Ik speel op hard en kom ze regelmatig tegen. Zo vaak dat de term Legendary geen indruk meer maakt. welk niveau speel jij dan?quote:Op maandag 30 november 2015 13:37 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik ben nog geen legendary enemies tegen gekomen.
Op welke difficulty spelen jullie eigenlijk?
Easy, maar ik zie ze wel alleen in het zuiden eigenlijk. Glowing Sea en wat Raider kampen voorbij Boston.quote:Op maandag 30 november 2015 13:37 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik ben nog geen legendary enemies tegen gekomen.
Op welke difficulty spelen jullie eigenlijk?
Blitz is essentieel voor een goede stealh (melee) build, net zoals een legendary apparel met Chameleon (onzichtbaar als je stil zit en sneakt, moet je farmen) en de 4e Big Leagues (hit all targets in front of you).quote:Op maandag 30 november 2015 13:22 schreef Black-Hole het volgende:
Vraagje aan degene die voor de stealth benadering gaan. Hoe doen jullie dat zonder opgemerkt te worden?
Heb nu de maximale punten (voor mijn huidige level 21) in Sneak en Ninja gestopt maar ik heb veel moeite om onzichtbaar vijanden te benaderen. Vooral in kleine ruimtes waar je via een deur naar binnen gaat kan ik onmogelijk onzichtbaar blijven.
Heb af en toe wel een stealth bonus voor ranged maar melee is het echt zelden gelukt...
SPOILER: InstituteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Normal, vanaf level ~30 kom je overal Legendary vijanden tegen.quote:Op maandag 30 november 2015 13:37 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik ben nog geen legendary enemies tegen gekomen.
Op welke difficulty spelen jullie eigenlijk?
Dat soort kunstmatige moeilijkheid ben ik ook geen fan van. Vijanden meer HP geven en de speler minder ammo of stopkracht maakt het spel niet uitdagender, het maakt het alleen maar irritanter. Er zijn maar weinig games die 'moeilijkheidsgraad' goed aanpakken. In Fallout creër ik liever mijn eigen moeilijkheid door bepaalde OP perks uit de weg te gaan bijvoorbeeld. Je kan je character belachelijk sterk maken maar dan is de lol er snel af voor mij.quote:Op maandag 30 november 2015 14:39 schreef Vault-Boy het volgende:
Ah ik op normal. Ik wilde wel eerst meteen op Survival (in eerste instantie omdat Bethesda games nooit moeilijk zijn), omdat je dan meer kans hebt op legendary loot, maar die mode is best ruk omdat enemies dan echt sponsen worden en jij wel super snel dood kan.
Je wordt wel beloond door meer legendarische loot, wat het in mijn optiek wel de moeite waard maakt.quote:Op maandag 30 november 2015 14:49 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat soort kunstmatige moeilijkheid ben ik ook geen fan van. Vijanden meer HP geven en de speler minder ammo of stopkracht maakt het spel niet uitdagender, het maakt het alleen maar irritanter. Er zijn maar weinig games die 'moeilijkheidsgraad' goed aanpakken. I
Het is alleen een goedkope manier om het 'moeilijk' te maken. Verhoog dan de AI, zodat tegenstanders slimmer worden, meer cover zoeken, etc.quote:Op maandag 30 november 2015 14:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Je wordt wel beloond door meer legendarische loot, wat het in mijn optiek wel de moeite waard maakt.
Easy?quote:Op maandag 30 november 2015 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Easy, maar ik zie ze wel alleen in het zuiden eigenlijk. Glowing Sea en wat Raider kampen voorbij Boston.
Dat zeg ik, easy. Who cares?quote:
Ik merk dat niet zo heel erg eigenlijk. Speel al enige tijd op survival en heb voor m'n gevoel niet heel veel meer legendary loot gevonden (enemy drops). Merk jij ook dat per mob er meer legendary enemies lopen dan? Ik had op normal en hard al bij iedere mob minimaal 1 legendary enemy. Dat is op survival niet aanzienlijk meer volgens mij.quote:Op maandag 30 november 2015 14:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Je wordt wel beloond door meer legendarische loot, wat het in mijn optiek wel de moeite waard maakt.
Ja sure het is cheap maar het levert je wel wat op zeg maar. Helemaal nutteloos is het dus niet naar mijn inziens.... het is voor mij iig een motivatie om hem survival te spelen.quote:Op maandag 30 november 2015 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is alleen een goedkope manier om het 'moeilijk' te maken. Verhoog dan de AI, zodat tegenstanders slimmer worden, meer cover zoeken, etc.
Ik weet het niet precies eigenlijk, het is alweer een tijdje geleden dat ik naar suvival geswitcht ben.. heb nu soms wel mobs met alleen maar legendary enemies.quote:Op maandag 30 november 2015 15:02 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik merk dat niet zo heel erg eigenlijk. Speel al enige tijd op survival en heb voor m'n gevoel niet heel veel meer legendary loot gevonden (enemy drops). Merk jij ook dat per mob er meer legendary enemies lopen dan? Ik had op normal en hard al bij iedere mob minimaal 1 legendary enemy. Dat is op survival niet aanzienlijk meer volgens mij.
Dat idd, en ik wil bij hogere moeilijkheid méér enemies. Dat zie je nooit meer, het is altijd gewoon dezelfde hoeveelheid tegenstanders en dezelfde placement maar dan met meer health.quote:Op maandag 30 november 2015 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is alleen een goedkope manier om het 'moeilijk' te maken. Verhoog dan de AI, zodat tegenstanders slimmer worden, meer cover zoeken, etc.
Ik heb nu al meerdere malen gehad dat ik ze in VATS melee sneak attack en de suicider vervolgens ontploft met alles eromheen en ik nauwelijks damage krijgquote:Op maandag 30 november 2015 15:10 schreef MaximumRush het volgende:
Godverdomme, die super mutant suiciders zijn echt moeilijk irritant.
Schieten op het roodknipperende gedeelte, rechterarm volgens mijquote:Op maandag 30 november 2015 15:10 schreef MaximumRush het volgende:
Godverdomme, die super mutant suiciders zijn echt moeilijk irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 november 2015 19:10 schreef Faeroer het volgende:
Nieuwe survival savegame starten morgen, met alleen drugs en wat blitz/ninja melee actie.
Neem ook een paar mods mee, waaronder natuurlijk deze voor extra drugs: Commonwealth Chemistry Expanded
Focus op drugs en nog meer drugs. In het begin Armorer 1 voor shadow upgrades (stealth) en lategame Armorer 4 voor Bio upgrades (50% chem duration). Settlements, Lockpicking en Hacking is voor homo's, gewoon iedereen kapot maken ja tog.
Pre-Workout Build ©SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.maandag 30 november 2015 @ 20:01:28 #171Notorious_Roy
Doomed since 1889Brotherhood-verhaal ook klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-listStarlight is prima daarvoor.quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:57 schreef RickoKun het volgende:
Wat is een settlement die in een kaal gebied ligt en dat ietwat vlak ligt?
Wil even een mooie grote ruimte maken, met plein en eventueel farming middenin.
Gewoon over dat plasje heen bouwen, met shack foundation.
Mijn settlement:
Hoe kom je aan die kast om je bobbelheads in te zetten?quote:Op maandag 30 november 2015 20:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Starlight is prima daarvoor.
Gewoon over dat plasje heen bouwen, met shack foundation.
Mijn settlement:LTVDK
KazaamdavuIk was ook meer van het schieten en dan keihard wegrennen bij Deathclaws, tot ik van de week opeens in de Glowing Sea in alleen mijn Hazmat pakje stond (=0 defense). Blijkt mijn explosive 10mm gewoon een ware Deathclaw killer te zijn, 1 magazijn (24 kogels) en dat beest was kapot .quote:Op maandag 30 november 2015 10:13 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb er een paar omgelegd maar wel telkens met een matige tactiek. Paar keer schieten en dan snel terug rennen naar een huisje zodat de deathclaw niet bij me kan komen.
Sowieso is die 10mm mijn favoriet, gebruik dat ding zovaak dat ik telkens kogels tekort komOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topicFurniture > miscquote:Op maandag 30 november 2015 21:33 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die kast om je bobbelheads in te zetten?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: