Als je dat aan hem haar het gevraagd had dan had je ons niet lastig hoeven vallen met een topic hieromtrent.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:30 schreef CarltonBanks het volgende:
(snel verder gezapt natuurlijk)
quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als je dat aan hem haar het gevraagd had dan had je ons niet lastig hoeven vallen met een topic hieromtrent.
Lijkt me wel een hele moeilijke operatie dan. Ik gok dat ze gewoon glijmiddel gebruiken.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:43 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Misschien hebben zijn prostaat ook zodanig omgebouwd dat het mannelijke prostaatvocht in de kunstmatige vagina naar buiten komt. Of werkt de prostaat niet meer door de hormonen?
Wat vreemd dat je dat zo natuurlijk vindt. Niets vies aan hoor.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:30 schreef CarltonBanks het volgende:
Kan een transseksueel(Vrouw die vroeger een man was) nat worden?
Dus bv Kelly van der veer (vroeger Ferry), heeft zichzelf tieten en een kut laten aanmeten. maar kan zo iemand ook nat worden of hebben die altijd glijmiddel nodig?
Ik kwam namelijk voorbij een chaturbate kanaal met een vrouw die behoorlijk nat was, maar haar kut zag er erg vreemd uit, anders dan anders zegmaar, en ik had het idee dat het een ongebouwde man was (snel verder gezapt natuurlijk)
Hoe heeft die kelly ingodsnaam kunnen neuken met die kerel in big brother zonder dat hij doorhad dat ze een dikke klodder glijmiddel in haar poes smeerde?quote:Op zondag 29 november 2015 18:01 schreef Flogging het volgende:
De binnenkant van de kunstmatige vagina is niet gemaakt van slijmvlies, gewoon van de buitenkant van de penis. Glijmiddel is wel aan te raden.
https://www.sense.info/on(...)/seks-na-je-operatie
quote:Op zondag 29 november 2015 18:55 schreef Flogging het volgende:
[..]
Wat vreemd dat je dat zo natuurlijk vindt. Niets vies aan hoor.
Ik denk dat jij in heel veel gevallen niet aan een vrouw niet zal kunnen zien dat ze met mannelijke geslachtsdelen is geboren. En het zijn gewoon vrouwen, ze kunnen enkel geen kinderen krijgen, niet als vrouw tenminste.quote:
Het hangt vaak van de leeftijd af waarop ze uiteindelijk met bijvoorbeeld hormonen begonnen, als dat laat is zie je het vaak en hoor je het ook goed.quote:Op zondag 29 november 2015 21:18 schreef Flogging het volgende:
[..]
Ik denk dat jij in heel veel gevallen niet aan een vrouw niet zal kunnen zien dat ze met mannelijke geslachtsdelen is geboren. En het zijn gewoon vrouwen, ze kunnen enkel geen kinderen krijgen, niet als vrouw tenminste.
Dit was mijn leraar Nederlands toentertijd.... Andries de Jong....quote:Op zondag 29 november 2015 19:25 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Hoe heeft die kelly ingodsnaam kunnen neuken met die kerel in big brother zonder dat hij doorhad dat ze een dikke klodder glijmiddel in haar poes smeerde?
heb je er vannacht over gefantaseerd? en was je broekje daarna gevuld met een klodder witte drek?quote:Op maandag 30 november 2015 01:05 schreef Geerd het volgende:
Ben wel benieuwd hoe zo een "vagina" eruit ziet eigenlijk
Mijn nieuwsgierigheid is gewekt! Ben het nu aan het opzoeken.quote:Op maandag 30 november 2015 01:05 schreef Geerd het volgende:
Ben wel benieuwd hoe zo een "vagina" eruit ziet eigenlijk
quote:Op maandag 30 november 2015 11:37 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Mijn nieuwsgierigheid is gewekt! Ben het nu aan het opzoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er behoorlijk "normaal" uit iig.
quote:Op maandag 30 november 2015 11:43 schreef CrashO het volgende:
[..]AKward boner nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er behoorlijk "normaal" uit iig.![]()
Dat ga je dus echt nooit merken als je er een in bed hebt liggen.
Zit je gewoon zijn pik te likken??
Ik mag hopen dat het strafbaar is wanneer hier misbruik van wordt gemaakt??Ik zwaai naar dieren.
[..]Niet verwacht dat het er zo echt uit zou zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er behoorlijk "normaal" uit iig.![]()
[..]Ik vind die schaamlippen wel een beetje op scrotum lijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er behoorlijk "normaal" uit iig.
Kelly en Andries hebben nooit geneukt. Alleen een beetje tongen. Hij wist echter niet dat zij een hij was. En stelde zich behoorlijk aan toen hij het uiteindelijk hoorde.quote:Op zondag 29 november 2015 19:25 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Hoe heeft die kelly ingodsnaam kunnen neuken met die kerel in big brother zonder dat hij doorhad dat ze een dikke klodder glijmiddel in haar poes smeerde?
WTFquote:Op woensdag 2 december 2015 18:33 schreef Mylene het volgende:
[..]
Kelly en Andries hebben nooit geneukt. Alleen een beetje tongen. Hij wist echter niet dat zij een hij was. En stelde zich behoorlijk aan toen hij het uiteindelijk hoorde.
Tegenwoordig is Kelly wederom vrijgezel, na een paar keer ten huwelijk zijn gevraagd door Davy Vosmeer, is de verloving opnieuw verbroken. De twee hebben elkaar ook verwijderd van Facebook.
Oud bericht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kelly is ook gestopt met de webcamseks waar ze veel geld mee verdiende. Ze is nu visagiste.
Die foto van de drie ladsquote:Op donderdag 3 december 2015 14:05 schreef Mylene het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies, licht even toe?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |