quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:37 schreef Rezania het volgende:
Heb je lopen fluffen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, grgr.![]()
nephommoquote:Op vrijdag 27 november 2015 17:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou zien hier dan?
Kijk het elke dag 1x.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:43 schreef Rezania het volgende:
BROMANCCCCEEEE
Nothing really gay about it!
Jaaaa, vond Jimmy ook.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:44 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Misschien wil ik het wel zien.![]()
Goeie lippen ook!
Huh wat? Ik snap hem nietquote:Op vrijdag 27 november 2015 17:45 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik ook niet. Als dat al een bulge is dan is kaas niet veel gewend.
Jij begint?quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:50 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Bulge sefies zijn natuurlijk wel leuk, en toegestaan volgens de policy.
Dit is een hint.
Shirtless en zo geen probleem, maar een bulge hier posten voor jan en alleman mehh.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:50 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Bulge sefies zijn natuurlijk wel leuk, en toegestaan volgens de policy.
Dit is een hint.
Pics van jouw broekbulge en ondergoedbulge om te bewijzen?quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:52 schreef Kaas- het volgende:
Overigens zegt het doorgaans vooral iets over de broek hoe het kruis eruit ziet in een broek. Kunnen enorme piemels verscholen zitten achter broeken waarin je niets ziet en vice versa.
Hè.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Shirtless en zo geen probleem, maar een bulge hier posten voor jan en alleman mehh.
Ik zit toch niet in de trein jonge!quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pics van jouw broekbulge en ondergoedbulge om te bewijzen?
quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zit toch niet in de trein jonge!
Dit is overigens wel waarquote:Op vrijdag 27 november 2015 17:52 schreef Kaas- het volgende:
Overigens zegt het doorgaans vooral iets over de broek hoe het kruis eruit ziet in een broek. Kunnen enorme piemels verscholen zitten achter broeken waarin je niets ziet en vice versa.
Sorry, wilde het niet verpesten.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:55 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Kaas, je moet dan iets zeggen als "wat een goed idee, alleen zit ik nu net in de tram." Dan heb je kans dat anderen wel bobbelen. Nu durft niemand meer.
Krijg je ook wel.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:55 schreef Rezania het volgende:
Dat gezegd hebben, ik kreeg nog een pic van jou Kaas.
Het leed is nu geschied.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sorry, wilde het niet verpesten.
Jongens allemaal je bulge posten!
Die Rezania ook weer he.... Het is me er eentje.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]! Je weet dondersgoed waarom. Hier beetje stoer doen, eikel.
Volgens mij ben jij er pas echt eentje.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die Rezania ook he.... Het is me er eentje.
Nee johquote:Op vrijdag 27 november 2015 18:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij er pas echt eentje.
Hehe.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]! Je weet dondersgoed waarom. Hier beetje stoer doen, eikel.
Pics van jou!quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die Rezania ook weer he.... Het is me er eentje.
Ja, is hij ook, net beetje pics eisen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij er pas echt eentje.
Ik paste er eentje van Diesel, maar die werd het niet. Eigenlijk niet eens op gelet van welk merk ik er nu wel een heb. Es ff kijken...quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:06 schreef TheVulture het volgende:
Jullie gaan echt rap, nu al weer een nieuw topic
Ik dacht dat er iemand dood was maar het ging dus over kleding
Broeken van Diesel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door sebastiansdrawings op 27-11-2015 18:29:01 ]
Thanks rezquote:Op vrijdag 27 november 2015 18:08 schreef Rezania het volgende:
Nee, serieus Pax, pics van jou zijn altijd welkom.
Hangt er vanaf wat voor penis er in rondloopt, imho.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind dat soort penisjoggingbroeken in het openbaar altijd zo asso.
Ik zak nog liever spontaan door de grond dan me in m'n huidige staat te moeten vertonenquote:Op vrijdag 27 november 2015 18:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat was tevens een hint, maar laat maar.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zak nog liever spontaan door de grond dan me in m'n huidige staat te moeten vertonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe bevoorrecht jij wel niet bent
Nee hoor, Kaas is te druk bezig met op mijn kont te geilen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:35 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Bij een eventuele meet wordt dit een enorme rel. Dan vergrijpt Rez zich aan Pax, waar Kaas dan foto's van online zet, die de crush van Rez dan ziet en dan niets meer met Rez te maken wil hebben.
Zoiets.
Ik weet niet of dat veel is of niet, maar doe je wel voorzichtig? Dooie kaas heeft niemand wat aan, oude kaas is wel lekker.quote:
Daarom, die foto's zijn uit jaloezie.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, Kaas is te druk bezig met op mijn kont te geilen.
Nee, zo is Kaas niet. Tevens zou ik niet naar zo'n meet gaan zonder het eerst even uit te leggen aan Jimmy. Communication is key.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:38 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Daarom, die foto's zijn uit jaloezie.
"Ik ga naar een meet waarvan je later foto's te zien krijgt die je misschien verkeerd zou kunnen interpreteren."quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, zo is Kaas niet. Tevens zou ik niet naar zo'n meet gaan zonder het eerst even uit te leggen aan Jimmy. Communication is key.
Ik ga naar een meet waar iedereen op elkaar geilt. Foto's moet je maar negeren. Oke, grgr.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:42 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
"Ik ga naar een meet waarvan je later foto's te zien krijgt die je misschien verkeerd zou kunnen interpreteren."
quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga naar een meet waar iedereen op elkaar geilt. Foto's moet je maar negeren. Oke, grgr.
Correct.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, Kaas is te druk bezig met op mijn kont te geilen.
Ik begin met 1/3 pil en dan zie ik wel. Ga niets forceren.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat veel is of niet, maar doe je wel voorzichtig? Dooie kaas heeft niemand wat aan, oude kaas is wel lekker.
Ik doe 1/2, 1/2, 1/2quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik begin met 1/3 pil en dan zie ik wel. Ga niets forceren.
200 mg ongeveerquote:Op vrijdag 27 november 2015 19:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Best wel ruig he. Nog nooit zulke zware gehad. Wat heb jij dan?
Gewoon allebei tegelijk pussyquote:Op vrijdag 27 november 2015 19:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja ik kan me niet voorstellen dat ik die beide pillen helemaal wegsmak.
Waar zijn de lekkere wijven sjonniequote:Op vrijdag 27 november 2015 20:00 schreef Twoflower het volgende:
Zo, naar dit zwembad ga ik over een paar weken weer bijna dagelijks. (Andrew Boy Charlton pool in Sydney.)
[ afbeelding ]
prrrrrquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:00 schreef Twoflower het volgende:
Zo, naar dit zwembad ga ik over een paar weken weer bijna dagelijks. (Andrew Boy Charlton pool in Sydney.)
[ afbeelding ]
Pics.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:59 schreef Kaas- het volgende:
De leuke kop met een donkerbruine kuif recht omhoog moet je er maar bij bedenken.En de vierkante ogen natuurlijk.
Nee nu, ik wil geen foto van een XTC-zombie.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Stuur halverwege de nacht wel iets.
Zit nu in donkere taxi.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee nu, ik wil geen foto van een XTC-zombie.
Je hebt er vandaag al duizendmiljoen ontvangen biatchquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je dacht niet eerder aan me?Nou ja zeg!
Nice. Ik ben net wakker en jij pas net klaar met feesten.quote:Op zaterdag 28 november 2015 08:53 schreef Kaas- het volgende:
En weer buiten. God was echt prachtig! (L) Wel stervenskoud buiten.
Ik ben wel honderd keer verliefd geworden daar, zelfs getrouwd met twee meisjes. Het aller aller aller mooiste meisje van dat hele feest ging gewoon voor mij, hing om m'n nek en wilde trouwen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 09:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nice. Ik ben net wakker en jij pas net klaar met feesten.
Klinkt aps een goede feestje.quote:Op zaterdag 28 november 2015 09:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben wel honderd keer verliefd geworden daar, zelfs getrouwd met twee meisjes. Het aller aller aller mooiste meisje van dat hele feest ging gewoon voor mij, hing om m'n nek en wilde trouwen.Oh Rezje, ik had je helemaal doodgeknuffeld als je erbij stond.
Nu lekker thuis.
Jaaaaaaa. Het is echt bizar hoe fijn het dan is om andere mensen aan te raken. Ik -moest- iedereen om me heen aanspreken en een praatje mee maken en ik -moest- iedereen om me heen aanraken en knuffelen en iedereen had precies dezelfde wederzijdse behoefte. En maar dansen op de fucking goede muziek. Oooh geweldig, jammer dat het voorbij isquote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 28 november 2015 09:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jaaaaaaa. Het is echt bizar hoe fijn het dan is om andere mensen aan te raken. Ik -moest- iedereen om me heen aanspreken en een praatje mee maken en ik -moest- iedereen om me heen aanraken en knuffelen en iedereen had precies dezelfde wederzijdse behoefte. En maar dansen op de fucking goede muziek. Oooh geweldig, jammer dat het voorbij is
Je gaat ook gelijk een paar pilletjes halen?quote:
Nou dit maakt het wel aanlokkelijkquote:Op zaterdag 28 november 2015 11:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je gaat ook gelijk een paar pilletjes halen?
Jij zegt het...quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou dit maakt het wel aanlokkelijk
Misschien ligt het aan mij hoor. (En niet aan de leeftijd, want zo heb ik er altijd al over gedacht.) Maar mij klinkt het dus helemaal niet zo aanlokkelijk in de oren...quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit klinkt mij juist veel leuker in de oren, al neig ik dan meer naar The Witcher 3.quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij zegt het...
Ik heb de halve nacht Diablo III gespeeld, ook leuk
Pax aan de XTCquote:Op zaterdag 28 november 2015 11:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar heb ik ook veel over gehoord ja. Maybe. Ooit.quote:Op zaterdag 28 november 2015 12:13 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dit klinkt mij juist veel leuker in de oren, al neig ik dan meer naar The Witcher 3.
Same here. No drugs.quote:Op zaterdag 28 november 2015 12:13 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij hoor. (En niet aan de leeftijd, want zo heb ik er altijd al over gedacht.) Maar mij klinkt het dus helemaal niet zo aanlokkelijk in de oren...
En met jou ook!!quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je gaat ook gelijk een paar pilletjes halen?
Omdat het voorbij isquote:Op zaterdag 28 november 2015 14:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gast, heb je mij nog gezien? En hoe vond je het? En waarom zulke negatieve smileys?
Oh ja, niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat het voorbij is
Heb je niet gezien. In het begin wel eens rond gekeken maar niets. Had geholpen als je je lengte erbij had gezet :p
Was geweldig feestje. 9 uur voorbij in een oogwenk
Vond alleen de lichtshow wat matig voor zo'n groot event
Op fok kijken is niet bij me opgekomenquote:Op zaterdag 28 november 2015 15:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh ja, niet aan gedacht.Ik had hier rond een uurtje of 3 nog wel even online gekeken of er misschien een bericht van je was zodat we even een handje konden schudden.
Het gaat inderdaad wel in een oogwenk voorbij. Je knippert met je ogen en BAM 9 uur verder.
Voor mij was het absolute hoogtepunt om van 2:30 (begon met supergoede set van Gary Beck) tot 06:30 ofzo op stage 3 te staan (in het midden). Die uren waren echt fantastisch en het meest intens qua dansen, lachen, knuffelen en met iedereen om je heen contact en lol maken.
Lichten niet eens zo opgelet eigenlijk. Ik vond het einde minder, toen was er enkel nog een soort hardcore in een afgematte sfeer in stage 1 en dat was niet aan mij besteed dus ging ik het laatste uurtje ff tussen die machines twee verdiepingen lager liggen slapen.
Gaat al met mij trouwen, sorry. God wat was die mooi. Ik overlaadde haar de hele tijd met superveel complimenten over haar gezicht en ogen en zo en dat meisje werd er zoo blij van joh.quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:13 schreef Mortaxx het volgende:
Oh en schuif dat allermooiste meisje maar door
Haha ja he. Tijdens het feest dacht ik aldoor Wooo 50% van alle mensen hier is echt superknap en toen ik het daarna allemaal buiten tegenkwam leek dat wel een beetje anders.quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op fok kijken is niet bij me opgekomen![]()
Ben voornamelijk in area 1 geweest en ook veel rondgelopen
Aan het eind zag je iedereen er wel duidelijk doorheen zitten ja, ze hadden wat mij betreft best een uurtje eerder kunnen sluiten
En dan kom je buiten en zie je hoe verrot iedereen eruit ziet![]()
Ik heb helemaal geen neiging tot hosselen als ik x op heb #confessionsquote:Op zaterdag 28 november 2015 15:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gaat al met mij trouwen, sorry. God wat was die mooi. Ik overlaadde haar de hele tijd met superveel complimenten over haar gezicht en ogen en zo en dat meisje werd er zoo blij van joh.Direct gezegd dat ik homo ben, dus beetje kusjes geven en zo vond ze ook gewoon leuk.
Ja Mortaxx, gaat de homo er ff vandoor met de leukste meisjes.
Heb helemaal zin gekregen in een feestje door je verhaal. Gelijk maar even wat rode ferrari's en Rolling stones gehaald.quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gaat al met mij trouwen, sorry. God wat was die mooi. Ik overlaadde haar de hele tijd met superveel complimenten over haar gezicht en ogen en zo en dat meisje werd er zoo blij van joh.Direct gezegd dat ik homo ben, dus beetje kusjes geven en zo vond ze ook gewoon leuk.
Ja Mortaxx, gaat de homo er ff vandoor met de leukste meisjes.
Ben je op een gegeven moment dan ook niet een beetje verliefd op iedereen om je heen?quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen neiging tot hosselen als ik x op heb #confessions
Terwijl het dan niet makkelijker kam
Oe leuk waar?quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:21 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb helemaal zin gekregen in een feestje door je verhaal. Gelijk maar even wat rode ferrari's en Rolling stones gehaald.
Vanavond is het mijn beurt.
Heb niet zo de neiging met iedereen contact te gaan makenquote:Op zaterdag 28 november 2015 15:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben je dan ook niet een beetje verliefd op iedereen om je heen?
Doe je het te vaak dan misschien?quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb niet zo de neiging met iedereen contact te gaan maken
Dat had ik eigenlijk alleen bij de eerste keer
We gaan vanavond met een hele groep eerst uiteten en daarna op stap. Geen idee, zal wel ergens in Amsterdam worden.quote:
Mg per kilo lichaamsgewicht ongeveer. Haha, dat loopt inderdaad best uit de pas.quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe je het te vaak dan misschien?Ik heb die 2x290mg ook helemaal opgemaakt he, lang niet wijs.
Wil je niet iedereen vasthouden en knuffelen? Man ik zoen iedereen en zit ook aan iedereen te plukken.quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb niet zo de neiging met iedereen contact te gaan maken
Dat had ik eigenlijk alleen bij de eerste keer
Eh, maybe. Ik wil eigenlijk gewoon blowen weer eerst.quote:
Nope vorige was augustus, daarvoor meiquote:Op zaterdag 28 november 2015 15:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe je het te vaak dan misschien?Ik heb die 2x290mg ook helemaal opgemaakt he, lang niet wijs.
Eerst gaat bijpakken nog een beetje stiekem in hoekjes van de loungeruimtes en zo, rond uurtje of vijf zie je mensen gewoon open en bloot coke van sleutels snuiven midden op de dansvloer.!
Mag ook, mag ook.quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eh, maybe. Ik wil eigenlijk gewoon blowen weer eerst.
Wanneer is de housewarming?quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:31 schreef Rezania het volgende:
Vloer ligt.
[ afbeelding ]
En ik kreeg een ijsje bij de koffie in plaats van een koekje.![]()
[ afbeelding ]
'vreemden' nietquote:Op zaterdag 28 november 2015 15:29 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wil je niet iedereen vasthouden en knuffelen? Man ik zoen iedereen en zit ook aan iedereen te plukken.
Gewoon direct volle bak.quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nope vorige was augustus, daarvoor mei
Maar ik heb het nu denk ik ook te lang willen uitrekken. Volgende keer waarschijnlijk iets grotere dosis om mee te starten en dan maar een keer minder bijpakken
Leuk kleurtje op de wand!quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:31 schreef Rezania het volgende:
Vloer ligt.
[ afbeelding ]
En ik kreeg een ijsje bij de koffie in plaats van een koekje.![]()
[ afbeelding ]
Neuh ik ook niet echt. Alhoewel vreemden snel bekenden worden als ik eenmaal in gesprek ben.quote:
Nou ja durven. Het was gewoon niet zo belangrijk een random fokker te meeten 😅quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan had je me wel durven opzoeken.
Ha, precies! Heb aardig wat jongens en meisjes gekoppeld. Ging ik gewoon voor leuke meisjes die ik zag leuke jongens zoeken en die naar elkaar toebrengen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou ja durven. Het was gewoon niet zo belangrijk een random fokker te meeten 😅
Als ik dat van die meisjes eerder had gewetenideale wingman
Die viezigheid doe je maar ik de ritsquote:Op zaterdag 28 november 2015 16:07 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind het bij dat soort gelegenheden wel gewoon echt jammer dat zo weinig jongens homo zijn en dat een beetje lollig lopen flirten op dat gebied weinig uithaalt. Had het zelfs -nog- leuker gemaakt.
Huh wat staat hier? 😅quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die viezigheid doe je maar ik de rits
Hier ga ik hem over ondervragen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Paxcon vertelt je alles over de rits
Naar horen zeggen is De Rits een keurig caféquote:Op zaterdag 28 november 2015 16:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die viezigheid doe je maar ik de rits
Stuur eens een pic ik ben toch wel nieuwsgierig of ik je gezien heb.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Paxcon vertelt je alles over de rits
Ik had een lichtblauwe spijkerbroek, donkerrood t shirt en een hartje met lichtjes erin om m'n nek hangenquote:Op zaterdag 28 november 2015 18:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Stuur eens een pic ik ben toch wel nieuwsgierig of ik je gezien heb.
Ja dat zegt me niets.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik had een lichtblauwe spijkerbroek, donkerrood t shirt en een hartje met lichtjes erin om m'n nek hangen
Ik had ook een ring maar geen meisje gevonden om te trouwenquote:Op zaterdag 28 november 2015 19:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja dat zegt me niets.
Wel cool dat je lichtjes droeg btw.
In maart is er weer een rave dan ga ik een leuk meisje voor je fixen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik had ook een ring maar geen meisje gevonden om te trouwen
Denk dat ik die moet missen helaasquote:Op zaterdag 28 november 2015 19:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In maart is er weer een rave dan ga ik een leuk meisje voor je fixen.
Loop gewoon de zaal door en ga dan meisjes aanspreken op basis van je voorkeuren en als ik ze goedkeur op je afsturen.
quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat ik die moet missen helaas
Dan ben ik toch niet in nlquote:Op zaterdag 28 november 2015 21:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij moet ook
voor dat knuffelgedeelte
Dat moet ik ook nodig eens doen. Ik weet ineens een goed moment.quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eh, maybe. Ik wil eigenlijk gewoon blowen weer eerst.
Hehe, is goed. Eerste keer is wel kut hoor, moet je even onthouden.quote:Op zondag 29 november 2015 00:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nodig eens doen. Ik weet ineens een goed moment.
Haha Rez post hier inquote:Op zondag 29 november 2015 00:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hehe, is goed. Eerste keer is wel kut hoor, moet je even onthouden.
Hmmm ja, zoiets heb ik eerder gehoordquote:Op zondag 29 november 2015 00:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hehe, is goed. Eerste keer is wel kut hoor, moet je even onthouden.
nee heb ik nog nietquote:Op zondag 29 november 2015 01:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
huh heb je direct een relatie met haar zie ik in andere topics?
Anders spacecake, hoef je niet te roken.quote:Op zondag 29 november 2015 01:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmmm ja, zoiets heb ik eerder gehoord
Ook goedquote:Op zondag 29 november 2015 02:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Anders spacecake, hoef je niet te roken.
Kom je nou in [HOMO] vertellen dat je een vriendinnetje hebt. Gek kind.quote:Op zondag 29 november 2015 01:40 schreef Fylax het volgende:
ja nja
het voelt wel als een relatie en dat vindt zij ook
maar t iz niet officieel ofzo
gwn gwn
Ok doei.quote:Op zondag 29 november 2015 01:40 schreef Fylax het volgende:
ja nja
gwn gwn
20 van de 20. Wel erg simpel dit.quote:Op zondag 29 november 2015 09:35 schreef Renesite het volgende:
Ik kom tot 9![]()
http://www.upcoming.nl/di(...)e-bijna-was-vergeten
Jaaaaaaaaa leuk!quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoho, als je met Pax gaat ga ik mee.
Je kent haar 1 nachtje?quote:Op zondag 29 november 2015 01:40 schreef Fylax het volgende:
ja nja
gwn gwn
niet echt goede beelden helaas. Of het ligt aan mijn telefoonquote:Op zondag 29 november 2015 11:36 schreef Kaas- het volgende:
https://www.facebook.com/(...)ink/485459344990828/
Leuk filmpje van de avond, beetje nagenieten Moetaxx
Dat FB-delen werkt voor geen meter, link gaat telkens naar een ander filmpje dan ik deel.quote:Op zondag 29 november 2015 13:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet echt goede beelden helaas. Of het ligt aan mijn telefoon
komt vast nog wel een aftermovie op YouTube. Als ik daar maar niet op sta nuquote:Op zondag 29 november 2015 13:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat FB-delen werkt voor geen meter, link gaat telkens naar een ander filmpje dan ik deel.
Ga er speciaal op letten.quote:Op zondag 29 november 2015 13:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
komt vast nog wel een aftermovie op YouTube. Als ik daar maar niet op sta nu
Leuk ingerichtquote:Op zondag 29 november 2015 14:45 schreef Renesite het volgende:
O my gawd I want this house![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)-van-royenlaan-15-b/
En de rest. Winkeltjes, cafeetjes etcquote:Op zondag 29 november 2015 15:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Leuk ingericht, leuk dakterras en vlakbij een AH
Laat daadkrachtig wel, soort van een 2e date regelen.quote:
Huh?quote:Op zondag 29 november 2015 15:20 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Laat daadkrachtig wel, soort van een 2e date regelen.
Haha, hoezo "een soort van"? Dat bedoelde ik.quote:
Tostiiiiiiiiquote:Op zondag 29 november 2015 15:20 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Laat daadkrachtig wel, soort van een 2e date regelen.
Oh, hij heeft dan mss een instemming/hospiteren.quote:Op zondag 29 november 2015 15:22 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Haha, hoezo "een soort van"? Dat bedoelde ik.
Man man man. Wat een dag/nacht.quote:Op zondag 29 november 2015 15:26 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb met tosti op een boot gestaan op de Gay Pride mensenwees lief voor hem
Spannende tijden dus. Hoe kom je eraan?quote:Op zondag 29 november 2015 15:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, hij heeft dan mss een instemming/hospiteren.
Hoe kom ik waaraan?quote:Op zondag 29 november 2015 15:53 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Spannende tijden dus. Hoe kom je eraan?
Aan je aids. Jezus.quote:
brrrr een pollerquote:Op zondag 29 november 2015 15:26 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb met tosti op een boot gestaan op de Gay Pride mensenwees lief voor hem
betas zijn niet zo snugger ik communiceren. Blijkt wel weer.quote:Op zondag 29 november 2015 15:56 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Aan je aids. Jezus.
Die gozer natuurlijk, je date. Aangezien je een echte beta bent...
Mijn date is geen object, daarom vroeg ik het nog maar even na.quote:Op zondag 29 november 2015 15:56 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Aan je aids. Jezus.
Die gozer natuurlijk, je date. Aangezien je een echte beta bent...
Nu al je date beschermen, cute hoor.quote:Op zondag 29 november 2015 16:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn date is geen object, daarom vroeg ik het nog maar even na.Is een jongen van mijn studie.
Inderdaad, valt allemaal vies tegen.quote:Op zondag 29 november 2015 16:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
betas zijn niet zo snugger ik communiceren. Blijkt wel weer.
En terecht, hij is namelijk fucking schattig.quote:Op zondag 29 november 2015 17:14 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Nu al je date beschermen, cute hoor.
jjajajajaja alleen kansloos want de politiek is korte termijn en nooit goed. Ben gestopt met volgen.quote:
Hij ziet er wel kei jong uitquote:Op zondag 29 november 2015 17:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
En terecht, hij is namelijk fucking schattig.
1e-jaars?quote:Op zondag 29 november 2015 17:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
En terecht, hij is namelijk fucking schattig.
Haha, mijn vriend ook. Nice.quote:
Is legaal.quote:
En lekker strak. Al is Rezania bottom... maar achquote:
Ik weet niet waar je dit soort info vandaan haalt, maar ik suggereer dat je stopt aangezien je valse info aan het verspreiden bent.quote:
quote:Op zondag 29 november 2015 17:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
En lekker strak. Al is Rezania bottom... maar ach
+-20, mag ik toch hopen voor je?quote:Op zondag 29 november 2015 17:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dit soort info vandaan haalt, maar ik suggereer dat je stopt aangezien je valse info aan het verspreiden bent.
Nee, dat weten we helemaal niet. Renesite lult weer eens zonder verstand van zaken.quote:
Ik ga hier niks meer zeggen, blijkbaar heb ik al te veel gezegd. Hij is leuk, legaal en beschikbaar, klaar.quote:
Ik kreeg een ban voor een zelfde soort inseminatiequote:Op zondag 29 november 2015 17:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dit soort info vandaan haalt, maar ik suggereer dat je stopt aangezien je valse info aan het verspreiden bent.
Werkelijk?quote:Op zondag 29 november 2015 18:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kreeg een ban voor een zelfde soort inseminatie
Doe gerust je panty weer aan. Wanneer het te persoonlijk wordt je eigen kant op spring je er uit. Hoeft niet lieverd.quote:Op zondag 29 november 2015 18:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat weten we helemaal niet. Renesite lult weer eens zonder verstand van zaken.
Ik heb alleen nog maar een banaan gegeten vandaag volgens mijquote:
's Ochtends eten is altijd wel het laatste waar ik op zo'n moment zin in hebquote:Op zondag 29 november 2015 18:15 schreef Renesite het volgende:
Jeetje.
Ontbeten met een broodje geitenkaas en een broodje zeeuwsspek.
Lunch een pistolet filet, pitsolet zalm.
Straks aardappels met kippenhaasjes en sperzieboontjes
Ach... ik was 9:15 bed uitquote:Op zondag 29 november 2015 18:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
's Ochtends eten is altijd wel het laatste waar ik op zo'n moment zin in heb
Ik val af van stress, dan vergeet ik te eten.quote:
Ik kom sowieso aanquote:Op zondag 29 november 2015 18:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik val af van stress, dan vergeet ik te eten.Van verveling kom ik juist aan.
Komt wel goed schatje. Relnichten hier.quote:Op zondag 29 november 2015 18:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga hier niks meer zeggen, blijkbaar heb ik al te veel gezegd. Hij is leuk, legaal en beschikbaar, klaar.
Je bent zelf een nicht.quote:Op zondag 29 november 2015 18:28 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje. Relnichten hier.
Al die khoolydrathen.quote:Op zondag 29 november 2015 18:15 schreef Renesite het volgende:
Jeetje.
Ontbeten met een broodje geitenkaas en een broodje zeeuwsspek.
Lunch een pistolet filet, pitsolet zalm.
Straks aardappels met kippenhaasjes en sperzieboontjes
eet een keer in de maamd aardappelen. En broodjes op zondag, heerlijkquote:
Beter warm water drinkenquote:Op zondag 29 november 2015 18:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
's Ochtends eten is altijd wel het laatste waar ik op zo'n moment zin in heb
's Ochtends moet je juist goed eten, heb je minder trek voor de rest van de dag.quote:
Of gewoon minder eten in je mond stoppen.quote:Op zondag 29 november 2015 18:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
's Ochtends moet je juist goed eten, heb je minder trek voor de rest van de dag.
Als je minder impuls heb om eten in je mond te stoppen gebeurt dat vanzelf ja.quote:Op zondag 29 november 2015 18:54 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Of gewoon minder eten in je mond stoppen.
Dat is het probleem van de hedendaagse maatschappij, een totaal gebrek aan discipline. Man van die vrouwen die zichzelf maar vol blijven stouwen met zgn. "gezonde" tussendoortjes. En dan maar zeiken dat ze niet afvallen. Joh.quote:Op zondag 29 november 2015 18:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je minder impuls heb om eten in je mond te stoppen gebeurt dat vanzelf ja.
juist niet dat brengt je stofwisseling op gangquote:Op zondag 29 november 2015 18:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
's Ochtends moet je juist goed eten, heb je minder trek voor de rest van de dag.
Ik zou hem wel doen. Net als die vriend van tosti trouwens. En jou al helemaal natuurlijk.quote:Op zondag 29 november 2015 18:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga hier niks meer zeggen, blijkbaar heb ik al te veel gezegd. Hij is leuk, legaal en beschikbaar, klaar.
Wtf? Dat is niet echt normaal.quote:Op zondag 29 november 2015 18:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar een banaan gegeten vandaag volgens mij
En dan bedoel ik gewoon die fruitsoort
Twijfel nog tussen vnv naar Nijmegen of morgenvroeg. Geen zin in morgen vroeg op staan, maar ook geen zin in reizen.quote:Op zondag 29 november 2015 19:01 schreef Kaas- het volgende:
Ik moet nu trouwens 5x overstappen, zoo geen zin in deze rit.
Uitstellen is altijd het beste.quote:Op zondag 29 november 2015 19:06 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Twijfel nog tussen vnv naar Nijmegen of morgenvroeg. Geen zin in morgen vroeg op staan, maar ook geen zin in reizen.
Nou, mijn ervaring is dat ik minder trek heb gedurende de dag na een goed ontbijt.quote:Op zondag 29 november 2015 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
juist niet dat brengt je stofwisseling op gang
Dikke ondervoeding.quote:Op zondag 29 november 2015 19:00 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dat is het probleem van de hedendaagse maatschappij, een totaal gebrek aan discipline. Man van die vrouwen die zichzelf maar vol blijven stouwen met zgn. "gezonde" tussendoortjes. En dan maar zeiken dat ze niet afvallen. Joh.
Als dat soort mensjes gewoon 2 maaltijden per dag eten, die bestaan uit max 1000 kcals komt alles wel goed.
Zijn er ook nog mensen die jij niet zou doen?quote:Op zondag 29 november 2015 19:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou hem wel doen. Net als die vriend van tosti trouwens. En jou al helemaal natuurlijk.
Maar vanochtend die vriend van mezelf al gedaan, was ook chill.
quote:
Ja hoor, meer niet dan wel.quote:Op zondag 29 november 2015 19:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, mijn ervaring is dat ik minder trek heb gedurende de dag na een goed ontbijt.
[..]
Dikke ondervoeding.Maar ik snap je punt hoor, discipline is ook belangrijk.
[..]
Zijn er ook nog mensen die jij niet zou doen?![]()
Ik heb blond haar en "mooie ogen" volgens hem, ik ben niet meer veilig.quote:Op zondag 29 november 2015 19:18 schreef tofastTG het volgende:
God, kaas is irl best wel normaal. Je zou bijna denken dat hij een ieder bijna direct bespringt.
Gelukkig gewoon een nette jongen zoals u weet.quote:Op zondag 29 november 2015 19:18 schreef tofastTG het volgende:
God, kaas is irl best wel normaal. Je zou bijna denken dat hij een ieder bijna direct bespringt.
Ha, gay!quote:
Moet jij zeggen met je Bromance.quote:
Was je in Amsterdam tijdens de gaypride? En toen toevallig op Grindr gezeten?quote:Op zondag 29 november 2015 19:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb blond haar en "mooie ogen" volgens hem, ik ben niet meer veilig.
Ik ben nog nooit bij de Gay Pride geweest, en er studeren wel meer jongens in Delft.quote:Op zondag 29 november 2015 19:27 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Was je in Amsterdam tijdens de gaypride? En toen toevallig op Grindr gezeten?
Toen namelijk best lang gepraat met een jongen die in Delft studeerde, en nu ineens helemaal in het profiel past.
quote:Op zondag 29 november 2015 19:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ha, gay!
Sorry is wel een leuk nummer van Bieber imo.
[..]
Moet jij zeggen met je Bromance.
Was voor ons ook de eerste keer. Een van de mooiste dagen ooit vond ik het. Direct all the way dus op een boot en zo.quote:Op zondag 29 november 2015 19:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij de Gay Pride geweest, en er studeren wel meer jongens in Delft.
Ja, één keer, jij begint er iedere keer weer over.quote:Op zondag 29 november 2015 19:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]! Jij kwam zelf aanzetten met Bromance, ik vind het sindsdien alleen toevallig heel chill.
Had dat nummer inmiddels ook al met tosti op de app gedeeld trouwens.
Ja, van die echte beta's. Die negeerde ik gewoon. Maar deze was lekker, en ook blond haar, ook bio-onzin.quote:Op zondag 29 november 2015 19:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij de Gay Pride geweest, en er studeren wel meer jongens in Delft.
Ja maar, ja maar...quote:Op zondag 29 november 2015 19:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, één keer, jij begint er iedere keer weer over.
Wie is jullie?quote:
Genoeg sociale jongens in Delft hoor, we zijn niet allemaal stereotype natuurkundestudenten.quote:Op zondag 29 november 2015 19:30 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ja, van die echte beta's. Die negeerde ik gewoon. Maar deze was lekker, en ook blond haar, ook bio-onzin.
quote:Op zondag 29 november 2015 19:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...Heaumeau!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Nou ja, jij bentquote:Op zondag 29 november 2015 19:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie is jullie?
[..]
Genoeg sociale jongens in Delft hoor, we zijn niet allemaal stereotype natuurkundestudenten.En kan ook bionano science zijn dan.
Zou zomaar kunnen. Rez is ook een lekker blondje die van die bloemenenbijtjesbullshit studeert.quote:Op zondag 29 november 2015 19:30 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ja, van die echte beta's. Die negeerde ik gewoon. Maar deze was lekker, en ook blond haar, ook bio-onzin.
Ik ben geen bioloog, gvd.quote:Op zondag 29 november 2015 19:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Rez is ook een lekker blondje die van die bloemenenbijtjesbullshit studeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |