Oh van die chemische lucht die direct op je keel slaat.quote:
There, I fixed it.quote:Op donderdag 26 november 2015 10:34 schreef noodgang het volgende:
En alsof dat nog niet erg genoeg is, zit er ook nog een geurverspreider in het lampje gebouwd, met lavendelgeur.
In elke hoek 1quote:
Nu ga je zeggen dat je ronde kamers hebt, zeker.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 10:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu ga je zeggen dat je ronde kamers hebt, zeker.
en Full-duplex echo-onderdrukkingquote:Op donderdag 26 november 2015 10:37 schreef Nizno het volgende:
Deze heeft een app die antwoord voor je geeft. Verrekte handig.
en 10 HQ-beltonenquote:Op donderdag 26 november 2015 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en Full-duplex echo-onderdrukking
wei wil dat nou niet
hoe heb ik ooit zonder kunnen leven
Ik wilde een plaatje zoekenquote:Op donderdag 26 november 2015 10:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu ga je zeggen dat je ronde kamers hebt, zeker.
echo? Dat is juist een geweldige feature.quote:Op donderdag 26 november 2015 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en Full-duplex echo-onderdrukking
wei wil dat nou niet
hoe heb ik ooit zonder kunnen leven
Ik vind een vaste telefoon wel handig.quote:Op donderdag 26 november 2015 10:39 schreef De_Hertog het volgende:
Het is ook echt geen goed teken als de eerste zin van je verkooppraatje 'Wie zegt dat vaste telefonie ouderwets is?' moet zijn..
Iemand die nog in de jaren '90 leeftquote:Op donderdag 26 november 2015 10:40 schreef gianni61 het volgende:
en je kan 0900 nummers blocken.
wat voor de een of andere reden voor iemand handig zou kunnen zijn
Helaas, deze is draadloos.quote:Op donderdag 26 november 2015 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind een vaste telefoon wel handig.
voor mensen die vermoeden dat hun partner sekslijnen belt ofzoquote:Op donderdag 26 november 2015 10:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Iemand die nog in de jaren '90 leeft
maar deze zit los, dan heb je hem straks in je broekzak terwijl je op het station op de trein wacht.quote:Op donderdag 26 november 2015 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind een vaste telefoon wel handig.
Ja, alleen beetje jammer als je het servicenummer van de ziggo wil bereiken.quote:Op donderdag 26 november 2015 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor mensen die vermoeden dat hun partner sekslijnen belt ofzo
quote:Op donderdag 26 november 2015 10:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar deze zit los, dan heb je hem straks in je broekzak terwijl je op het station op de trein wacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |