nee dus loop maar doorquote:
Ik. Maar het ging te snel, was weer eens uitgelogd en toen ik weer ingelogd was, was ie weg.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:25 schreef Nizno het volgende:
heuj wie wilde er nog goede overtrekken??
Die had een dekbed gekocht
ahhh zonde, hoewel ik liever ook andere kleur zou willen als ik een dekbedovertrek gewild had.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik. Maar het ging te snel, was weer eens uitgelogd en toen ik weer ingelogd was, was ie weg.
Gelukkig past het bij mij welquote:Op donderdag 26 november 2015 18:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ahhh zonde, hoewel ik liever ook andere kleur zou willen als ik een dekbedovertrek gewild had.
Mooi dat het toch gelukt isquote:
wij hebben donker en lichtblauw, donker en licht paars en een donker en licht groene. dus eigenlijk hebben we ook zatquote:[..]
Gelukkig past het bij mij wel
Nu even controleren of de maat ook echt kloptquote:
Mijn slaapkamer is wit en grijs met een houten vloer. Die rand zag er niet 'diep' zwart uit dus volgens mij past het wel.quote:wij hebben donker en lichtblauw, donker en licht paars en een donker en licht groene. dus eigenlijk hebben we ook zat
lijkt mij idd ook grijs wit geweest zijn....quote:Op donderdag 26 november 2015 18:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nu even controleren of de maat ook echt klopt
[..]
Mijn slaapkamer is wit en grijs met een houten vloer. Die rand zag er niet 'diep' zwart uit dus volgens mij past het wel.
Oh geloof mij, je hebt nooit genoeg bakjesquote:Op donderdag 26 november 2015 18:36 schreef De_Hertog het volgende:
Hmm. Staat nog niet bij m'n bestellingen. Staan wel twee sets vershoudbakjes bij nu. 26 lijkt me wel wat veel.
Jij hebt tien sets besteld?quote:Op donderdag 26 november 2015 18:37 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Oh geloof mij, je hebt nooit genoeg bakjes
hahahaha daar kun je nooit genoeg van hebben.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:36 schreef De_Hertog het volgende:
Hmm. Staat nog niet bij m'n bestellingen. Staan wel twee sets vershoudbakjes bij nu. 26 lijkt me wel wat veel.
Oh. Dan ga ik maar.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
Alleen die box is interessant, voor de rest is het gewoon hetzelfde als een reclame foldertje van de blokker of MM
Die staat niet tussen het lijstjequote:
kun je dan niet beter kijken voor een chromecast?quote:Op donderdag 26 november 2015 18:54 schreef essnhills het volgende:
Eigenlijk wil ik wel zo'n ding. Maar ik heb er niet zoveel geld voor over
Ja dit is ook wel een beetje achterlijk. Als je zo'n losse pi uit amerika haalt kost het geen drolquote:Op donderdag 26 november 2015 18:54 schreef essnhills het volgende:
Eigenlijk wil ik wel zo'n ding. Maar ik heb er niet zoveel geld voor over
Tis dat?quote:Op donderdag 26 november 2015 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je dan niet beter kijken voor een chromecast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |