Allemaal shit er bij zoeken om je punt te maken op FOK!quote:Op donderdag 3 december 2015 16:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Doelde er meer op dat het hoogste wat hij ooit op relatiegebied heeft bereikt het 'daten' van een labiele 16-jarige is
Dat hij verder ook nauwelijks recht van spreken heeft bevestigt hij zelf ook nog eens:
[..]
Overigens was die ene chick volgens nota bene Paus zelf kennelijk helemaal niet zo'n prestatie:
[ afbeelding ]
Overigens lijkt deze volslagen onterechte haat ook nog eens het gevolg te zijn van een ietwat te hoog zittende jaloezie jegens een vrij grote groep mensen die er niet in falen iets te maken van hun leven:
[..]
Maar goed @Pausje, blijf vooral stoer doen en haten op fucking 16-jarigen die -i.t.t. jij- wel chicks kunnen fixen. Komt verder totaal niet uiterst zielig over ofzo
Dat niet doenquote:Op donderdag 3 december 2015 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Allemaal shit er bij zoeken om je punt te maken op FOK!
Rustig 2nutz, wij kunnen er ook niets aan doen dat jij daar de verstandelijke vermogens voor lijkt te missen.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Rustig? wij? verstandelijke vermogens? missen?quote:Op donderdag 3 december 2015 16:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Rustig 2nutz, wij kunnen er ook niets aan doen dat jij daar de verstandelijke vermogens voor lijkt te missen.
What de fuck jongequote:Op donderdag 3 december 2015 16:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Doelde er meer op dat het hoogste wat hij ooit op relatiegebied heeft bereikt het 'daten' van een labiele 16-jarige is
Dat hij verder ook nauwelijks recht van spreken heeft bevestigt hij zelf ook nog eens:
[..]
Overigens was die ene chick volgens nota bene Paus zelf kennelijk helemaal niet zo'n prestatie:
[ afbeelding ]
Overigens lijkt deze volslagen onterechte haat ook nog eens het gevolg te zijn van een ietwat te hoog zittende jaloezie jegens een vrij grote groep mensen die er niet in falen iets te maken van hun leven:
[..]
Maar goed @Pausje, blijf vooral stoer doen en haten op fucking 16-jarigen die -i.t.t. jij- wel chicks kunnen fixen. Komt verder totaal niet uiterst zielig over ofzo
Wat een droeftoeter.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En Paus heeft weer eens geen inhoudelijke reactie. Verrassend wel.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:31 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
What de fuck jonge
Sla jij serieus posts van mij op? Posts van een half jaar geleden?
quote:
Doet pijn he, als je met je neus op de feiten wordt gedrukt.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:33 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Wat een droeftoeter.
Serieus posts van een half jaar geleden erbij halen. Slaat hij ze op ofzo?
Kenker kneusjequote:Op donderdag 3 december 2015 16:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En Paus heeft weer eens geen inhoudelijke reactie. Verrassend wel.
[..]
Met 35 tot 39 zetels zelfsquote:Op donderdag 3 december 2015 17:17 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
De NSB is weer actief...
uh, okéquote:Op donderdag 3 december 2015 17:20 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Duik jij nog maar eens even in de geschiedenisboeken knul
Ik join, heb weer PS+quote:Op donderdag 3 december 2015 13:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
Oh, zondag Battlefield spelen dan?
jaquote:Op vrijdag 4 december 2015 03:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
ZAPPAAAAHHHH !!! Was je beffen de hele avond ?
hoestie dan , morgen mensen dood maken?quote:Op vrijdag 4 december 2015 03:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
ZAPPAAAAHHHH !!! Was je beffen de hele avond ?
Niet in de planning wel veel bier zuipen zo !@!!quote:Op vrijdag 4 december 2015 03:40 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hoestie dan , morgen mensen dood maken?
werkze , en neem klein mesje mee voor de zekerheid man hahaquote:Op vrijdag 4 december 2015 03:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet in de planning wel veel bier zuipen zo !@!!
Wel hardcore he!quote:Op vrijdag 4 december 2015 00:08 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik join, heb weer PS+![]()
![]()
![]()
Moet wel weer helemaal opnieuw beginnen.. al mijn wapens zijn weg
quote:Op vrijdag 4 december 2015 04:22 schreef henrivo het volgende:
Wie is Fylax nou weer? Vast weer zo'n eendagsvlieg.
Sterkte man !!! Wordt veel fappen dus, je kunt wel telefoonsex doen toch??quote:
Beetje webcammen.quote:Op zondag 6 december 2015 17:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sterkte man !!! Wordt veel fappen dus, je kunt wel telefoonsex doen toch??
Dat is het enige waarin we geïnteresseerd zijn, inderdaad. Liefst naakt.quote:
Ik heb er een gekregen via mijn contacten.quote:
Hoe?quote:Op zondag 6 december 2015 20:43 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik heb er een gekregen via mijn contacten.
Heb je Instagram?quote:Op zondag 6 december 2015 21:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die hebben wel pics?
En je mattie niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |