Maar is er in Harderwijk ook wat te beleven? Een maat van mij krijgt er binnenkort werk maar heeft geen zin om in een dood dorp weer een nieuwe kenniskring op te moeten bouwen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Prima plek om te wonen. Niet te groot, maar ook weer niet zo klein dat er iedereen elkaar kent.
Bovendien centraal gelegen. Binnen een half uurtje ben je in Zwolle of Utrecht. Amsterdam is drie kwartier.
De gereformeerde dienst op zondag is het hoogtepunt, voor de volkssport incest moet je je eigen kinderen meenemenquote:Op zaterdag 28 november 2015 17:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar is er in Harderwijk ook wat te beleven? Een maat van mij krijgt er binnenkort werk maar heeft geen zin om in een dood dorp weer een nieuwe kenniskring op te moeten bouwen.
Ligt er een beetje aan waar zijn voorkeuren liggen. Harderwijk is natuurlijk geen Amsterdam, waar je voor ieder wat wils hebt.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar is er in Harderwijk ook wat te beleven? Een maat van mij krijgt er binnenkort werk maar heeft geen zin om in een dood dorp weer een nieuwe kenniskring op te moeten bouwen.
En lekker centraal.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan waar zijn voorkeuren liggen. Harderwijk is natuurlijk geen Amsterdam, waar je voor ieder wat wils hebt.
Je hebt een kleine, maar gezellige binnenstad met meerdere kroegen en restaurant, in de zomer worden aan het water meerdere festivals gehouden en we hebben een zwaar relaxed stadsstrand.
Omgelegd door een huurling van Erdogan.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:07 schreef robin007bond het volgende:
Moord op een mensenrechtenactivist in Turkije. Gaat weer lekker daar.
Wie zal het zeggen. In ieder geval is er wel een klimaat geschept waarin dit soort dingen vaker voorkomen. Net als het geweld tegen homo's in Rusland dat wordt aangegaan door Putin.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omgelegd door een huurling van Erdogan.
quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De gereformeerde dienst op zondag is het hoogtepunt, voor de volkssport incest moet je je eigen kinderen meenemen
geschapen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen. In ieder geval is er wel een klimaat geschept waarin dit soort dingen vaker voorkomen. Net als het geweld tegen homo's in Rusland dat wordt aangegaan door Putin.
Zo hebben wij Rutte. Ik zie je punt.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
geschapen.
Erdogan en Putin sporen allebei niet, daar heb je gelijk in. Ieder volk krijgt de leider die het verdient, geloof ik.
Nja, ik heb niks tegen de Russen en de Turken zelf.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
geschapen.
Erdogan en Putin sporen allebei niet, daar heb je gelijk in. Ieder volk krijgt de leider die het verdient, geloof ik.
quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:58 schreef Nautilus. het volgende:
Chicks were born to give you fever, be it Fahrenheit or Centigrade.
Haha, dat zijn tenminste niet van die burgerlijke tijden.quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Duurde van 23:00 tot 09:00 en wij waren er volgens mij van 23:30 tot 08:45 dus zo goed als.
Was het helemaal waard.
Keertje mee?quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Haha, dat zijn tenminste niet van die burgerlijke tijden.
Owhquote:Op zaterdag 28 november 2015 18:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, tot die conclusie waren de vorige keer ook al gekomen.
Paar weken terug bedoel ik. Niet vorig jaar. Maar dat lijkt mij wel een plan, maar ik ben wel kieskeuriger dan jij qua line-up.quote:
Gary Beck vond ik erg goed vannacht.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Paar weken terug bedoel ik. Niet vorig jaar. Maar dat lijkt mij wel een plan, maar ik ben wel kieskeuriger dan jij qua line-up.
Succubi, allemaal.quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Ernstig af te raden, een relatie met een vrouw aangaan.
quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:50 schreef robin007bond het volgende:
DIG / Alternatieven voor Google
Alstublieft mensen.
Que?quote:Desalniettemin is het niet mogelijk dat zoekresultaten worden gelogd, omdat alle zoekresultaten met POST-requests worden gedaan.
Technisch gezien is het mogelijk, maar standaard serverlogs weergeven geen POST-requests volledig volgens mij.quote:
Volgens mij bedoelt ie dat je met de http-POST niet kan bookmarken..quote:
Staat niet standaard in access logs nee, maar er zijn 101 manieren om te loggen natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Technisch gezien is het mogelijk, maar standaard serverlogs weergeven geen POST-requests volledig volgens mij.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Staat niet standaard in access logs nee, maar er zijn 101 manieren om te loggen natuurlijk.
Je hoeft geen software aan te passen om de inhoud van POST requests te loggen hoor.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is waar.
Desalniettemin is de zoekmachine vrije software, waardoor het me sterk lijkt dat enige mogelijkheid van logging er in zit. Tenzij degene die de server opereert lak heeft aan de licentie, dat zou nog wel kunnen en daarvoor de broncode dus aanpast.
Nee?quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je hoeft geen software aan te passen om de inhoud van POST requests te loggen hoor.
Vandaar uw rendezvous met een ladyboy?quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Ernstig af te raden, een relatie met een vrouw aangaan.
Zozo, Tem doet een poging tot grappig zijn.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Vandaar uw rendezvous met een ladyboy?
Funny cause it's true.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Zozo, Tem doet een poging tot grappig zijn.
Ik weet dat ontmoetingen met ladyboys een fetisj van u zijn; dat is echter nog geen reden deze op anderen te projecteren.quote:
Niet direct gaan spiegelen. Ik had toch meermaals vernomen dat u uw tong in een dergelijk personage heeft gestopt. Gezien uw voorkomen nog enigszins een prestatie van formaat, daar niet van.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik weet dat ontmoetingen met ladyboys een fetisj van u zijn; dat is echter nog geen reden deze op anderen te projecteren.
Doch, ik heb enkel het gezelschap van een dergelijk sujet gehad, zonder enog fysiek contact. Zelfs een ladyboy voelt zich te goed voor iemand met een klompvoet, is zo mijn inschatting. Uw voortdurende referentie aan deze situatie doet evenwel een zekere obsessie vermoeden.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet direct gaan spiegelen. Ik had toch meermaals vernomen dat u uw tong in een dergelijk personage heeft gestopt.
Hangt een beetje van de plaats af, toch? Belgen zijn nou eenmaal gek op Nutella.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet direct gaan spiegelen. Ik had toch meermaals vernomen dat u uw tong in een dergelijk personage heeft gestopt. Gezien uw voorkomen nog enigszins een prestatie van formaat, daar niet van.
Uw vermoedens slaan wel meer de plank mis. Daarnaast hoeft u zich er ook niet voor te schamen, als u er gelukkig van wordt staat het u vrij zich in deze kringen te begeven.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Doch, ik heb enkel het gezelschap van een dergelijk sujet gehad, zonder enog fysiek contact. Zelfs een ladyboy voelt zich te goed voor iemand met een klompvoet, is zo mijn inschatting. Uw voortdurende referentie aan deze situatie doet evenwel een zekere obsessie vermoeden.
De midlifecrisis slaat natuurlijk hard toe. De één koopt een cabrio, de ander ontwikkelt een obsessie met ladyboys. Groei je wel weer overheen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Uw vermoedens slaan wel meer de plank mis. Daarnaast hoeft u zich er ook niet voor te schamen, als u er gelukkig van wordt staat het u vrij zich in deze kringen te begeven.
Welke parel galmt door de speakers?quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de plaats af, toch? Belgen zijn nou eenmaal gek op Nutella.
Momenteel niets. Meest recente was Kiss That Frog van Peter. Om een beetje dicht bij Reya te blijven.quote:
Voorlopig staat het nog tenminste 1-0 in het voordeel van Brussel wat betreft dergelijke ontmoetingen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:37 schreef Reya het volgende:
[..]
De midlifecrisis slaat natuurlijk hard toe. De één koopt een cabrio, de ander ontwikkelt een obsessie met ladyboys. Groei je wel weer overheen.
Dat denk je.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Voorlopig staat het nog tenminste 1-0 in het voordeel van Brussel wat betreft dergelijke ontmoetingen.
Hier Byan Ferry. Maar misschien dat ik zo Prefab Sprout aanzet.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Momenteel niets. Meest recente was Kiss That Frog van Peter. Om een beetje dicht bij Reya te blijven.
Voor sommige mensen is het nooit genoeg.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Op een gehandicapte? Dan moet het wel ernstig met hem gesteld zijn.
Ja, maar de rest van hun oeuvre is ook zeer luisterwaardigquote:Op zaterdag 28 november 2015 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Bittersweet Symphony zo mooi.
Ja, is een goede band.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, maar de rest van hun oeuvre is ook zeer luisterwaardig
Dat nummer heb je na een paar toch wel gehoord? Beetje een reclamemuziekje.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Bittersweet Symphony zo mooi.
Het is een goed nummer, het staat als een huis. En als hij het met Coldplay zingt, is het nog eens extra mooi.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat nummer heb je na een paar toch wel gehoord? Beetje een reclamemuziekje.
dumpio voor apache. Nginx heeft vast iets vergelijkbaars.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee?Ik heb niet zoveel verstand van serverbeheer behalve wat basis Apache en Nginx-installaties.
Nog afgezien van specifieke oplossingen komt er simpelweg een HTTP request binnen met daarin de post data. Die kun je gewoon loggen ongeacht welke webserver er vervolgens het verzoek afhandelt of welke applicatie binnen die webserver dat vervolgens weer doet.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
dumpio voor apache. Nginx heeft vast iets vergelijkbaars.
Dat is waar, maar ik dacht noem er 1 van de 101.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nog afgezien van specifieke oplossingen komt er simpelweg een HTTP request binnen met daarin de post data. Die kun je gewoon loggen ongeacht welke webserver er vervolgens het verzoek afhandelt of welke applicatie binnen die webserver dat vervolgens weer doet.
Ik denk wel dat je in die specifieke wijk minder risico loop op een stomp op je muil.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:04 schreef Disana het volgende:
http://www.rtlz.nl/algeme(...)nden-vanwege-kelders
Voor overlast van je buren hoef je dus niet in een griebusbuurt te wonen.
Je loopt meer risico op een geldverslindend proces, begrijp ik.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je in die specifieke wijk minder risico loop op een stomp op je muil.
Ongetwijfeld. Als je tientallen miljoenen aan een pandje besteedt, kun je ook wel wat missen voor een degelijk juridisch team.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Je loopt meer risico op een geldverslindend proces, begrijp ik.
En zo heeft iedere sociale laag zijn eigen hobby.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Als je tientallen miljoenen aan een pandje besteedt, kun je ook wel wat missen voor een degelijk juridisch team.
En zijn eigen klootzakken.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
En zo heeft iedere sociale laag zijn eigen hobby.
Ben er ook geen fan van.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat nummer heb je na een paar toch wel gehoord? Beetje een reclamemuziekje.
Dat doet me denken aan die aflevering van Bromet met die psychiater en zijn verpleegkundige vrouw, die een emotioneel zwakke buurman zaten te treiteren. Ze hadden dat helemaal niet nodig, maar het kon en daarom deden ze het.quote:
En Anita Meyer.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk meer een Lee Towers-man.
Achja, ik vind het ook altijd treurig als er volwassen mensen zijn die op de werkvloer nog gepest worden, of zo nodig moeten pesten. Van kinderen kun je nog zeggen dat ze niet beter weten.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan die aflevering van Bromet met die psychiater en zijn verpleegkundige vrouw, die een emotioneel zwakke buurman zaten te treiteren. Ze hadden dat helemaal niet nodig, maar het kon en daarom deden ze het.
Volwassen zijn is inderdaad geen garantie voor volwassen gedrag.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Achja, ik vind het ook altijd treurig als er volwassen mensen zijn die op de werkvloer nog gepest worden, of zo nodig moeten pesten. Van kinderen kun je nog zeggen dat ze niet beter weten.
Ik heb nog helemaal geen beeld van hem. Gesthuizen trad volgens mij veel meer naar buiten.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat vind jij van de nieuwe SP-voorzitter?
Beide vind ik ze best goed.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen beeld van hem. Gesthuizen trad volgens mij veel meer naar buiten.
Ik las gisteren, meen in de VK, dat Marijnissen zijn voorkeur voor Meyer had uitgesproken, terwijl Gesthuizen betere papieren had.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Beide vind ik ze best goed.
Superieure televisie.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:33 schreef Tem het volgende:
Bromet, die mag wel weer op tv. Wat geweldig was dat.
Hmm.. Serieus?quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las gisteren, meen in de VK, dat Marijnissen zijn voorkeur voor Meyer had uitgesproken, terwijl Gesthuizen betere papieren had.
Seksist.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:33 schreef robin007bond het volgende:
Stiekem hoopte ik wel dat het een vrouw zou worden
De hele campagne stond het partijbestuur achter Meyer. Type Marijnissen. Snap niet dat ze Sharon niet hebben gekozen maar in hun comfortzone blijven.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las gisteren, meen in de VK, dat Marijnissen zijn voorkeur voor Meyer had uitgesproken, terwijl Gesthuizen betere papieren had.
quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Prijsgekroonde logo van de katholieke jeugd synode
[ afbeelding ]
Ongetwijfeld heeft Meyer de juiste papieren, maar wat Robin zegt: het had ze gesierd als ze het hadden aangedurfd een vrouw te kiezen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De hele campagne stond het partijbestuur achter Meyer. Type Marijnissen. Snap niet dat ze Sharon niet hebben gekozen maar in hun comfortzone blijven.
Al is het maar een voorzitter.
Zeker, maar de sp is een conservatieve organisatie. En volgens mij had ze ideeën over de organisatie en inspraak binnen de SP die ze een stap verder had kunnen helpen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongetwijfeld heeft Meyer de juiste papieren, maar wat Robin zegt: het had ze gesierd als ze het hadden aangedurfd een vrouw te kiezen.
Ik heb dus nog geen indruk van hem. Gesthuizen had ongetwijfeld vernieuwing kunnen brengen, maar daar had men kennelijk geen behoefte aan. Wel jammer.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zeker, maar de sp is een conservatieve organisatie. En volgens mij had ze ideeën over de organisatie en inspraak binnen de SP die ze een stap verder had kunnen helpen.
Ik vind Meyer ook meer een persoon die dit als aanloopje naar het fractievoorzitterschap ziet.
Dit interview gaf wel een aardig beeld van hem, vind ik.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb dus nog geen indruk van hem. Gesthuizen had ongetwijfeld vernieuwing kunnen brengen, maar daar had men kennelijk geen behoefte aan. Wel jammer.
Ach, het zal wel dezelfde sympathieke partij van doeners blijven. Is ook prima.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:12 schreef robin007bond het volgende:
Meyer wilde ook wat aan de partijorganisatie doen zei hij. Maar goed, we zullen zien hoe het gaat. Hij zal wel moeten, want een aanzienlijk deel had op Gesthuizen gestemd.
Bananensoep? Dankjewel, ik zal het morgen lezen (ben nu iets anders aan het doen).quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit interview gaf wel een aardig beeld van hem, vind ik.
http://www.volkskrant.nl/(...)afd9db8dc13495c2f62e
Lijkt me niet zo lekker.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Bananensoep? Dankjewel, ik zal het morgen lezen (ben nu iets anders aan het doen).
Haha, dankjewel. Weet je wat ik echt fijn vind? Dat ik weer beter geconcentreerd kan lezen, zodat ik ook weer wat beter bij de tijd ben. Ik lees me suf aan krantenberichten op Facebookquote:Op zaterdag 28 november 2015 21:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo lekker.
En prima. Leuk dat je jezelf trouwens lekker bezig weet te houden.
Dat is heel goed om te horen. Wellicht dat het met opbouwen steeds beter lukt?quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, dankjewel. Weet je wat ik echt fijn vind? Dat ik weer beter geconcentreerd kan lezen, zodat ik ook weer wat beter bij de tijd ben. Ik lees me suf aan krantenberichten op Facebook
Dat hoop ik ook!quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is heel goed om te horen. Wellicht dat het met opbouwen steeds beter lukt?
Het is best plezierig dat zoveel media een pagina op Facebook hebben. De artikelen zijn niet te lang en toch vaak van belang.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op hoop van zegen. In ieder geval mooi dat het beter gaat.
Zeker. En kwaliteitsmedia gaan vaker dieper op zaken in. Levert vaak interessante inzichten op.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is best plezierig dat zoveel media een pagina op Facebook hebben. De artikelen zijn niet te lang en toch vaak van belang.
Geen commentaar.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat vind jij van de nieuwe SP-voorzitter?
Haha, ik ga het zo eens bekijken.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:13 schreef GSbrder het volgende:
Wat een discussie tussen rem en P_T op Facebook. Man man.
Wat is je probleem met deze actie van Dijs?quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:36 schreef robin007bond het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)spraak-starbucks-aan!
PvdA mensen...
Waarom zou je dit in hemelsnaam aanvechten? En ik vind dit niet echt rijmen met de principes van PvdA.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat is je probleem met deze actie van Dijs?
Hoe krijgen ze het eruit.quote:Het kabinet steunt de strijd tegen belastingontwijking, benadrukken Dijsselbloem en Wiebes.
Omdat deze uitspraak het vestigingsklimaat voor grote internationale bedrijven verslechtert en op de langere termijn geld kost in plaats van oplevert.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom zou je dit in hemelsnaam aanvechten? En ik vind dit niet echt rijmen met de principes van PvdA.
Dat is sowieso een trend die bestreden moet worden. Want op die manier komt er een wereldwijde race to the bottom van landen waar bedrijven de minste belastingen hoeven te betalen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:41 schreef Janneke141 het volgende:
Omdat deze uitspraak het vestigingsklimaat voor grote internationale bedrijven verslechtert en op de langere termijn geld kost in plaats van oplevert.
Het is verraad.quote:OK, misschien is dit niet direct in lijn met de PvdA-ideologie - maar als minfin vind ik de actie eigenlijk wel verdedigbaar. En als Minister ben je eerst minister, en daarna pas partijbons.
Heb je de kamerbrief gelezen?quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:41 schreef robin007bond het volgende:
Ook echt de laatste zin:
[..]
Hoe krijgen ze het eruit.
Hij dient het landsbelang. Niet het partijbelang. Of jij dat nu leuk vindt of niet.quote:
De PvdA zou moeten strijden voor minder belastinginkomsten?quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom zou je dit in hemelsnaam aanvechten? En ik vind dit niet echt rijmen met de principes van PvdA.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij wordt die 20 miljoen niet betaald als het succesvol wordt aangevochten.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De PvdA zou moeten strijden voor minder belastinginkomsten?
Staat notabene een directe link in je artikel. Even naar de bron he? Je bent toch zo'n kritische geest?quote:
Excuses dat ik niet een kamerbrief lees voordat ik een initiële reactie op zoiets post in een SC.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Staat notabene een directe link in je artikel. Even naar de bron he? Je bent toch zo'n kritische geest?
Er zijn meer belangen dan alleen de zaak Starbucks. Wanneer dit soort deals niet mogen of partijen gaan twijfelen of de Nederlandse staat wel een betrouwbare contractpartner is, verlies je meer dan deze 20 miljoen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij wordt die 20 miljoen niet betaald als het succesvol wordt aangevochten.
Je hebt dus geen idee waar het over gaat, helder.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Excuses dat ik niet een kamerbrief lees voordat ik een initiële reactie op zoiets post in een SC.
Erik, als ik hier een topic over zou maken zou ik de kamerbrief lezen. Als ik even 's avonds nieuwssites afspeur ga ik niet ieder document lezen dat erin gelinkt wordt. Sorry.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt dus geen idee waar het over gaat, helder.
Die kritische geest van jou is behoorlijk opportuun, niet?
Het is buitengewoon treurig. Als ik een blanco koffieketen open in een grote stad ben ik zo failliet. Plak ik er de naam Starbucks op, dan schiet de omzet door het plafond. Die naam is dus geld waard. Dan probeert de fiscus aan de hand van richtlijnen die de OESO heeft opgesteld een passende beloning te vinden, marcheert de commissie er opeens doorheen. Zo weet niemand toch ooit waar hij aan toe is als zelfs de oeso richtlijnen niet voldoen?quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zijn meer belangen dan alleen de zaak Starbucks. Wanneer dit soort deals niet mogen of partijen gaan twijfelen of de Nederlandse staat wel een betrouwbare contractpartner is, verlies je meer dan deze 20 miljoen.
Ja, bladiebla. Je hebt weer geen idee.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Erik, als ik hier een topic over zou maken zou ik de kamerbrief lezen. Als ik even 's avonds nieuwssites afspeur ga ik niet ieder document lezen dat erin gelinkt wordt. Sorry.
En je oordeel is gebaseerd op?quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:58 schreef robin007bond het volgende:
Waarom zo elitair en naar man? Het is niet mijn vakgebied en ik claim er ook geen expert in te zijn. Ik heb er enkel een moreel oordeel over.
Een NRC-artikel en mijn eerste reactie daarop.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En je oordeel is gebaseerd op?
Krantenartikelen en de onderbuik dus. Je kunt zo aansluiten in de rij met NWS-allochtonen-bashers, want die doen precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een NRC-artikel en mijn eerste reactie daarop.
Het enige wat het electoraat ziet is: "twintig miljoen? Honderd miljoen miljard zou het moeten zijn. Starbucks zou ons sterke Nederland op de knietjes moeten smeken om een hoofdkantoor te openen, immers, onze infrastructuur, barista's en samenleving zijn ongeëvenaard en enorm geavanceerd."quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is buitengewoon treurig. Als ik een blanco koffieketen open in een grote stad ben ik zo failliet. Plak ik er de naam Starbucks op, dan schiet de omzet door het plafond. Die naam is dus geld waard. Dan probeert de fiscus aan de hand van richtlijnen die de OESO heeft opgesteld een passende beloning te vinden, marcheert de commissie er opeens doorheen. Zo weet niemand toch ooit waar hij aan toe is als zelfs de oeso richtlijnen niet voldoen?
Maargoed, dit is al een brug te ver voor Robin.
Je hebt het tegen erik, he?quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:58 schreef robin007bond het volgende:
Waarom zo elitair en naar man? Het is niet mijn vakgebied en ik claim er ook geen expert in te zijn. Ik heb er enkel een moreel oordeel over.
Over wat? Iets waar je geen idee over hebt?quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:58 schreef robin007bond het volgende:
Waarom zo elitair en naar man? Het is niet mijn vakgebied en ik claim er ook geen expert op te zijn. Ik heb er enkel een moreel oordeel over.
Lekker makkelijk wel.quote:Op zaterdag 28 november 2015 23:58 schreef robin007bond het volgende:
Pot verwijt de ketel. Met je geklaag over een nieuwsberichtje dat minima een behandeling van de dierenarts vergoed kunnen krijgen.quote:Op zondag 29 november 2015 00:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Krantenartikelen en de onderbuik dus. Je kunt zo aansluiten in de rij met NWS-allochtonen-bashers, want die doen precies hetzelfde.
Ben benieuwd hoeveel loonbelasting en omzetbelasting door die tent wordt afgedragen. Dat is waar we cash aan overhouden. Dat hele achterhoedegevecht mbt winstbelasting: verspilling van tijd.quote:Op zondag 29 november 2015 00:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het enige wat het electoraat ziet is: "twintig miljoen? Honderd miljoen miljard zou het moeten zijn. Starbucks zou ons sterke Nederland op de knietjes moeten smeken om een hoofdkantoor te openen, immers, onze infrastructuur, barista's en samenleving zijn ongeëvenaard en enorm geavanceerd."
Niet vergelijkbaar.quote:Op zondag 29 november 2015 00:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pot verwijt de ketel. Met je geklaag over een nieuwsberichtje dat minima een behandeling van de dierenarts vergoed kunnen krijgen.
Dank voor de bevestiging.quote:
Gaat gewoon terugkomen als de SP een beetje goed scoort. Dat zag je ook bij de beursgang van ABN; de staat in totale paniek om een paar ton en daardoor miljoenen verliezen.quote:Op zondag 29 november 2015 00:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel loonbelasting en omzetbelasting door die tent wordt afgedragen. Dat is waar we cash aan overhouden. Dat hele achterhoedegevecht mbt winstbelasting: verspilling van tijd.
Ik vind het prima, er valt toch wel mee te knutselen. Uiteindelijk zal het kwartje wel vallen.quote:Op zondag 29 november 2015 00:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gaat gewoon terugkomen als de SP een beetje goed scoort. Dat zag je ook bij de beursgang van ABN; de staat in totale paniek om een paar ton en daardoor miljoenen verliezen.
Penny wise, pound foolish.
West-Europese politiek in een notendop.
Ja. Ik weet waarom de maatregel is ingevoerd en ik weet wat de gevolgen zijn. Ik ben het daar gewoon niet mee eens. Heeft ook niets met emotie te maken, maar met overtuiging.quote:Op zondag 29 november 2015 00:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee? Jij hebt je er goed ingelezen? En het was geen emotionele reactie? Kom nou.
Moet dat nog zien.quote:Op zondag 29 november 2015 00:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind het prima, er valt toch wel mee te knutselen. Uiteindelijk zal het kwartje wel vallen.
Dat zegt niets. Als de PvdA pleit voor versobering van sociale zekerheid zou je het er net zo goed mee eens zijn. En Wiebes is mede-auteur van de brief.quote:Op zondag 29 november 2015 00:07 schreef Janneke141 het volgende:
Let wel: ik geef in dit geval de PvdA'er gelijk. Volgens mij is dat veelzeggend.
Tsja, dat is een kant van het verhaal. Zo is bijvoorbeeld dividendbelasting ook rijp voor de schroothoop, alhoewel daar vanuit timing en risicooogpunt nog best een verhaal voor valt te bouwen.quote:Op zondag 29 november 2015 00:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moet dat nog zien.
Ben geen zwartkijker, maar zie de laatste tijd een overdreven focus op hoe iets overkomt op de kiezer.
OZB en OVB zijn ook vrij moeilijk te ontwijken.quote:Op zondag 29 november 2015 00:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsja, dat is een kant van het verhaal. Zo is bijvoorbeeld dividendbelasting ook rijp voor de schroothoop, alhoewel daar vanuit timing en risicooogpunt nog best een verhaal voor valt te bouwen.
Er zijn maar twee soorten belasting die niet te ontwijken zijn: loonbelasting en omzetbelasting. En die verhogen gaat nog een moeilijke boodschap worden.
Peanuts vergeleken bij de rest. Daar vul je de begroting niet mee.quote:Op zondag 29 november 2015 00:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
OZB en OVB zijn ook vrij moeilijk te ontwijken.
Dat is waar.quote:Op zondag 29 november 2015 00:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Peanuts vergeleken bij de rest. Daar vul je de begroting niet mee.
De laatste tijd?quote:Op zondag 29 november 2015 00:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moet dat nog zien.
Ben geen zwartkijker, maar zie de laatste tijd een overdreven focus op hoe iets overkomt op de kiezer.
Raad de quote.quote:"Dat wij van opvatting zijn, dat het komend kabinet alles op alles zal moeten zetten om een stelsel van sociale zekerheid veilig te stellen."
(nog) Meer dan voorheen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Het is in het huidige mediatijdperk misschien wat lastiger om dergelijke dingen onder het tapijt te schuiven, maar ik kan me niet voorstellen dat de regering een paar decennia terug anders op een dergelijke zaak zou hebben gereageerd.quote:
Is het gratis?quote:Op zondag 29 november 2015 00:43 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik ben gevraagd om lid te worden van een team dat meedoet aan eetwedstrijden.
Je at bij toeval je lievelingskostje, of?quote:Op zondag 29 november 2015 00:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, maar men was wel onder de indruk van mijn eetcapaciteiten.
Je zou het misschien niet zeggen, maar ik ben een flinke eter. Zat hier laatst met een stel bodybuilders en die waren wel onder de indruk. Een van hen doet wel eens mee met eetwedstrijden, en vroeg of ik interesse had om een keertje mee te doenquote:Op zondag 29 november 2015 00:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je at bij toeval je lievelingskostje, of?
Topsport.quote:Op zondag 29 november 2015 00:43 schreef Pokkelmans het volgende:
Haha.quote:Op zondag 29 november 2015 01:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Je zou het misschien niet zeggen, maar ik ben een flinke eter. Zat hier laatst met een stel bodybuilders en die waren wel onder de indruk. Een van hen doet wel eens mee met eetwedstrijden, en vroeg of ik interesse had om een keertje mee te doen.
In anderhalf uur zoveel mogelijk zooi vreten.
Hangt van de concrete situatie af. Heb in ieder geval doorgegeven dat ik het wel eens wil proberenquote:Op zondag 29 november 2015 01:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Haha.Vind het enerzijds ongepast om wedstrijden te houden met eten, maar aan de andere kant is het ook wel grappig om een keer te doen. Men is ook vaak verbaast over mijn eetcapaciteiten, en ik met regelmaat ook als ik zie hoe weinig sommigen eten. Ga je het doen?
Ik las België.quote:Op zondag 29 november 2015 02:01 schreef Pokkelmans het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)gent_huisneger_.html
Racisme anno 2015.
Nog specifiek gerechten die je goed trekt? Tjap tjoy doet het erg goed bij mij.quote:Op zondag 29 november 2015 02:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hangt van de concrete situatie af. Heb in ieder geval doorgegeven dat ik het wel eens wil proberen.
Meh, normaal eet ik veel pasta. Dat was dan ook de aanleiding voor die kerel om mij uit te nodigen. Maargoed, we zien het allemaal wel.quote:Op zondag 29 november 2015 02:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nog specifiek gerechten die je goed trekt? Tjap tjoy doet het erg goed bij mij.
Zou je dit een beetje trekken?:quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gary Beck vond ik erg goed vannacht.
En klopt, ik vind de sfeer op de dansvloer belangrijker. Lekker aanpappen met iedereen. Maar muziek moet wel gewoon goed zijn.
"Het is een zacht broodje met daarop een kaassoufflé, satésaus, chilisaus en uitjes. "quote:Op zondag 29 november 2015 02:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jammer dat er geen ingredienten bij staan.
Oh.quote:Op zondag 29 november 2015 02:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
"Het is een zacht broodje met daarop een kaassoufflé, satésaus, chilisaus en uitjes. "
Eerste alinea
Frietje Napalm.quote:Op zondag 29 november 2015 02:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
"Het is een zacht broodje met daarop een kaassoufflé, satésaus, chilisaus en uitjes. "
Eerste alinea
Weer ouderwets cryptisch DH.quote:Op zondag 29 november 2015 02:58 schreef Drugshond het volgende:
Lief, Meiske feedback uit Girona Japans eten en zo.
Waarom haal je ze niet een keer naar Nederland? Mooi landje hebben we.quote:Op zondag 29 november 2015 03:08 schreef Drugshond het volgende:
Over 2 weken ... Polska (again). In een stad (2 steden) wat ik nog veel beter ken dan Den Bosch of Breda.
Is het te eten?quote:
45,- voor zo'n feestje is toch prima te doen? Bovendien staan op de dag van het event vaak redelijk goedkope kaartjes op ticketswap!quote:Op zondag 29 november 2015 02:42 schreef Kowloon het volgende:
Deze is ook wel tof, namen die wel redelijk garant staan voor lekker stampen.
http://partyflock.nl/party/305157:Quest4Trance
Deze is ook tof, maar wel weer wat meer aan de prijs:
http://partyflock.nl/party/278691:Trance-Nation
Ah, mijn ervaring met dit soort feestjes is wat belegen.quote:Op zondag 29 november 2015 03:16 schreef tofastTG het volgende:
[..]
45,- voor zo'n feestje is toch prima te doen? Bovendien staan op de dag van het event vaak redelijk goedkope kaartjes op ticketswap!
HMH schijnt qua geluid ook echt heerlijk te zijn, dus wat dat betreft zit je in ieder geval goed.
Wat een ellende voor die negers als zwarte piet wordt afgeschaft. Wie moeten ze dan de schuld geven van hun falende bestaan? Al dat wij/zij denken. Ze houden dat zo zelf in stand. Multiculturele samenleving is een utopie.quote:Op zondag 29 november 2015 02:01 schreef Pokkelmans het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)gent_huisneger_.html
Racisme anno 2015.
Goed verhaal, Bert.quote:Op zondag 29 november 2015 07:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wat een ellende voor die negers als zwarte piet wordt afgeschaft. Wie moeten ze dan de schuld geven van hun falende bestaan? Al dat wij/zij denken. Ze houden dat zo zelf in stand. Multiculturele samenleving is een utopie.
quote:Op zondag 29 november 2015 00:36 schreef Euribob het volgende:
[..]Aha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Wat ben jij een proleet, zeg.quote:Op zondag 29 november 2015 07:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wat een ellende voor die negers als zwarte piet wordt afgeschaft. Wie moeten ze dan de schuld geven van hun falende bestaan? Al dat wij/zij denken. Ze houden dat zo zelf in stand. Multiculturele samenleving is een utopie.
De multiculturele samenleving is een feit.quote:Op zondag 29 november 2015 07:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
Multiculturele samenleving is een utopie.
Nee, niet echt, Nederland is eerder een etnisch gesegregeerde samenlevingquote:Op zondag 29 november 2015 09:55 schreef Tem het volgende:
[..]
De multiculturele samenleving is een feit.
quote:Op zondag 29 november 2015 09:55 schreef Tem het volgende:
De multiculturele samenleving is een IS verzinsel.
Hangt een beetje af van welke definitie je hanteert. Maar wanneer je in de grote steden kijkt zie je dat de multiculturele samenleving wel degelijk werkt. Dan gaat men natuurlijk gelijk weer roepen over de achterstandswijken maar dat is maar een onderdeel van het geheel. Er zijn genoeg plekken in de steden waar verschillende culturen en bevolkingsgroepen op gelijkwaardige basis met elkaar leven. Ook in de volksbuurten trouwens. Dat er soms spanningen zijn wil niet zeggen dat het een utopie is. De virtuele winst van Wilders zegt mij niet zo veel. Vaak hebben mensen in de periferie er minder kijk op en presenteren hun ongefundeerde onderbuikmening als feit, dat klopt voor geen kant.quote:Op zondag 29 november 2015 10:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, niet echt, Nederland is eerder een etnisch gesegregeerde samenleving
Meer dan een kwart van Nederland zou op de GBL stemmen....
http://politiek.tpo.nl/20(...)ers-zou-pvv-stemmen/
Mooi gezegd. Ik woon ook in een multiculturele volkswijk en het gaat prima.quote:Op zondag 29 november 2015 10:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van welke definitie je hanteert. Maar wanneer je in de grote steden kijkt zie je dat de multiculturele samenleving wel degelijk werkt. Dan gaat men natuurlijk gelijk weer roepen over de achterstandswijken maar dat is maar een onderdeel van het geheel. Er zijn genoeg plekken in de steden waar verschillende culturen en bevolkingsgroepen op gelijkwaardige basis met elkaar leven. Ook in de volksbuurten trouwens. Dat er soms spanningen zijn wil niet zeggen dat het een utopie is. De virtuele winst van Wilders zegt mij niet zo veel. Vaak hebben mensen in de periferie er minder kijk op en presenteren hun ongefundeerde onderbuikmening als feit, dat klopt voor geen kant.
Dit.quote:Op zondag 29 november 2015 10:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van welke definitie je hanteert. Maar wanneer je in de grote steden kijkt zie je dat de multiculturele samenleving wel degelijk werkt. Dan gaat men natuurlijk gelijk weer roepen over de achterstandswijken maar dat is maar een onderdeel van het geheel. Er zijn genoeg plekken in de steden waar verschillende culturen en bevolkingsgroepen op gelijkwaardige basis met elkaar leven. Ook in de volksbuurten trouwens. Dat er soms spanningen zijn wil niet zeggen dat het een utopie is. De virtuele winst van Wilders zegt mij niet zo veel. Vaak hebben mensen in de periferie er minder kijk op en presenteren hun ongefundeerde onderbuikmening als feit, dat klopt voor geen kant.
2,5kg afvallen in een dag. Klinkt als een recept voor ellende.quote:Op zondag 29 november 2015 11:07 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben ruim 2,5 kilo lichter dan voor dat feestje. Moet ik vaker doen, een volle werkdag lang dansen met enkel water en geen eten.
Boek over schrijven, wordt een bestseller.quote:Op zondag 29 november 2015 11:07 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben ruim 2,5 kilo lichter dan voor dat feestje. Moet ik vaker doen, een volle werkdag lang dansen met enkel water en geen eten.
Op mijn school klagen ze er ook over. In Zeeland.quote:Op zondag 29 november 2015 11:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit.
Over het geheel genomen is de Nederlandse samenleving een voorbeeld van hoe het goed werkt. Als je teveel rondhangt op sites als FOK! ontstaat wellicht een ander beeld, omdat hier voornamelijk wordt geklaagd over het leven in Nederland.
Keertje flink bouten.quote:Op zondag 29 november 2015 11:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
2,5kg afvallen in een dag. Klinkt als een recept voor ellende.
Je weegt nu nog maar 110 kilo?quote:Op zondag 29 november 2015 11:07 schreef Kaas- het volgende:
Niet zo he.quote:
Doenquote:Op zondag 29 november 2015 00:43 schreef Pokkelmans het volgende:
Zo ff luisteren.quote:Op zondag 29 november 2015 02:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zou je dit een beetje trekken?:
Luminosity is wel een goed feest. Hier de wintereditie:
http://partyflock.nl/party/298198:Luminosity-Trance-Gathering
HMH is wel chill, daar Goldfish en Bakermat gezien.quote:Op zondag 29 november 2015 03:16 schreef tofastTG het volgende:
[..]
45,- voor zo'n feestje is toch prima te doen? Bovendien staan op de dag van het event vaak redelijk goedkope kaartjes op ticketswap!
HMH schijnt qua geluid ook echt heerlijk te zijn, dus wat dat betreft zit je in ieder geval goed.
Zwarten in Zeeland?quote:Op zondag 29 november 2015 10:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mooi gezegd. Ik woon ook in een multiculturele volkswijk en het gaat prima.
Kousen.quote:
Bedoelt.quote:Op zondag 29 november 2015 11:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kousen.
Als een Zeeuw het over multicultureel heeft bedoeld ie, protestant, gereformeerd, Nederlands Hervormd etc in dezelfde wijk
Zak tuinaarde is al opengescheurd.quote:Op zondag 29 november 2015 11:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moet nog, dus het kan zelfs nog oplopen.
Ff nagenieten: https://www.facebook.com/(...)ink/485459344990828/ zie hoe zo'n mooie locatie johquote:Op zondag 29 november 2015 02:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zou je dit een beetje trekken?:
Luminosity is wel een goed feest. Hier de wintereditie:
http://partyflock.nl/party/298198:Luminosity-Trance-Gathering
Oei.quote:Op zondag 29 november 2015 11:48 schreef Pietverdriet het volgende:
En koos galbakt alleen maar over andere users
Ik geniet nog wel flink na ja.quote:Op zondag 29 november 2015 11:42 schreef KoosVogels het volgende:
Kaas is ook een keer naar een feestje geweest. Lult er gelijk drie weken over.
In Groningen?quote:Op zondag 29 november 2015 11:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik geniet nog wel flink na ja.
En ik denk dat ik er per maand meer bezoek dan jij per jaar, ouwe zeurzak.
Dan hoef je niet te eten, blijkbaar.quote:Op zondag 29 november 2015 11:55 schreef Friek_ het volgende:
Lekker weer drugs gebruiken op die feestjes.
Koos moet idd ook eens naar een feest, wellicht vind ie dan eindelijk eens wat te neuken.quote:Op zondag 29 november 2015 11:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Joh, de tijd dat ik bijna maandelijks naar een groot feest ging, ligt al weer wat jaartjes achter mij.quote:Op zondag 29 november 2015 11:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eerder Surinamers, Turken en Vietnamezen.quote:Op zondag 29 november 2015 11:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kousen.
Als een Zeeuw het over multicultureel heeft bedoeld ie, protestant, gereformeerd, Nederlands Hervormd etc in dezelfde wijk
Ik heb het Volkskrant-interview gelezen. Het lijkt me een goeie vent, maar wel een echte actievoerder. Ik durf niet te zeggen dat dat altijd zoden aan de dijk zet.quote:Op zondag 29 november 2015 12:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eerder Surinamers, Turken en Vietnamezen.
We zullen zien.quote:Op zondag 29 november 2015 12:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het Volkskrant-interview gelezen. Het lijkt me een goeie vent, maar wel een echte actievoerder. Ik durf niet te zeggen dat dat altijd zoden aan de dijk zet.
Zo zie je maar wat de invloed van de tijdsgeest kan zijn.quote:
En een Duitser.quote:Op zondag 29 november 2015 11:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Piet mag spelfouten maken, want Piet is een bèta.
Jij gaat christelijke jongens en meisjes over de apocalyps leveren? Veel succes gewenst.quote:Op zondag 29 november 2015 12:35 schreef Friek_ het volgende:
Overmorgen zal ik aan havo-3 het nieuws brengen dat het klimaat al te ver verneukt is om nog te kunnen redden en dat we waarschijnlijk in de toekomst met een klein clubje verder gaan.
Moet een fantastische les worden.
Het gaat inderdaad over eindtijdverwachtingen.quote:Op zondag 29 november 2015 12:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij gaat christelijke jongens en meisjes over de apocalyps leveren? Veel succes gewenst.
Tsja.quote:Op zondag 29 november 2015 12:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
40 zetels voor Geertje. Bijna 1/3 van NL.
Dat zal toch wel van vochtverlies zijn?quote:Op zondag 29 november 2015 11:07 schreef Kaas- het volgende:
Ein-de-lijk gaan dingen opgelost worden!quote:Op zondag 29 november 2015 12:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
quote:Op zondag 29 november 2015 12:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ein-de-lijk gaan dingen opgelost worden!
Hij zegt tenminste waar het op staat!quote:Op zondag 29 november 2015 12:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maassilo is erg mooi inderdaad.quote:Op zondag 29 november 2015 11:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ff nagenieten: https://www.facebook.com/(...)ink/485459344990828/ zie hoe zo'n mooie locatie joh
Moslims in een verzadigde natriumhydroxide oplossing? Geen goed plan.quote:Op zondag 29 november 2015 12:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Weet niet. Je houdt vocht dan juist vast eigenlijk, dat is de reden dat mensen dan soms een watervergiftiging krijgen.quote:Op zondag 29 november 2015 12:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat zal toch wel van vochtverlies zijn?
Tsja, dat is waar inderdaad. Dan zal het wel vet zijn.quote:Op zondag 29 november 2015 13:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Weet niet. Je houdt vocht dan juist vast eigenlijk, dat is de reden dat mensen dan soms een watervergiftiging krijgen.
Weldenkend Nederland oftewel WNLquote:Op zondag 29 november 2015 12:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
Peilingen.quote:Op zondag 29 november 2015 12:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
WTF.quote:Op zondag 29 november 2015 12:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ja, dat wel.quote:Op zondag 29 november 2015 13:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wel verontrustend, wat mij betreft.
Een politieke rol zonder absolute meerderheid voor de PVV lijkt mij uitgesloten.quote:Op zondag 29 november 2015 13:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wel verontrustend, wat mij betreft.
Dat ook. Tenzij CDA en VVD het erop willen wagen.quote:Op zondag 29 november 2015 13:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een politieke rol zonder absolute meerderheid voor de PVV lijkt mij uitgesloten.
39 en iets meer dan een kwart dus. Je hoeft ook niet te overdrijven, is al erg genoeg.quote:Op zondag 29 november 2015 12:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
Oh ik denk niet dat Wilders ooit echt aan de macht komt. Maar ik vind het al verontrustend dat zoveel mensen hun heil bij hem zoeken. Dan zou je toch denken dat er iets mis is in de communicatie van de zittende macht richting burgers.quote:Op zondag 29 november 2015 13:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een politieke rol zonder absolute meerderheid voor de PVV lijkt mij uitgesloten.
Waarom zou je extreemrechts gaan stemmen in een recessie?quote:Op zondag 29 november 2015 13:20 schreef robin007bond het volgende:
Toch zie ik het best optimistisch in. Zelfs in een hele erge crisis is extreemrechts in Griekenland niet aan de macht gekomen.
Omdat het allemaal de schuld is van de buitenlanders die ons haten.quote:Op zondag 29 november 2015 13:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waarom zou je extreemrechts gaan stemmen in een recessie?
Mensen zijn dan vatbaarder om hun kutsituatie af te schuiven op een zondebok.quote:Op zondag 29 november 2015 13:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waarom zou je extreemrechts gaan stemmen in een recessie?
En die heb je nu pas? Wat loop je achter Robin.quote:Op zondag 29 november 2015 13:02 schreef robin007bond het volgende:
Damn, wat is Self Destructing Cookies een fijne extensie.
Dat denk ik ook...quote:Op zondag 29 november 2015 13:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ik denk niet dat Wilders ooit echt aan de macht komt. Maar ik vind het al verontrustend dat zoveel mensen hun heil bij hem zoeken. Dan zou je toch denken dat er iets mis is in de communicatie van de zittende macht richting burgers.
En het moet ook een wel een zeer grote absolute meerderheid zijn. Gezien de grote hoeveelheid aan afsplitsingen die gaat volgen.quote:Op zondag 29 november 2015 13:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Eigenlijk wel hé.quote:Op zondag 29 november 2015 13:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
En die heb je nu pas? Wat loop je achter Robin.
Uitgesloten. Wilders is verder geradicaliseerd en hij heeft eerder laten zien dat hij zelfs niet op betrouwbare wijze zijn politieke afspraken na kan komen. Wilders' werkelijke rol lijkt mij uitgespeeld in de Nederlandse politiek.quote:Op zondag 29 november 2015 13:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat ook. Tenzij CDA en VVD het erop willen wagen.
Ik gebruik hem tezamen met Ghostery, knappe jongen die daar doorheen komt.quote:
Hij zal nog wel een kansje krijgen, wat zal falen. En vervolgens zal hij luid briesend en scheldend oprotten naar de VS of Zionististan.quote:Op zondag 29 november 2015 13:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Uitgesloten. Wilders is verder geradicaliseerd en hij heeft eerder laten zien dat hij zelfs niet op betrouwbare wijze zijn politieke afspraken na kan komen. Wilders' werkelijke rol lijkt mij uitgespeeld in de Nederlandse politiek.
En in de Eerste Kamer zie ik ze ook nog niet zo snel een meerderheid halen.quote:Op zondag 29 november 2015 13:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
En het moet ook een wel een zeer grote absolute meerderheid zijn. Gezien de grote hoeveelheid aan afsplitsingen die gaat volgen.
If you can't beat IS..quote:Op zondag 29 november 2015 13:27 schreef xpompompomx het volgende:
Die Fransen sporen ook voor geen meter zeg. EVRM opzeggen
quote:Op zondag 29 november 2015 13:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Uitgesloten. Wilders is verder geradicaliseerd en hij heeft eerder laten zien dat hij zelfs niet op betrouwbare wijze zijn politieke afspraken na kan komen. Wilders' werkelijke rol lijkt mij uitgespeeld in de Nederlandse politiek.
Vreselijk ja.quote:Op zondag 29 november 2015 13:27 schreef xpompompomx het volgende:
Die Fransen sporen ook voor geen meter zeg. EVRM opzeggen
De EK schaft de GBL natuurlijk bij de eerste de beste mogelijkheid af.quote:Op zondag 29 november 2015 13:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En in de Eerste Kamer zie ik ze ook nog niet zo snel een meerderheid halen.
Ghostery vind ik niet zo betrouwbaar. Ik gebruik zelf uBlock Origin. Wel uitgeschakeld op FOK! uiteraard.quote:Op zondag 29 november 2015 13:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik gebruik hem tezamen met Ghostery, knappe jongen die daar doorheen komt.
Daar zal hij ook de Eerste Kamer voor nodig hebben.quote:Op zondag 29 november 2015 13:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De EK schaft de GBL natuurlijk bij de eerste de beste mogelijkheid af.
En dan heb je een Rutte die blijft lachen. Er zou meer uitgelegd moeten worden.quote:Op zondag 29 november 2015 13:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat denk ik ook...
Ik denk dat veel mensen gewoon niet erg gerustgesteld weten te worden. Iedere vluchteling die zich keurig gedraagt komt natuurlijk niet in de media, maar als er een incident is wordt dat gelijk breed uitgemeten. Dat zorgt denk ik toch voor negatieve beeldvorming die mensen angstig maakt.
Ja, helemaal mee eens.quote:Op zondag 29 november 2015 13:31 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan heb je een Rutte die blijft lachen. Er zou meer uitgelegd moeten worden.
Ayaan achterna. Van mij mag hij.quote:Op zondag 29 november 2015 13:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hij zal nog wel een kansje krijgen, wat zal falen. En vervolgens zal hij luid briesend en scheldend oprotten naar de VS of Zionististan.
Ik heb alleen Cookies-destructor uitgeschakeld op FOK!, anders moet ik de hele tijd opnieuw inloggen. Dat vind ik toch wel aardig vervelend bij zoiets dagelijks als FOK!.quote:Op zondag 29 november 2015 13:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ghostery vind ik niet zo betrouwbaar. Ik gebruik zelf uBlock Origin. Wel uitgeschakeld op FOK! uiteraard.Maar ik zie dat je een abo hebt, dus dat is niet zo'n probleem.
Hahaha, heel erg herkenbaar.quote:Op zondag 29 november 2015 13:35 schreef Euribob het volgende:
YouTube is trouwens ook wel serieus kut als je alle cookies laat verwijderen. Zit je elke keer weer met een openingspagina vol Ronnie Flex, EnzoKnol, een paar vlogsters, Adèle en Justin Bieber.
Die zal wel bij een neocon denktank kunnen werken, net als Ayaan.quote:Op zondag 29 november 2015 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
Zou Wilders ooit een echte baan krijgen?
Whehequote:Op zondag 29 november 2015 13:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
YouTube is trouwens ook wel serieus kut als je alle cookies laat verwijderen. Zit je elke keer weer met een openingspagina vol Ronnie Flex, EnzoKnol, een paar vlogsters, Adèle en Justin Bieber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |