abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 november 2000 @ 12:57:40 #1
6621 Brandtje
Hingis Forever
pi_449314
Nieuwe hoop voor Bianca

Hieke is erg geschrokken bij het zien van het filmpje van haar selectieprocedure. Hierin vertelt zij namelijk dat ze iets in haar relatie mist. Ze is nu bang dat haar vriend dit verkeerd zal opvatten. Voor Bianca is deze bekentenis een opluchting. Het geeft haar hoop op meer.

Als Hieke vertelt over haar bezorgdheid probeert Bianca haar eerst gerust te stellen. "Misschien krijgt hij het wel niet te zien", vertelt ze. Toch kan Bianca de angst van Hieke goed begrijpen. "Er wordt met zo'n filmpje toch even getoond hoe laat het is." Hieke knikt. Bianca: "Ik had al zo'n idee, maar begon er maar niet over, omdat jij er niets over zei."

Bianca: "Je zei: ik mis iets in mijn relatie. Ik mis iets bij Farid." Hier moet Hieke ingrijpen. "Dat heb ik niet gezegd", verweert ze zich. Ze legt het uit: "Ik ben zelf heel onrustig. Wij hebben het daar vooraf over gehad. Op deze manier werkte het namelijk tussen ons niet. Er moest iets gebeuren. En dat heb ik gezegd. Maar we proberen het nog een keer."

Voor Bianca maakt dit niet uit. Zij heeft opnieuw hoop. "Laten we er geen doekjes over winden", zegt ze. "Jij vindt mij leuk en ik jou." Hieke vult aan: "En één en één is twee." Bianca: "Daar is toch niets verkeerd aan." Hierna omhelzen de twee elkaar.

Bron: Officiële BB-site

Kan iemand ij ff uitleggen wat hier aan de hand is. Is Bianca verliefd op Hieke? Of wil ze gewoon een goede gesprekspartner. En hoe zit het dan met Ferdi? Allemaal vragen aan m'n hoofd. Mist Hieke een vrouw in haar leven? Nee, ik snap er niets van.

Verrassend lekker!
pi_449317
staat ook al hier.

[Dit bericht is gewijzigd door Snof op 07-11-2000 13:00]

dinsdag 7 november 2000 @ 13:04:55 #3
6621 Brandtje
Hingis Forever
pi_449327
Ik stel voor om deze post open te laten aangezien het een duidelijk onderwerp is, en in de streamverslagen van alles vermeld wordt.
Verrassend lekker!
  dinsdag 7 november 2000 @ 13:21:05 #4
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_449367
03-11-2000 || 23:30 uur

Sweety pies met fluwelen buikjes

Hieke en Bianca liggen samen in het zelfde bed. In het andere bed liggen Kim en Georgie keurig naast
elkaar. "Sweet dreams honey pie" zegt Bianca terwijl ze Hieke op haar buik aait. "Jeh, wat heb je een
fluweel buikje." Hieke roept keihard door de kamer dat zij 'in denial' is. De dames lachen zich gek en
verstoppen hun gezichten onder de dekens. Kim roept "ze zoenen". Het duo ontkent glashard.

Bianca: "Liggen de twee brunettes van het team samen in een bed? Het begint allemaal wel erg
spannend te worden." Ze zitten aan elkaar te plukken. Bianca: "Je hebt een moedervlek op je buik zitten,
en wat is dat bobbeltje aan je onderrug?" Hieke: "Honey, kun je ook nog wat leuks zeggen." Daar weet
Bianca wel wat op. "Heb je wel eens vrouwelijke billen in je hand gehad?" vraagt ze brutaal. Hieke lacht
zich gek en gaat het even uitproberen. "Hmm, dat is wel heel lekker", zegt ze. "Het wordt allemaal wel
erg spannend hier" roepen ze giechelend in koor.

Een paar minuten later babbelt het vrouwelijk schoon over de eerste keer dat ze elkaar zagen. Op de
selectieronde heeft Bianca een enorme indruk gemaakt op Hieke. Anderzijds is dit ook het geval. Ze
brullen het uit van het lachen. Even later springt Bianca het bed uit en gaat in haar eigen mandje liggen.
Maar voordat ze gaat fluisteren ze nog: "Als dit gevoel zo blijft..." Tegen Georgie en Kim wil Hieke er nog
wel even iets duidelijk maken: "Ze heeft alleen even mijn voeten warm gemaakt, hoor."

A.E.

Ook hier waren de dames al met elkaar bezig

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  dinsdag 7 november 2000 @ 13:34:47 #5
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_449401
Val net even in een gesprek tussen Hieke in Bianca
De dames praten tegen elkaar als een stel verliefde pupers

Bianca: Je ziet er niet uit als je 's morgens wakker wordt
Hieke: Nee jij hebt een lekker koppie
Bianca: Love you hun
Hieke: Love you hun
Bianca loopt naar Hieke toe en knijpt haar in haar nek terwijl Hieke bianca tussen haar benen terug grijpt
Bianca: Ik weet dat daar normaal iets zit, maar bij mij is dat niet te vinden

Duidelijk te zien dat ze iets meer voorelkaar voelen dan voor een normale bewoner

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  dinsdag 7 november 2000 @ 13:37:08 #6
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_449409
Hieke geeft duidelijk signalen naar signalen naar Bi-anca. Ze heeft vanacht tot 6.00 uur met Ferdi doorgebracht. Een duidelijk teken naar Bi-anca 'ik wil wel maatjes zijn maar niet meer'. Nu is het maar te hopen dat Bi-anca dit op de juiste manier opvat.
  dinsdag 7 november 2000 @ 13:37:57 #7
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_449412
Zoals Snof al liet zien is hier al een topic over. Om dubbele topics en onduidelijkheid voor de posters te vermijden, gaat dit topic op slot.

Sowwy :)

I'm getting too old for this....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')