Een suikerspinmachine!quote:Op donderdag 26 november 2015 18:09 schreef Melleyn het volgende:
Effe kijken wat voor 'leuks' ik gemist heb
Ja, maar je kan wel met meerdere smaken en kleurstoffen spelenquote:
deze is niet netflix compatible... dat wil apple nietquote:
uhuh, alleen niet voor de gewone wii dus helaas pindakaas, anders had ik hem gekooptquote:Op donderdag 26 november 2015 18:18 schreef essnhills het volgende:
Oh wauw Guitar Hero, ik wist niet dat dat nog een ding was
Ik heb helemaal geen spelcomputer..quote:Op donderdag 26 november 2015 18:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh, alleen niet voor de gewone wii dus helaas pindakaas, anders had ik hem gekoopt
heb een omgebouwde wii, naja, euh, die is ingepikt door mn neefjes.... maar toch hij is wel van mijquote:Op donderdag 26 november 2015 18:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen spelcomputer..
Heb het 1x gespeeld bij vrienden
* Melleyn heeft een Wii, Wii U, PS3, PS4 Omgebouwde Xbox 360 en een legale Xbox 360, een Xbox one...quote:Op donderdag 26 november 2015 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb een omgebouwde wii, naja, euh, die is ingepikt door mn neefjes.... maar toch hij is wel van mij
uitslovertquote:Op donderdag 26 november 2015 18:22 schreef Melleyn het volgende:
[..]
* Melleyn heeft een Wii, Wii U, PS3, PS4 Omgebouwde Xbox 360 en een legale Xbox 360, een Xbox one...
hmm, wij speelden weinig op de wii, dus ja dan kon hij wel bij mn neefjes staan.... oudste is er erg blij mee.quote:
Waar haal je de tijd vandaanquote:
Ach, wat slechtquote:Op donderdag 26 november 2015 18:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
deze is niet netflix compatible... dat wil apple niet
eensquote:Op donderdag 26 november 2015 18:24 schreef Melleyn het volgende:
Als ze die hunt vol zouden stoppen met fatsoenlijke games waren we zo klaar geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |