SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Bby kheb je toegevoegdquote:Op donderdag 26 november 2015 20:04 schreef Fylax het volgende:
Net paar poitjes gespeeld nu ligt ie er weer uit
add me
fylaxx
Ok. Terrorist hunt werkt in ieder geval prima.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:31 schreef satecl het volgende:
Ik werd er na 1 potje alweer uitgegooid. Zonde van me tijd, ga wel weer lekker TLOU spelen of FIFA.
quote:Op donderdag 26 november 2015 18:03 schreef Droopie het volgende:
Hij doet het medefokkers..
God en Ubisoft zijn voorlopig geprezen
Ik verwacht morgen wel wat Black Friday kortingen op PSN. Sowieso op de VS storequote:Op donderdag 26 november 2015 21:01 schreef Yi-Long het volgende:
Krijgen we deze week nou serieus geen nieuwe aanbiedingen op PSN? Zo schraal weer?
Aan de VS store heb ik persoonlijk helaas niets, want dan zou ik eerst weer moeten gaan kutten via PayPal en nepadressen enzo...quote:Op donderdag 26 november 2015 21:15 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen wel wat Black Friday kortingen op PSN. Sowieso op de VS store
Wel erg aantrekkelijkquote:Op donderdag 26 november 2015 22:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Witcher 3 voor $25, The Order voor $10, Hatoful Boyfriend voor maar $5, TES voor $24, Wolvenstein voor $9, Project Cars voor $20. Nette deals.
+ 10% extra korting met: FH24P5BDR6
$22,50 voor W3 is echt een dikke steal. En zo simpel is het idd.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:13 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Wel erg aantrekkelijk![]()
Is een US-account maken echt zo gemakkelijk als hier staat? Heb sowieso Witcher 3 nog niet, maar voor $25,- kan ik hem echt niet laten liggen. Ik zag dat je een US-account als primary moet zetten om de games op je eigen account te spelen. Levert dat geen problemen op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |