Als je het normaal niet hebt, dan heb je waarschijnlijk gewoon last van iets anders terwijl het volle maan is, niet omdat...quote:Op donderdag 26 november 2015 07:23 schreef lelyflower23 het volgende:
Zijn er meer mensen die nu erger last hebben van de volle maan vanavond? Ik heb er enorm veel last van, heel veel druk in me hoofd, helemaal niet lekker.. Normaal heb ik der niet zo een last van.
Dit.quote:Op donderdag 26 november 2015 07:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik heb wel de drang, om in mijn wolvenshirt, naar buiten te rennen en te gaan huilen richting de maan.
Dat is niet de maan. Kijk eens wat er verder mis kan zijn. Iets waar je wat aan kan doen/veranderen. In plaats van de maan de schuld te geven.quote:Op donderdag 26 november 2015 07:23 schreef lelyflower23 het volgende:
Zijn er meer mensen die nu erger last hebben van de volle maan vanavond? Ik heb er enorm veel last van, heel veel druk in me hoofd, helemaal niet lekker.. Normaal heb ik der niet zo een last van.
Als je geen naakt heksenritueel op een open plek in het bos wil doen, dan is het misschien handig om de drukte in je hoofd te lijf te gaan met een rondje meditatie of mindfulness ofzo.quote:Op donderdag 26 november 2015 07:23 schreef lelyflower23 het volgende:
Ik hoop dat dit sarcastisch bedoeld is. Ik ben er alleen niet zeker van.quote:Op donderdag 26 november 2015 08:03 schreef Ceviche het volgende:
Kan ook gewoon veroorzaakt worden doordat mars in het vijfde huis staat.
Dan zou dus het erg goede sarcasme zijnquote:Op donderdag 26 november 2015 10:16 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit sarcastisch bedoeld is. Ik ben er alleen niet zeker van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |