Beste tip. Kijk op youtube naar wat beginners filmpjes. En ik wil je best een keer helpenquote:Op vrijdag 4 november 2016 01:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Deze week ook begonnen aan LoL, snap het ook niet zo heel goed maar wel leuk
Heb liever een Eve jungle in enemy team dan Nasus mid lane.quote:Op dinsdag 22 november 2016 17:18 schreef over_hedge het volgende:
Dit topic is echt dood
Maar: Damn wat is eve op![]()
[ afbeelding ]
nasus mid is niet een probleem als je een eve in jungle hebtquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb liever een Eve jungle in enemy team dan Nasus mid lane.
Moet je wel een Eve jungle hebben of een ander jungler met hard cc anders stop je hem niet makkelijk. Daarnaast begint ieder slim nasus speler met een tanky item.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nasus mid is niet een probleem als je een eve in jungle hebtNasus Mid is die build van phylol?
Dan is hij niet tanky dus kill je hem zo.
Er zijn er echt veel thoquote:Op vrijdag 4 november 2016 03:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Beste tip. Kijk op youtube naar wat beginners filmpjes. En ik wil je best een keer helpen
ik heb veel van https://www.youtube.com/user/ThePhylol geleerd.quote:Op maandag 28 november 2016 23:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Er zijn er echt veel thoheb je goede links?
ik vind mobafire best kut eigenlijk. Ik vind probuilds beter eigenlijk (of recommended zelfs, is meestal best prima).quote:Op dinsdag 29 november 2016 08:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik heb veel van https://www.youtube.com/user/ThePhylol geleerd.
Al weet ik niet of dat het beste is om bij te beginnen. Toen ik begon met spelen heb ik gewoon gezocht naar Guides van de champs en rol die ik wilde spelen.
Kies 2 of 3 champs die je leuk vind. Zoek daar guides voor. En je hebt voor elke lane ook wel speciale guids. En ga alsjeblieft niet jungle voordat je het spel een beetje door hebt
En gebruik mobafire.com om te kijken wat voor build je het beste kan maken.
Moba kut? Is een kwestie van de goede build opzoeken die veel upvotes heeft en dus werkt.quote:Op donderdag 1 december 2016 03:13 schreef blow... het volgende:
[..]
ik vind mobafire best kut eigenlijk. Ik vind probuilds beter eigenlijk (of recommended zelfs, is meestal best prima).
Welk focking elo is dit dan.quote:Op dinsdag 22 november 2016 17:18 schreef over_hedge het volgende:
Dit topic is echt dood
Maar: Damn wat is eve op![]()
[ afbeelding ]
Of bronze of smurf denk ikquote:Op maandag 12 december 2016 16:01 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Welk focking elo is dit dan.
Dat was brons1 ja.quote:Op maandag 12 december 2016 16:01 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Welk focking elo is dit dan.
Ahh oké. Dacht alquote:Op maandag 12 december 2016 19:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat was brons1 ja.
Maar ze heeft wel echt tering veel damage met die build. Elke adc is binnen 2 sec dood.
Ja als tegenstander beetje slim is bouwen ze veel armor en dan kan je niet zo heel veel meer.quote:Op maandag 12 december 2016 23:06 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ahh oké. Dacht alOp gold of hoger elo wordt deze champ en zo'n build hard afgestraft. Maar op brons elo kan dit best sterk zijn, omdat ze het niet verwachten er niet tegen builden en nog steeds niet doorhebben dat je zoveel damage doet.
Vriend van me is met ad evelyn toen van brons 3 naar silver 2 gegaan, daarna was het wel een beetje uit met de pret. Zijn nu rond gold 1/2 en laats wilde hij het nog een keer doen in flex que, maar werd early zo hard afgestraft door enemy lee, gast ging 1/12 uiteindelijk.
het is makkelijker om s te krijgen als je verliest.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:21 schreef lesleyyb het volgende:
Laatste 8 games iets van 5 s ratings gehad, als support, zo frustrerend als je de game dan niet wint
quote:Een personage uit het computerspel League of Legends lijkt zo erg op Edgar Davids, dat de oud-voetballer daar een schadevergoeding van de spelmakers voor moet krijgen. Dat oordeelde de rechtbank in Amsterdam.
Volgens de rechtbank hebben de ontwerpers van het spel met het personage Striker Lucian inbreuk gemaakt op het portretrecht van Davids. "Striker Lucian bevat zoveel elementen van de oud-voetballer dat met de skin en afbeeldingen van Striker Lucian het beeld van de voetballer wordt opgeroepen", is te lezen in de uitspraak.
Zwarte dreadlocks
De rechter haalde verschillende kenmerken van het poppetje, zoals de donkere huidskleur, het sportieve postuur, de agressieve speelstijl, zwarte dreadlocks en een sportbril gecombineerd met een voetbaluniform aan om tot die conclusie te komen.
In het spel League of Legends, bedacht door het Amerikaanse bedrijf Riot Games, moeten spelers met verschillende personages missies uitvoeren. Sommige personages, zoals de look-a-like van Davids die tijdens het WK in 2014 geïntroduceerd werd, moeten spelers tegen betaling apart aanschaffen.
Schadevergoeding
Riot Games moet van de rechter een schadevergoeding aan Davids betalen. De bedenkers van het spel moeten aan de rechter laten zien hoeveel er in Nederland is verdiend met Striker Lucian. De rechter zal aan de hand daarvan bepalen hoe hoog de schadevergoeding wordt.
RTL Nieuws
Wauwquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:35 schreef Najieto het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)in-league-of-legends
[..]
Game doodquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:11 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Nummertje 208 in de reeks, maar doen al bijna 2 jaar over 1 topic![]()
Game is behoorlijk dood volgens mij. Iedereen die ik ken die het speelde is gestopt (including me)
Trekken gewoon blikken open met nieuwe 12 jarige salty kids dus.quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Game doodGrapjas
Heb je gezien hoeveel kijkers worlds heeft atm? En is het meest gestreamde spel van twitch ongeveer altijd. Echt verre van dood.
Dus omdat jij het niet meer speelt zijn het meteen allemaal 12 jarige?quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Trekken gewoon blikken open met nieuwe 12 jarige salty kids dus.
Iedereen die ik ken speelt wel nogquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:11 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Nummertje 208 in de reeks, maar doen al bijna 2 jaar over 1 topic![]()
Game is behoorlijk dood volgens mij. Iedereen die ik ken die het speelde is gestopt (including me)
Hm, ik zie het. Ik ben ergens wel een beetje teleurgesteld, er zijn veel stats van runes in de base stats van champs gepompt en de nieuwe "Runes" lijken meer op de oude masteries dan op de oude runes. Opzich prima, maar er zijn ook champions zoals teemo en yasuo die goed gebruik maken van attack speed op level 1, en die zijn nu geforceerd om precision te kiezen als rune path. Ik dacht en hoopte dat het juist het idee was dat je elke champ beter bij je kon laten passen door de "runes" een eigen draai te geven, maar waarschijnlijk zal het wel zo zijn dat er na 2 weken weer een aantal setups zijn die altijd gebruikt worden door x champ met weinig of geen variatie (misschien kiezen tussen de tenacity of de lifesteal / attack speed stacking en dat soort subtiele doch relevante changes), nou, jammer riot. Misschien ben ik wel een beetje te pessimistisch nu maar die eeuwige changes die zogenaamd beter moeten zijn zijn er al jaren en toch heeft league, mijn inziens, leukere tijden gekend.quote:
Met 10 games ben je er ook al. Helemaal als je deze verspreid over 2 dagenquote:Op woensdag 8 november 2017 17:55 schreef blow... het volgende:
[..]
Hm, ik zie het. Ik ben ergens wel een beetje teleurgesteld, er zijn veel stats van runes in de base stats van champs gepompt en de nieuwe "Runes" lijken meer op de oude masteries dan op de oude runes. Opzich prima, maar er zijn ook champions zoals teemo en yasuo die goed gebruik maken van attack speed op level 1, en die zijn nu geforceerd om precision te kiezen als rune path. Ik dacht en hoopte dat het juist het idee was dat je elke champ beter bij je kon laten passen door de "runes" een eigen draai te geven, maar waarschijnlijk zal het wel zo zijn dat er na 2 weken weer een aantal setups zijn die altijd gebruikt worden door x champ met weinig of geen variatie (misschien kiezen tussen de tenacity of de lifesteal / attack speed stacking en dat soort subtiele doch relevante changes), nou, jammer riot. Misschien ben ik wel een beetje te pessimistisch nu maar die eeuwige changes die zogenaamd beter moeten zijn zijn er al jaren en toch heeft league, mijn inziens, leukere tijden gekend.
Ik ben echter wel heel benieuwd naar zoe, als die leuk is geef ik het spel nog wel een kans.
Ook behoorlijk kut trouwens dat je nu geen constante source van inkomen hebt in de vorm van blue essence, waardoor je 15 potjes moet spelen ipv eentje als je net 3 blue essence te weinig hebt voor de champ die je al een maand of anderhalf wil kopen.
Jij bent dus bronzequote:Op maandag 23 oktober 2017 22:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Trekken gewoon blikken open met nieuwe 12 jarige salty kids dus.
quote:
jep. ik faal alleen. want zit in silverquote:
Ja zo af en toe! Plezier een beetje verloren. Leuker om met bekenden te spelen zodat je een beetje weet waar je aan toe bent en lol kan hebben (no pun intended...)quote:
Pfff, dit nummer heb ik nu constant in m'n kop omdat t toegevoegd is aan Beatsaber op de PSVRquote:Op maandag 12 november 2018 21:38 schreef 2dope het volgende:
Dude
K/DA - POP/STARS (ft Madison Beer, (G)I-DLE, Jaira Burns) | Official Music Video - League of Legends
Heb niets met LoL, of k-pop. Maar holy shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |