net even gekeken, maar as er aanleiding toe is heropenen ze het onderzoek, is de quote. Dus is het onderzoek nu wel gesloten.
Dat had je pagina's terug al kunnen lezenquote:Op maandag 30 november 2015 10:12 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Geef nu eens een link waarin de politie zegt dat dit dossier echt gesloten is?
Aanname.quote:Op maandag 30 november 2015 10:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je jas doe je binnen al aan. Dan moet het daar al mis zijn gegaan dus.....
En dan ga je zelf zoeken . Ik snap het wel hoor.quote:Op maandag 30 november 2015 10:26 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dan heeft men dus een duidelijke verklaring waar de familie van op de hoogte zal zijn. En dan krijg je, zoals geheel begrijpelijk kan zijn, dat de familie het niets eens hoeft te zijn met de bevindingen.
Geloof die vader eerder dan zo'n politiechefje.quote:Vader René breekt zijn hoofd over mogelijke verklaringen. ,,In mijn hart denk ik dat ze gedrogeerd is. Maar dat is niet meer uit te wijzen. De klap met de trein was verwoestend.''
Dat is facebook en hoe een vader het ziet.quote:Op maandag 30 november 2015 10:27 schreef Eigenwhys het volgende:
[..]
Dat had je pagina's terug al kunnen lezen
https://m.facebook.com/st(...)454368&id=1344693613
En dat mag. Dat zou ik als ouder ook doen.quote:Op maandag 30 november 2015 10:27 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
En dan ga je zelf zoeken . Ik snap het wel hoor.
Neuh dat kan zeer snel tegenwoordig, speekseltest, gaschromatografie en massaspectrometrie uitslag binnen enkele minuten.quote:Op maandag 30 november 2015 10:22 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ze daar pas deze week uitsluitsel over krijgen .
Ze gaf zelf aan dat ze ging plassen.quote:Op maandag 30 november 2015 10:27 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Aanname.
Wie weet ging ze even roken.
Ik lees net dat het niet meer mogelijk is door de alles verwoestende klap.quote:Op maandag 30 november 2015 10:30 schreef hottentot het volgende:
[..]
Neuh dat kan zeer snel tegenwoordig, speekseltest, gaschromatografie en massaspectrometrie uitslag binnen enkele minuten.
Kan mij niet voorstellen dat dit niet al gebeurd is.
Ik kan mij ook niet voorstellen dat men verder niets kan testen behalve dan DNA.quote:Op maandag 30 november 2015 10:30 schreef hottentot het volgende:
[..]
Neuh dat kan zeer snel tegenwoordig, speekseltest, gaschromatografie en massaspectrometrie uitslag binnen enkele minuten.
Kan mij niet voorstellen dat dit niet al gebeurd is (mits mogelijk)
Ik weet niet welke artikelen mensen lezen?quote:Op maandag 30 november 2015 10:31 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ik lees net dat het niet meer mogelijk is door de alles verwoestende klap.
Het stond hier een paar posten terug dat de vader dat had geschreven op zijn facebook.quote:Op maandag 30 november 2015 10:32 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik weet niet welke artikelen mensen lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |