quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:37 schreef Rezania het volgende:
Heb je lopen fluffen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, grgr.![]()
nephommoquote:Op vrijdag 27 november 2015 17:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou zien hier dan?
Kijk het elke dag 1x.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:43 schreef Rezania het volgende:
BROMANCCCCEEEE
Nothing really gay about it!
Jaaaa, vond Jimmy ook.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:44 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Misschien wil ik het wel zien.![]()
Goeie lippen ook!
Huh wat? Ik snap hem nietquote:Op vrijdag 27 november 2015 17:45 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik ook niet. Als dat al een bulge is dan is kaas niet veel gewend.
Jij begint?quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:50 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Bulge sefies zijn natuurlijk wel leuk, en toegestaan volgens de policy.
Dit is een hint.
Shirtless en zo geen probleem, maar een bulge hier posten voor jan en alleman mehh.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:50 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Bulge sefies zijn natuurlijk wel leuk, en toegestaan volgens de policy.
Dit is een hint.
Pics van jouw broekbulge en ondergoedbulge om te bewijzen?quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:52 schreef Kaas- het volgende:
Overigens zegt het doorgaans vooral iets over de broek hoe het kruis eruit ziet in een broek. Kunnen enorme piemels verscholen zitten achter broeken waarin je niets ziet en vice versa.
Hè.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Shirtless en zo geen probleem, maar een bulge hier posten voor jan en alleman mehh.
Ik zit toch niet in de trein jonge!quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pics van jouw broekbulge en ondergoedbulge om te bewijzen?
quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zit toch niet in de trein jonge!
Dit is overigens wel waarquote:Op vrijdag 27 november 2015 17:52 schreef Kaas- het volgende:
Overigens zegt het doorgaans vooral iets over de broek hoe het kruis eruit ziet in een broek. Kunnen enorme piemels verscholen zitten achter broeken waarin je niets ziet en vice versa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |